päivän :(
[q]mayah:
---
Zyklonius:
"Rakentavan keskustelun" puute vei erään ilopillerin lopullisesti (?) pois täältä.
---
Tuliskohan se takaisin, jos sä oisit rakentava ja mä oisin keskustelu?
[/q]
Jotenkin tuntuu että kannattaisi menetellä päinvazoin: Ole sinä rakentava, minä voin olla keskustelu. Provosoin sitä ensi alkuun pikkutuhmilla alapääjutuilla, kunnes sinä tulet pelastamaan keskustelun siteeraamalla Camus'ta ja Wittgensteinia. Eiköhän se tepsi.
[q]osama:
---
lillikutti:
minua harmittaa vieläkin se että napakymppi loppui.
---
niin muakin
[/q]
mut ostin juuri anttilan top ten-osaston alennusmyynnistä kolmen dvd:n paketin kymppitonnin jaksoja vuosilta '90-'95. helpottaa oloa kummasti. voin polttaa ne sulle niin sinunkin päiväsi saadaan pelastettua.
[q]Ana-5000:
---
Jep! Lisää reikiä päähän, kyllä se siitä!
[/q]
Nimenomaan! Mitä sitä suotta asettumaan poikkiteloin vääjäämättömän kehityksen kanssa!
[q]
---
*munakarvanmittail* <-- Tolle tarvitaan hymiö!
[/q]
Ehdottomasti, kuten myös *sheivail*, *skenepisteil*, *sogonnabethere*, *protskufanittel*.
[q]Tres:
---
Tätä mä just kelasinkin, et
etteks te voi puhua sit keskenänne
Wittgensteinista? Tarvitaan joku
jeppe katalyytiks joka mahdollistais sen
:Mitäeivoivälttäähymiöseonhyväksyttävä:
[/q]
Tuhannen tulimmaista Tractatusta! Niinhän me toimimme. Tännehän voisi perustaa oman Wittgenstein-aiheisen keskustelualueen, jossa järjen valo ei milloinkaan himmene vaan majakan lailla ohjastaisi kaikki filosofiannälkäiset vehreiden niittyjen äärelle. Kevennyksenä voisimme välillä hihitellen kirjoitella "päivän Wittgenstein-hymiö" -threadiin ilahduttavia oivalluksiamme todellisuuden ja kielipelien luonteesta. Klubbarissa sitä 2000-luvun kontinentaalifilosofiaa tehdään!
Yritin ja yritin, mutta ei.
En löydä inspiraatiota vastata Ana-5000 ihkulle.
Olkoot siis päiväni :( se, että mun ote lipsuu.
huomenna tentti ja tänään duunii 2000 asti.. Ei enää paljoo kerkee lukee ja tiedän jo nytten sen menevän ihan perseelleen.. Pitää vaan toivoo, et edes läpi menis
[iso]PRKL..!!!!!!!!!![/iso]
*igor**igor**igor**igor**igor*
olin iltavuorossa, joka venähti..tulin kotiin kahden maissa yöllä, ja kuulin töissä, että pitäisikin mennä aamuun ilavuoron sijasta, herätys siis puoli kuusi..*jumitus* ihan kun ei ois univelkaa riittävästi muutenkin...
[q]Kanelli:
vittu vitun vitun vittu!
Tentti johon todellakin luin ja panostin tulee takaisin juuri ja juuri läpipäässeenä...
[/q]
No mut ajattele paljon vituttais jos EI ois menny läpi. Mä olen iloinen sun puolesta, että sun tentti meni läpi!
[q]mayah:
-klip-
[/q]
Ei meidän päivä *eiei**uuh*
[q]mayah:
Miksi se totuuden puhuminen on niin saatanan vaikeaa?
[/q]
Koska totuuden puhumisella saattaa olla seurauksia, joita sitä puhumaton yrittää välttää?
mahaan sattuu..*uuh*
tulin hammaslääkäristä jonne piti lähtee kesken duunipäivän (no VOI HARMI*nauru*) ku särki nii ***sti hammasta*eiei*
ja nyt joudun jatko-röntgenkuvauksiin sen lisäks mitä ne tänään otti mun suusta...
ja kaikki yhen typerän viisaudenhampaan takia mikä kasvaa jotenki huonosti ja vinoittain ulos...se joudutaan leikkaamaan/repimään (miten se nyt menee??) pois*uuh**sars**igor*
no ainaki sai loppupäivän vapaata.
pitää koht lähtee hakee apteekista antibiootít...*igor*
Paha olo! Vedin eilen kalsarikännit.*känni*
Toinen läppäri paskana, ei pääse tekee uutta miksteippii...*pupu**nyyh*
rahat on taas totaalisen loppu mä oon sitten se, joka kaivaa kymmenensenttisiä taskustaan narikalla ja valittaa jos kokis maksaa baaritiskillä yli 2e
[q]mayah:
AAAAAARRRGGGGGHHHHH mikä tentti. Hitto. Mä en valmistu koskaan.
No, tulipahan tehtyä.
[/q]
Paljosta vetoa et se meni läpi? Ja sitäpaitsi kaikki valmistuu joskus. Ainoastaan ne ei valmistu, jotka ei edes yritä.
[q]mayah:
Mun olo on täysin avuton ilman puhelinta.
[/q]
Mikäs sun puhelimen on vienyt?
[q]Chatte:
Mikäs sun puhelimen on vienyt?
[/q]
[q]mayah:
Ei sitä oikeestaan kukaan/mikään vieny, yhtäkkiä se ei vaan enää ollu siinä missä sen luulin olleen. Mahikset on viel, et se on Klubilta löytyny, kun hiljaisuus on laskeutunut ja soittopöytä kerätty pois, mut milläs soitat ja kysyt?
[/q]
Toivottavasti löytyy.
pitäis tappaa aikaa seiskaan asti eikä niin mitään tekemistä