päivän :(
Työkaverit päätti pitää tänään vapaapäivän, eikä mua päästetä töihin yksin. Eihän se ollutkaan kuin viiskybää.
[q]Fyraett, 2.10.2006 11:34:
---
Maina, 2.10.2006 09:57:
Miesten pippelit pitäs leikata irti!
---
ihan kaikkien jäbien vehkeet vai vaan ne pippelit?
[/q]
No vaiks mitä vaan irti saa :)
kuolettavan tylsää ja ankeeta.
Haluun oppii kymmensormijärjestelmän...
[q]Lyylikki, 2.10.2006 12:23:
---
alphamagic, 2.10.2006 12:08:
Haluun oppii kymmensormijärjestelmän...
---
Haluan vähän potkaista eteenpäin, että kyllä sen vielä aikuisenakin voi oppia. Itse opettelin AMK:ssa tuossa muutama vuosi takaperin, olin ahkerana tunneilla ja meillä oli joku semmoinen kirja (olisko ollu Näppäilytaito ja tekstinkäsittely), jossa oli erinäisiä harjoituksia, tyyliin jkjk jjkk kjkj
Harjoitteluahan se vaatii, mutta palkitsevaa se on. Kirjoitusnopeus lisääntyy ratkaisevasti, melkeinpä puhenopeuteen. Tsemiä!
[/q]
No juu ite alotan kans AMK:ssa ens syksynä jälleenkerran et eiköhän sitä taas tule opittua
Olis työnteko ja kaikki astetta nopeempaa kyllä...
[q]Maina, 2.10.2006 09:57:
[/q]
Mitäs pahaa ne nyt on tehneet?
[q]gerry, 2.10.2006 11:33:
---
anniharha, 2.10.2006 11:28:
Työkaverit päätti pitää tänään vapaapäivän, eikä mua päästetä töihin yksin. Eihän se ollutkaan kuin viiskybää.
---
Nooo, pitäähän silt ajalt silti palkkaa maksaa..? Ei se voi mennä niin että työkaveri menee viikoks ruotsiin dogaa ja mä menetän kuukauden tulot:D
[/q]
Tuntipalkka, urakkatyö ja tiimi päättää ite työajat.*pepsodent* Viis päivää viikossa, pojat päätti tehdä maanantain sijasta lauantain, joka taas ei mulle sovi. Mut enemmistön mukaan mennään, jippijaijea.
eilinen ilta oli *eiei**nyyh*
yöllä en saanu nukuttua.
tänäänki senkun paranee.
ei jaksa ei huvita tahtoo pois.
[q]mayah, 2.10.2006 12:47:
Joutuu kyllä skippaamaan salin ja painumaan peiton alle kun parin tunnin päästä loppuu työt. Niin selkeesti flunssa nyt puskemassa päälle, et oikein vituttaa.
Mitä pitää tehdä? Juoda kuumaa, levätä ja syödä vitamiineja? Onko muita jippoja joilla tän sais nujerrettua ennen kuin alkaakaan?
[/q]
Valkosipuli kaikissa muodoissa
[q]anniharha, 2.10.2006 12:33:
---
gerry, 2.10.2006 11:33:
---
anniharha, 2.10.2006 11:28:
---
Nooo, pitäähän silt ajalt silti palkkaa maksaa..? Ei se voi mennä niin että työkaveri menee viikoks ruotsiin dogaa ja mä menetän kuukauden tulot:D
---
Tuntipalkka, urakkatyö ja tiimi päättää ite työajat.*pepsodent* Viis päivää viikossa, pojat päätti tehdä maanantain sijasta lauantain, joka taas ei mulle sovi. Mut enemmistön mukaan mennään, jippijaijea.
[/q]
tjooh, siin on etuja ja haittoja... paras olis jos jokainen saisi tehdä silloin töitä kun sopii/haluaa/viitsii:D
vvvvvvvv*tun paska päivä jonka jälkeen saa lisäksi vaan vittuilua.
joopa joo, eipä oo palkka tullu.. nice.. tätä mä kaipasinki just nyt
Ööh, aika paljon vissiin.
Enkö ole oppinut mitään, siltä tuntuu.
Puski sitten kunnon flunssaa päälle. Nukkumisesta ei tullu yhtään mitään, voimat on ihan kateissa ja tarttee kaks peittoa, että pysyy ylipäänsä lämpösenä. Ja auto pitäis lähteä siitä huolimatta palauttamaan iltapäivällä. Ei hyvää päivää..
[q]Individual, 2.10.2006 11:44:
---
Maina, 2.10.2006 09:57:
---
Mitäs pahaa ne nyt on tehneet?
[/q]
No tänään ei tiedä mitä pahaa ne ei olis tehnyt. Se nyt oli vaan tämmönen idea tällä kertaa :)
kaveri vetäny herneet nenään sellasesta syystä josta mulla ei pitäs olla tietookaan...*ding**ding*
eli siis mä oon tehny jotain sen mielestä väärin vaiks en oo omasta mielestä tehny mitää ja se ei oo siit mulle sanonu vaan kuulin kaverilta! vittu mikä dorka!!!!!
[q]La Petite, 3.10.2006 08:00:
Tänään lähtee viisaudenhammas *Sars*
[/q]
joo..Yyyyih....Tulin just hammaslekurilta, poistattamasta tulehtuneen hampaan...veren maku suussa ja kipiää tekee ei todellakaan mitään kivaa hommaa toi hammaslääkärillä käynti..*pökr*
Patja oli huonosti yöllä kun nukuin, tyynytkin oli huonosti, ja nyt selkä möksää sen takia :( pitäs saada naksautettua mutku ei pysty
Juomapullo oli sitten levinnyt reppuun. Saapa nähdä, että mitä puhelimelle, laskimelle ja parille muistikortille kuuluu, kunhan ne ensin kuivahtaa. Ainakaan äsken ei laskin toiminut ja puhelimesta kuului ihmeellistä rätinää