Asioita, joita et osaa tehdä

Back to häröily O

[q]T-mu:
---
mayah:
---
T-mu:
- Tehdä räkäkuplia kielen päällä

---

Ja mitä maailma menettääkään tämän takia...

---

Älä nyt. Se oli pienempänä vakava asia kun kaveri osas kaupan jätskialtaalla puhaltaa niitä ja sit ne lens sinne jäätelöitten päälle ja jääty. Ja mä yritin mut en mä koskaan oppinu ja välillä tulee salaa vieläkin kokeiltuu mut ei vaan pysty osaa...*nyyh*
[/q]

Asioita joita emme halunneet tietää ikinä tapahtuneen*nauru*

[q]Pablo:
---
climate:
---
Pablo:
Sit en osaa avata sytkärillä kaljapulloa.

---
hassua miten sita vaan oppii sitten kun on pakottava tarve ja asioita yrittaa vakisin uudestaan ja uudestaan

---

hahaa ei vitsi - aika monta kertaa sitä on väännetty. sikäli osaan avata kaljapullon esim. 0,5l tai 1,5l limupullolla. Aina on vaihtoehtoja! ;)
[/q]

saaha sen kaljapullon auki melkei millä vaa :)

mie en osaa keskittyä tarpeeks joihinki asioihin, joihin pitäis ja tiiän että ne on miule tärkeitä. niinkuin esimerkiks koulu

On mielettömästi asioita joita en osaa tehdä ...ei niitä voi edes luetella.
Noh,en osaa olla luontevasti uusien ihmisten kanssa,olen ihan ihmeellinen kummituselikkö ja levoton hiiri 8)... näistä perusjutuista en osaa tehdä kärrynpyörää enkä saa kosketettua varpaita suorana seistessäni.

Mäkään en osaa keittää kahvia tai seistä päälläni tai hypätä pää eellä veteen ym mitä täälä on sanottu jo moneen kertaan.

Mut ärsyttävintä ja kamalinta on et mä en osaa olla onnellinen. Aina kehitän jonkun asian, et elämä ei oo hyvin.

Nii ja mäkään en osaa keskittyy. Enkä jaksa olla yhessä paikassa kolmee tuntii kauempaa, tarkotan nyt lähinnä baareiluu tai kaverilla oloa tai jotain semmosta...

[muokattu 27.7.2004 23:28]

en osaa runkata samalla kun syön leipiä ja tanssin ripaskaa...*uros*

En osaa pärisyttää kieltäni.

En osaa olla törsäämättä

Ruokaa.. saati syötävää sellaista.

No jonkin keitoksen mutten kurmee aterioita.

..päättää lähtiskö illalla ctrl*ding*

[q]idi:
..päättää lähtiskö illalla ctrl*ding*
[/q]

tosi iisii, LÄHDE! tomikin sanoo. et pitää vastaa nopeesti :D :)

Kikkailla Footbagillä!*nauru*

no hmm tästä tulis pitkä lista mutta enenpi ottaa päähän ettei osaa:
-kielii
-olla hiljaa silloin ku pitäis olla
-ja sit etten osaa geometriaa koulu menee päin puuta täl hetkel tän ainoon asian takii

[muokattu 1.8.2004 03:00]

En osaa keittää kahvia.
Aikuisten oikeesti.

Koska en sitä juo, en osaa myöskään keittää kysymättä sitä muilta ensin

- laittaa omia hiuksia, tehdä esim. bilekampauksia *uuh*, haittaa paljon.
- päättää mitä haluan tehdä isona (isompi ongelma kuin edellinen)
- dropata kaareen.. millään välineillä.

[q]onni3mk:

Mut ärsyttävintä ja kamalinta on et mä en osaa olla onnellinen. Aina kehitän jonkun asian, et elämä ei oo hyvin.

[muokattu 27.7.2004 23:28]
[/q]

niin ja sitten tää sama, se on kummallista.. vaikka suurelta osin asiat olis hyvin niin jotenkin sitä tarrautuu kaikenlaisiin pikkuasioihin

En osaa käyttäytyä kännipäissäni!

heehh mä en osaa pestä pyykkiä*iloinen*!!!!

Mä en osaa päättää i.e. -jahkailen kahden asian välillä aina hamaan tulevaisuuteen ja mulla on joka asiasta aina viis erilaista mielipidettä... joskus toivoisin että mä osaisin ajatella suoraviivaisemmin

.....en osaa aina pitää turpaani kiinni kun pitäisi....*blush*

Muuten sitten osaan KAIKEN! jeah....*heiii*

[muokattu 1.8.2004 12:17]

Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.

Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..

Mitä sinä et osaa tehdä?

O