päivän :(

Back to häröily O

On koulutuspäivät, ensin neljä tuntia tietotekniikkaa, asiat käsitellään hitaasti ja oon itte tehny ne jo...*haukottel* Sit terveyden huoltoo ja kasvatustieteitä... Todella tylsää

Maailman toisiksi rasittavimmat tunnit koulussa tänään ja huomenna ei jaksais

[q]Fucking Nobody:
---
Mellu-:
Mul on perse ihan sairaassa juntturassa samoin takareidet

---

Joku on vähän reenannu....*iihhih*
[/q]

vähän niinkun ja tämnään uudestaan

[q]ee102:
Bussit ei edelleenkään kulje.
[/q]

niiiiiiiiiiiinpä *super**igor*

Aijai, kyllä tästä stressi laantuu kun vapaapäivän aloittelee joku helvetin remonttireiska poransa kanssa. Täytyy tehdä iso reikä kyllä, jos sitä porailee päälle tunnin.

Pankist soitettiin ja pitäis kuulemma mennä tekee maksusuunnitelma opintolainan takaisin maksusta*hmph*

Päivän "hyvätyö" joka kaduttaa nyt jo jälkeenpäin.. mutta oli tod näk oikea ratkaisu...

Nukuin, pojat piti meteliä, pojat meni nukkumaan, mä pidän meteliä..... ihan vitun jees kun oon ainut jolla on aamulla koulua jne. *tahtoonyrkkeilysäkin*

Vihaan itseeni lopun elämääni koska annan periksi kusipääkämppiksille siinä et kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen *släp* Tuntuu et ennemmin tappaisin itteni ku tekisin tän.

Hirvee flunssa iskeny*nuha**uuh*

[q]Nacu:
[...] Kissa on elämänkumppani 'till the end! [...]
[/q]

En todellakaan ole sitoutumiskammoinen, mutta pelotat hieman :O

Itsekeskeiset ihmiset
Kaksinaamaiset ihmiset
Epäreilut ihmiset

[q]Nexus__69:
Vihaan itseeni lopun elämääni koska annan periksi kusipääkämppiksille siinä et kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen *släp* Tuntuu et ennemmin tappaisin itteni ku tekisin tän.
[/q]

Mut onhan se kämppis sentään tärkeempi... Kissoja nyt saa aina lisää jostain, mut kunnon kämppistä ei?

Multa revittiin hammas irti!! SÄRKEE!!

[q]Nacu:
---
Nexus__69:

---

Mut onhan se kämppis sentään tärkeempi... Kissoja nyt saa aina lisää jostain, mut kunnon kämppistä ei?
[/q]

Ja mikähä saa sut ajattelee et se ois kunnon kämppis? Ja tää kissa on mun elämäni tärkeimpiä olentoja. Tekisin mitä vaan et saisin pitää sen.

viikon pisin työpäivä...*piru*

[q]Nexus__69:
[/q]
Kämppikset on kusipäitä, kun kissa on mielenvikainen/huonosti kasvatettu?!

Jos asuisit mun kanssa, tollasesta vinkumisesta lähtisitte kyllä molemmat pihalle. Voin kuvitella, minkälaisia keskusteluja asunnossanne on käyty ja sympatiat on kyllä täysin kämppisten puolella. Sano terkkuja!

Eläimet.. ne suloiset, kauniit otukset jotka on tehty syötäviksi =)

[q]Jazmine:
---
Mark:
kakki vtun javat, c++:t ja muut prkleen koodit viuhuu nyt niin yli et hajoo pää eikä rahaa oo penniikää vitun koulu, vitun kela ja vitun suomi

-M

---

Muakin alkaa nyppiin jo koodaamiset pikkuhiljaa Ei helvetti... ja vasta eka ov menossa..
[/q]
Mitä, mitä? Ohjelmoiminenhan on opiskelun parhaita puolia Saa tehdäkin oikeesti jotain, eikä vaan päntätä tylsää kirjaa...

Mun "päivän :(" voisikin sitten olla Java-ohjelmointikurssin huono laskarinvetäjä - lisäksi olin niin huonolla tuulella, että avauduin sille sen opetusmetodeista. Nyt mulla on sellainen olo, että olen paha ihminen ja ei huonollekaan laskarinvetäjälle pitäis tolleen avautua kesken laskuharjoitusten

On hyvä olo juuh, pääs sanomaan suoraan asioita kerrankin mielistelemättä kaikkia osapuolia....

O