päivän :(
Saamattomuuden huipentuma tänään... Ei sinänsä :( paitsi silloin kun koittaa alkaa tekemään jotain Ja haukotuttaa koko ajan
Mut aika pienet on näköjään meikäläisen murheet
kohta joutuu lähtee ultraääneen ja röntgeniin ton kyynärpään takia :(
Koirani oli syönyt 40 kipulääkettään!!!!!Oli pieni paniikki että miten se selviää mutta oikeella hoidolla näyttää tilanne siltä et säästytään pelkällä säikähdyksellä.*hikoil*
voi eiii.. tv-lupatarkastaja luulin että se oli mun naapuri joka oli just tulossa käymään.. tyhmätyhmätyhmä oon itku tulee
No nyt se sitten tuli...
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;pid=761963#761963
Vaan eipä voi sanoa että olisi mitenkään nopeaa toimintaa, eihän siinä mennyt kuin 5kk..
Monet asiat yhtä aikaa. Pientä ongelmaa tärkeän ystävän, perheen ja asunnon kanssa hajottaa
[q]Optik, 4.10.2006 12:23:
Tää on taas sarjassamme niitä päiviä ku tartteis oikein kunnon halauksen..
[/q]
Tää on taas sarjassamme niitä päiviä ku tartteis oikein kunnon halauksen..
kaipaan rakasta, kavereita,porukoita ja kavereitten kanssa riehumista..Lahti *sydän*
ei sinänsä onha mul pari toosi mahtavaa kamua täälläkin mutta silti.. ikävä
Hajoo pää tänne duuniin..*poks* Haluun pois!
Hajottaa olla yksin kotona ja odotella koska toinen tulee kotiin :(. En viittis soitella kokoaikaa, et millä mallilla sen duunit on ja kauan kestää vielä.
Vitun saatanan perkele.
Tuun himaan, aattelin ottaa iisisti kun vaimo ja lapsi on kaupungilla. On vähän viileetä, joten aattelin, että pistänpä hellan lämpiimään. Hieman paperia sisään ja tulta perään. Savut tuli enimmäkseen sisälle, mutta se on ihan normaalia syksyn ensimmäisillä lämmityksillä. Yleensä siitä on selvinnyt sillä, että pistää lisää paperia palamaan. Vaan ei tällä kertaa, saatana!
Nuohoojan perkele oli käynyt tänään ja saanut koko helvetin hormin tukkoon. Tulos: Kämppä täynnä savua! Ei muuta kun tuulettamaan ja nuohoojalle soittamaan. No se kerkee ehkä huomenna, joo vittu, kämppä täynnä savua ja tuli pesässä tuottamassa koko ajan uutta. Vettä perään ja pihalle ottamaan happea. Prosessissa kämppä täynnä nokea, farkut ja paita myös.
No, tää alkaa jo helpottaa, täällä pystyy hengittämään, mutta on luonnollisesti aivan vitun kylmä kun kaikki lävet on auki.
Aattelin sitten, että tsekataas noi vaatteet huomiseen palaveriin. KISSA SAATANA KUSSUT PUKUPUSSIIN! *senkin**toktok**släp*
Nyt juon kaljaa...
Ei tottele ääni käskijäänsä, ei taitu mieleiseksi tuotannot töissä. Ei vaan osaa, perkele. Ajelehdin keskinkertaisuuden ristiaallokossa.
Pomo tehny niin paskamaiset et vituttaa ihan huolella..... nyt viimeistään tulee työpaikan vaihto. Toisaalta tekis mieli kokeilla jotain muuta duunii välillä, mut ku ei tiedä mitä*senkin**hmph**igor*
Vituttaa yks ihminen ja toi mun duunimesta.
Mein koira joudutaan kai lopettamaan.
[q]Trixie, 5.10.2006 08:27:
Verensokeri heitti niin alas ettei koskaan ollut ja shokki meinas iskee. kuitenki kotona enne töihin tullessa olo ihan normaali ja kävelymatka ok mut töis heitti tajunta överix ja mittasin sokrut ni oli 1.1 joka on jo vaarallisen alhainen*poks* nyt hikoilen paikallani ja yritän pysyy järjissäni ja juoda sokerilimuu*uuh*
[/q]
*hali*voimia...pus
En enää vaivaudu noihin opiskelijabileisiin, niin turhaa huah. rupee vaan ottaan päästä.
[q]mayah, 5.10.2006 07:06:
Oon vieläkin kipee ja tää ei nyt näytä tästä helpottuvan. Alkaa jo v*tuttaa makoileminen. Ihan sikatylsää. Pitää mennä lääkäriinki tänään. Plaah.
Nii ja tosiaan koko viikonloppu menee sitte näissä merkeissä, et vaikka huomenna pääsis jo töihin, ni ei tarvii paljoo radalle lähteä
[/q]
Mä oon jo MELKEEN terve. Sairastellut vasta pari viikkoa..
Kovalevy meni hajalle.
Tietenkin backuppeja ei ole.