Asioita, joita et osaa tehdä
En osaa napsutella sormia tahi puhua ruotsia.
[q]POSER:
En osaa napsutella sormia tahi puhua ruotsia.
[/q]
Mä taas en osaa napsutella ruotsalaisia enkä puhua sormia (eli viittomakieltä).
[q]climate:
En osaa piirtää tai maalata ... varsinkin nyt se ärsyttää suunnattomasti kun mun pitäis osata tehdä jonkinlainen graafinen toteutus *uuh**grr*
[/q]
Mä osaanki. Siis piirtää ja maalata, mut en kyl sit pal mitää muuta osaakkaa.
En osaa avata 0,33l kaljapulloja hampailla
en osaa aloittaa parisuhdetta
[q]mayah:
---
Sade*:
Mä osaanki. Siis piirtää ja maalata, mut en kyl sit pal mitää muuta osaakkaa.
---
Ja pakko sitte tulla leuhkii tänne ku muut on ihan masentuneita??
[/q]
Saattaa olla että meistä monelle tulisi lyhyempi lista jos listaisi asioita joita osaa tehdä. Ja tulispa muuten positiivisempi topiccikin...
edit: ai niin, mutta Suomalainenhan ei saa kehua itseään...
[muokattu 2.8.2004 00:25]
En osaa:
laulaa, sukeltaa, korjata autoa, ajaa prätkällä, vapaa-ajallani rennosti suhtautua överikännissä olioihin, kiivetä köyttä pitkin ylös, olla järjestelmällinen, lasketelle...
...mie en ossaa viheltää....*hmph*
ei tule hirveästi mieleen mitään, no en osaa napsuttaa vasemmalla kädellä sormiani *blush*. muuten ei tule mieleen mitään hirveästi, monia asioita osaan huonosti kylläkin
En osaa avata kaljapulloa hampailla, en piirtää enkä tehdä kuin muutamaa eri pastaruokaa En myöskään osaa nousta sängystä ajoissa ja nautiskella aamiaisesta, vaan aina maataan mahd pitkään ja sitten kerralla hirveä loikka housuihin, paita päälle, kahvit naamaan ja ulos
Niitä riittänee joten en edes viitsi aloittaa listaa.....menisi koko päivä ja nolaisin itseni täydellisesti josta masentuisin ja vaipuisin itsesääliin josta ehkä mahdollisiin itsetuhoisiin aatoksiin......
Osaan tai itken(riehun) ja opettelen
En osaa keksiä mitä tarkoittaa "lmao"
en osaa näitä v*tun matikantehtäviä!!!!!*grr*
en osaa tehä kärrynpyörää enkä spagaattia enkä takaperin kuperkeikkaa :D
enkä osaa myöskää sukeltaa ilman et pitää nenästä kii
- en osaa selvitä ajoissa kouluun ..tai mihinkää muuallekkaa, ylipäätää aamut ja liikkeellelähtö o aina yhtä ja samaa lehmä-suossa -meininkiä
- en osaa pitää kämppääni järjestyksessä
- en osaa sosialisoida pahansuopien tai muuten mielestäni inhottavien/vittumaisten ihmisten kanssa edes sillon kun oikeesti tarttis
- en osaa liikuttaa pelkästään toista kulmakarvaa kerrallaa (mikä on ehdoton edellytys säälliselle flirtille ;)
-Alkeellisimmatkin matemaattiset toimitukset saavat minut epätoivon partaalle. Korkolaskujen kohdalla tunnen todella epäonnistuneeni ihmisenä.
-En osaa olla hiljaa aina silloin kun pitäisi.
-En osaa pukeutua. Siis osaan pukea vaatteet päälleni, mutta en ikinä valita sellasia, joissa näyttäsin ihmiseltä.
Lisäksi en osaa saksaa niin, että kukaan saksalainen vois ikinä ymmärtää sitä. Paitsi Ich möchte ein schokoladeneis, bitte. That's about it.
en osaa kunnolla napsuttaa sormia vasemmalla kädellä
en osaa viheltää kovin hyvin.. tai ainakin sä näyttää ja kuulostaa typerältä
oon tosi huono puhumaan ruotsia
en taida tuota kärrynpyörääkään kovin hyvin osata..
Mitä en osaa tehdä, ja näen sen tarpeelliseksi osata, opettelen sen.
lopettaa netissä roikkumista ajoissa. nytkin ois sata asiaa tekemättä..
Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.
Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..
Mitä sinä et osaa tehdä?