Afternoon In The Sun 2004 15.8.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]mayah:
---
m_a:
hmm.. nyt on mainittu hiekkalaatikko,pikkuautot ja pikkupoikien lempilaji..
eiks raksuta?

---

No mut et.. mä en oo poika, ni en voi tietää...

Tämä selvensi, kiitos!
[/q]

kyllä mäkin leikin neppiksillä lapsena vaikka oonkin tyttö.*joo*

jees mutta tää kuulostaa ihan loistavalta varsinkin jos sää suosii.

[q]mayah:
voin kyllä tulla varikkotytöksi pitelee sellasta kylttiä
[/q]
:D kilpa-autoilun harvoja plussa-puolia
täällä ollaan!

[q]m_a:
hmm.. nyt on mainittu hiekkalaatikko,pikkuautot ja pikkupoikien lempilaji..
eiks raksuta? eli tökätään vuorollaan omaa pikkuautoo radalla, neppailua..
onkohan tolle joku virallinenkin nimi olemassa
[/q]
Ei me ikinä leikitty tollasilla. Meil oli vaan puisia leluja, nekin naulattu kattoon, liian kiree pipo, ja ikkunat kohti Poria :/

Ankee lapsuus :/

Mä lupaan olla sitten vaikka neppis-skaban virallinen valvoja.
Mitään vilunki-peliä ei sitten sallita ja palkinto-pullosta ei tapella.

[muokattu 22.7.2004 22:00]

Tänä vuonna vois ehkis panostaakin hieman ostamalla oman kneppausauton ;)

Kisassa saa tosiaan käyttää myös omaa neppistä, mutta mitään tuunausta ”maalauksia” lukuunottamatta ei tasapuolisuuden nimissä sallita. Tai no, popit saa autoonsa virittää jos mieli tekee.

mä voisin tuoda petanquen mukanani kun jussina oli ainakin tosi kivaa pelaa sitä rannalla..

mä voisin myös leipoo jotain pientä Jonen synttäreiden kunniaksi.. kakku on hieman vaikee varmaan kantaa ja aamulla on illut mut jotain kevyttä syötävää? sämpylöitä ja jotain niihin väliin taaaaai korvapuusteja tai jotain ihan muuta?

[q]JussiS:

Ei me ikinä leikitty tollasilla. Meil oli vaan puisia leluja, nekin naulattu kattoon, liian kiree pipo, ja ikkunat kohti Poria :/

[/q]

tää on mun päivän hymy, kiitos siitä :)

ja tänne kyllä, jos sää vaan sallii.

[muokattu 22.7.2004 22:31]

Kiitsat etukäteen Maria.

Tästähän saadaan oikein hauska tapahtuma kun porukka tuo mukanaan kaikenlaista. ”Virallisten” neppiksen ja hiekanveiston lisäksi tarjolla siis ilmeisesti ainakin Twisteriä ja Petanqueta.

rantalelut messiin ja tänne o/

Aika siististi ihmiset on ilmoittaneet AITSia suosikkeihin : 117 and counting.

Järjestelyt on kaikessa minimalistisuudessaan kovassa vauhdissa. Neppiksen on ostettu ja seuraavaksi pitääkin tsekkaa muoviämpäri- & lapparitilanne. *sydän*

*aurinkotanssahtel*
Uskonpa että kivaa tulee oleen*hymy*

Yo.

Mä tuun, jos oon vähänkään tulokunnossa (ja yleensäkään herään ko. kaupungista). Koitan raahaa noita muitakin urpoja...

no tässä joutuu tänään lähtee työmatkalle.. taasen pois suomesta.. mutta mun pitäs saapuu suomeen la-su välisenä yönä jos kaikki menee putkeen.. eli pitäs päästä paikalle.. mut jos syystä tai toisesta käy niin että keikka pitenee niin isot synttäri *hali*:t etukäteen ;) ja paljon onnee äijä;) *wirn*

[muokattu 10.8.2004 10:24]

Tällä hetkellä näyttäis olevan sunnuntaina n. +14 astetta ja auringonpaistetta \\o/

[muokattu 10.8.2004 18:39]

Taidanpa sittenkin varojen vähyydestä johtuen jättää illut väliin ja tulla tänne (ja pääsen jopa nukkumaan välissä alternativen jäljiltä *hihu*)... tänne näyttää tulevan nääs melkein kaikki

[q]JussiS:
Tällä hetkellä näyttäis olevan sunnuntaina n. +14 astetta ja auringonpaistetta o/
[/q]

Onko 14 paljon vai vähän?

mihis asti näissä bileissä riittää menoa? yöhön?

[q]kiiki:
mihis asti näissä bileissä riittää menoa? yöhön?
[/q]

Näillä näkymin iltayhdeksään. Maanantai on duunipäivä ja pitää siis ehti nukkumaankin.

http://www.flammabul.com/sessions/img/aits2004etu.jpg

AFTERNOON IN THE SUN 2004
Elokuinen ulkoilmatapahtuma nyt jo kolmatta vuotta putkeen

Afternoon in the Sun järjestetään tänäkin vuonna Hietsussa ja olemme tehneet tilauksen paremmasta säästä kuin viime vuonna, jotta mahdollisimman moni uskaltautuisi paikalle. Pienellä säävarauksella ollaan kuitenkin liikkeellä; Jos sataa kuin saavista kaataen, niin tapahtuma joko perutaan tai sitten siirretään vaihtoehtoiseen sisätilaan, joka on tällä hetkellä vielä haussa.

Tarjolla pääsääntöisesti ”jotain”-kohdan sisältämää musiikkia, kuohuviiniä niin kauan kuin varastoja riittää ja pari leikkimielistä ”kilpailua” palkintojen kera.

Soittamassa seuraavat dj:t ja ”dj”:
* pHaze (SPP)
* JussiS (SPP, Essence)
* Skai (SPP, SESSIONS2)
* Tres (Antenniosasto)
* Ezzy
* Zwek (Trinity)
* Diffas
* Akir0 (Impulse)
* Nemes

Erityiset kiitokset edellämainitusta listasta pHazelle, Tresille ja Ezzylle, jotka ovat olleet soittamassa kaikissa AITS-tapahtumissa. *sydän*

[muokattu 14.7.2004 20:46]

O