päivän :(
V%¤"/P%&"(!!&%"&S¤/)"#&A¤!%T!!"()#("!!! *grr**kivatsulle**dissaa**hmph**piru**grr*
Yks urpo kitisee korvan juuressa, et naiset on paskoja akkoaj ku ne ei osaa olla hiljaa.. Ja toinen et meni yli 250 Euroa laskuihin, joten voidaanki olla taas persaukisia seuraavat pari vkoa....
Päätä särkee, nokka tukossa, kurkku kipee ja v***ttaa. Työt ei kiinnosta ja sitä rataa.
Mutta kuitenkin, odotellessa torstaista vapaapäivää :) Eiköhä se siit.
Ylihuomenna koe ja en tajuu hevon h...ttiä,ahdistaa. No jos pääsis tsägällä läpi...*grr**hikoil*
[q]Avernian:
Ranne rikki, ei kyennyt tekemään settejä loppuun.
[/q]
Juu rannerikko o paha asia.. Varsinkin kun ei voi tehdä sarjaa loppuun...
ääh yli imelä, yli rauhallinen, yli pahoja ruokia sisältävä juhla lähenee.. ei vois vähempää kiinnostaa.. onneks voi ostella lahjoja se onkin ainoo kiva asia koko juhlassa.. muuten evvk koko joulu, jonka aikana kaikki paikat kuolevat ja mikään ei ole auki tms.. tylsää muutenkin.
Nyt ei vaan luista
[q]DominikH:
*clip*
[/q]
yääää
Joku on syöny mun sämpylät, tai ainakin luulen niin.. Jos se se oo joku niin sitten minä itse.
[q]hyperventilaatio:
Vituttaa niin ettei veri kierrä. En oikeasti muista, koska olisin ollut yhtä vittuuntuneessa tilassa. Lihakset tärisee.
Saatanan koulu. Saatanan kela. Saatanan veromätkyt. Saatanan saatana.
[/q]
Samoilla linjoilla...*hihu* Lisäisin vielä listaan että vittuun Meksiko ja kaikki Hoasin meksikolaiset asukkaat!
oon ollu koko päivän töissä ilman puhelinta, ku unohdin ottaa sen aamulla mukaan.. on tosi orpo olo..
Tänää sit taas mennää yhteiskunta opin kokeesee sillee et ei olla luettu sanaakaa.. no jos sielt tulis vaik ykkönen tsägäl..
Kuulin vähän aikaa sitten et serkkuni kuoli*sydän**nyyh*
Masentaa..
Kait se on tää himassa oleminen! Saatanan taudit!
2 pysäköintivirhemaksua jo tänään...
[q]2000:
2 pysäköintivirhemaksua jo tänään...
[/q]
Ja kirjotit ton vasta varttii vaille 5
Paljo oli koko päivän saldo???
-kuumetta
-kurkku kipeenä
-nokka vuotaa
*grr**nuha*
Menin taas ajatuksiini ja aloin ajatella sitä kuinka turhaa elämäni on. Vaikka elämäni on monista ehkä hyvää niin en itse pidä siitä. Minulla on ystäviä, mutta näen heitä todella harvoin. Minulla on perhe joka rakastaa minua, mutta en viihdy kotona. Elämästäni puuttuu tyttöystävä. En tee päivisin muuta kuin käyn koulussa ja kotiin päästyäni olen koko päivän tietokoneella. En hillu kavereideni kanssa vaan istun kotona tietokoneen ääressä. En vietä iltaa kavereiden luona vaan istun kotona. Siis mitä syytä minun on elää kun en edes tunne eläväni?
liian sekavia ja pahoja unia koko yö. pää ihan pyörällä kun unetkin pistää jo pohdiskelee. voisi olla vain tyhjä ja unohtaa
Flunssa yrittää taas tuolta takavasemmalta hiipiä kimppuuni vaikkei todellakaan olisi varaa jäädä saikulle. Ja 4 päivää vielä töitä ennekuin on vapaata*poks*... Liikaa töitä ja liian vähän vapaa-aikaa*hmph*. Onneksi pikkujoulusesonki loppuu ihan just ja tulee tammikuu jolloin on hiljaisempaa...
>:|