päivän :(
[q]KittysDead:
Tänään oksensin verta.
Liikaa stressiä. SYksyllä alkaa kierre, joka loppuu vasta keväällä. Kesät olen kunnossa. Sanoivat että liittyy aivojen seratoniinin tuotantoon se että "pimeänä" aikana masentelee ja stressaa. anyway. Nyt stressikausi alkaa. Huomaa kuinka keho alkaa hajota käsiin... pelottavaa.
Ja inhottavaa on että tietää tämän olevan vain lievää alkua. Kuukauden kuluttua se on jo hei hei biletykselle.
[/q]
hmm. voi ei. olen itsekin oksennellut syystä tai toisesa todella paljon viime aikoina. se ei ole mukavaa. toivottavasti paranet pian. t. lasse
[q]tigger:
hmm. voi ei. olen itsekin oksennellut syystä tai toisesa todella paljon viime aikoina. se ei ole mukavaa. toivottavasti paranet pian. t. lasse
[/q]
*sääli* *sydän*
vitun launatai vuorot
ostetaan viikon loma espanian matkalla, kiitos
Saanen nyt huomauttaa, ettei tässä todellakaan ole kyse mistään entisistä suhteista. Ainakaan minun osaltani (muiden puolesta en toki voikaan puhua. limE + Nex toim. huom.)
Suurin motivaattorini avautumiseen oli NEXUKSEN LÖYSÄ MORAALI JA SÄÄLIPISTEIDEN HERUTTELU! Tuollainen käytös ja katteettomat puheet, suden huutelu yms. nostavat niskavillani pystyyn. Varsinkin tässä asiassa, jossa on kyse viattomasta luontokappaleesta. Jonka itseasiassa kuvittelin hetken jo päässeen hengestään Nexin kusipääkämppisten takia. (kiitos limEn katteettoman R.I.P -viestin ansiosta..)
Joo, ja elämähän se multa tässä on hukassa, kun muutaman kommentin tänne kirjoitan tunteiden tuoksinnassa
"Oi kuinka kapeakatseista"
Over. Out. Sauna.
Mitä saa sut ajattelemaan ettei nexus osaa huolehtia kissoistaan? Mielestäni nexus on huolehtinu kissoistaan paljon paremmin ku keskivertokissanpitäjä, myönnän että keskivertokissanpitäjällä on enemmän massia ja mahdollisuss vaihtaa kämppää tjsp, mut sehän ei mitenkään liity asiaan?
[q]Tontsis:
---
mayah:
Internetin keskusteluforum on julkinen paikka. Jos et halua asioitasi ruodittavan julkisesti, älä kerro niistä täällä.
---
Mode mode, apuun! Täällä ollaan jo tappamassa ihmisiä! =O
Kommentteja Nexuksen profiilista, kun nyt julkisia kerran ovat :
[18.11.2004 21:59] Jazmine: ei kannata elämäänsä pilata sen tappamisella.. ei oo sen arvoista.. hankkikoon sekin elämän.. mut niin.. on siä oikeesti iha nfiksujakin kommentteja, joissa on pointtia.. näin niinko puolueettomasti katottuna En tarkota just sitä muijaa...
[18.11.2004 20:33] Jazmine: Oon mää sen lukenu jo montakin kertaa.. kauheeta vääntöö asiasta.. Oisko elämän hankkimien mitään.. sitäpaitti, tää on Klubbbari, ei tääl voi ottaa ketään vakavasti En välittäis siis muiden mielipiteistä...
[/q]
Tana... Oliks mulla nuin paljo typoi?? Oisit ees vähä fiksannu tota ekana...
[q]Ana-5000:
Ehdottaisin että perustettaisiin klubbarille uusi alue: Entiset ihmissuhteet, hampaankolot & typerä riitely.
[/q]
Naah, aivan liian suoraa asioista puhumista. Kukas nyt haluaisi ihmissuhteista keskustella rakentavaan sävyyn, kun niistä voi puhua epäsuorasti väittelemällä esim. suklaasta. Appelsiinikrokantti, kyllä ne tiedetään.
[q]Nexus__69:
---
Sorppa nyt vaan ku mua alkoi huvittaa tää teidän avautuminen ja kommentoiminen.
[/q]
Ai nyt se onkin hauskaa? No eihän tässä sitten ole mitään ongelmaa. Kaikki voittaa
HEI KAIKKI!
Sovitaan, että tästälähin "päivän :(" -topikissa toisten suruja saa kommentoida VAIN sympatialla. Eli sallittuja palautteita ovat:
1. voi voi
2. otan osaa
3. koeta kestää / jaksaa
4. kyllä se siitä
5. yms yms yms...
Ja ainoa sallittu hymiö olkoon: *sääli*
Kaikki messissä, ni vältytään tämänpäiväsiltä.
ANNETAAN VAAN KAIKKIEN SURRA!!!
Ja tämä todellakin oli yritykseni olla topikin valtias
Niinpä tuo taitaa täällä aina olla...
SE olkoon päiväni :(
Kun mitään ei ikinä oteta Klubbarissa vakavasti
[q]Ana-5000
Sovitaanks et jos ainoot replyt on pelkkää kyrpäilyä ja syyttelyä ilman et tiiät aiheesta kolmea lausetta enempää, ni JÄTÄ POSTAAMATTA. Henkilökohtasesti mä ainakin pidän sua tällä hetkellä aika idioottina, niin ku kaikkia muitakin jotka tohon kilpahuutoon osallistu.
[/q]
Varmasti jätänkin, jos ainoat replyt asialliseen mielipiteeseeni ovat jatkossakin haistatteluja.
[q]Nacu:
HEI KAIKKI!
Sovitaan, että tästälähin "päivän :(" -topikissa toisten suruja saa kommentoida VAIN sympatialla. Eli sallittuja palautteita ovat:
...
[/q]
EIkös samantien voisi laittaa forumin arpomaan niitä tänne itsestään
[q]Tontsis:
---
Astaroth:
Jos ei, niin sitten ei mitään. Itse vain tulkitsin tuon sellaisena, että:
"Tulkaa nyt kaikki katsomaan, nauretaan ja osoitetaan sormella!"
Joka päivä täällä tulee erimielisyyksiä ja väittelyitä, mutta kuitenkin
pitää omata järkeä pysyä hyvän maun rajoissa, jos toista
lähdetään dissaamaan.
---
Samaa mieltä eikä todellakaan ollut tarkoitus osoitella sormella kuten olit (ja moni muukin) ymmärtänyt. Tietty lukijakin voisi useammin miettiä onko kirjoittaja saattanut tarkoittaa eri asiaa kuin lukija sen ymmärtää. Yleisemmin kommentit otetaan vastaan vihamielisinä kuin ne todella niitä ovat ;)
Mielestäni copy/paste sopi vain erinomaisesti samaan sarjaan: mieti mitä nettiin kirjoitat. Ei mulla Jazmine ole mitään henkilökohtaista sua vastaan :)
[/q]
Ei mulle oo välii.. ehkä laittasin yksityisesti, jos toi mun elämäni kaatais Asenne tähän on mikä on..ei oo hirveenä jaksanu urputtaa tänne topiciin
Huomata, ettei niit oikeita ystävii olekkaan...
Kommentoimatta sen kummemmin mulle suoraan esitettyjä kommentteja, totean asiasta vielä seuraavaa:
1. Jos kissa paskantaa ja kusee vääriin paikkohin, sillä ei selkeästikään ole hyvä olla. Vielä vähemmän kivaa on ihmisillä, jotka kärsivät niistä paskoista ja ylläreistä. Minun arvomaailmassani kissasta tulee silloin töppöset.
2. Nexuksen kaikki *uuh*-postaukset on sen verran selkeitä huomionhakuviestejä, että sääliksi käy. Mikä oli tämän alkuperäisen "nyyh, tekisin kaikkeni kissani takia" -viestin tarkoitus?
3. Ei, se ei varmaankaan ollut se, että me kaikki alkaisimme vittuilla aiheesta. Vaan mitäpä muutakaan voi odottaa avautuessaan jostain klubitukseen? Sympatiaa? Täällä? In your dreams.
4. Emme tosiaan ehkä tiedä taustoja kissan ja neksuksen elämässä, mutta naurattaahan se, kun ensin mamma tulee tänne itkemään ja sitten, kun tulee tyrmätyksi, saapuvat Eksä ja Nyksä puolustamaan.
5. Ja jos nyt vielä noihin henk.koht. kommentteihini kuitenkin jotain, niin vaikkapa näin: Ei, en anna armoa idiooteille vain sen takia, että he sattuvat olemaan juuri sinun eksiäsi.
[q]UnityF:
nimimerk. taas romuttuneet haaveet.´
[/q]
*lohduttel**sydän**hali*
[q]whispering:
---
Nexus__69:
kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen
---
Sit voisit tietty ottaa sen hiekkalaatikon omaan huoneeseen, niin ei luulis häirittevän kämppiksiä?
[/q]
Tossahan vois olla oiva ensimmäinen askel siihen, että "Tekisin mitä vaan et saisin pitää sen."
[q]Nexus__69:
kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen[/q]
Saattaa olla kans niin, et vaikka sil ei ole tarvetta kusta enää pitkin kämppää, niin se tekee sitä vanhasta tottumuksesta. Eli uudessa asunnossa se saattais jo osatakkin käyttää sitä hiekkalaatikkoa. Sit voisit tietty ottaa sen hiekkalaatikon omaan huoneeseen, niin ei luulis häirittevän kämppiksiä?
Sit kans Turussa ainakin on ylioppilaskylä säätiöllä sellasia asuntoja, joissa on omat kämpät ja sitten keittiö on yhteinen. Niissä vois se vuokra olla samaa tasoa ku solu kämpässä.
toisen viisaudenhampaan poisto ja terveydenhoitaja joka sai mut huonolle tuulelle
[q]mayah:
No mut et, onneks siin oli kolme muutakin esseetä, et josko niistä sitte sen verran sais, et menis edes läpi. Liittäkää mut iltarukouksiinne.
[/q]
Oh, sympatiseeraan kovasti ja tuollaisen tarkoitusta varten aloitan iltarukoukset ilomielin. Nothing like asking god for things I want 'til he gets fed up and sends my lazy ass to hell. *pahis**hih*