päivän :(

Back to häröily O

[q]Ripzu, 28.3.2007 20:54:
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*
[/q]
nii, mutta muurisen aikaan asia oli päinvastoin. joten lopputulos karsintojen kannalta on sama

huomenna ois huippuristeily tiedossa ja nyt on sellai olo, et nousee kuume.. tosi kiva ajotus taas..

huoltomies tuli aamupäivällä omilla avaimillaan kämppään... ihan yhden koputuksen jälkeen!!! olin nuGGuus yövuoron jälkeen enkä samassa sekunnissa juosdsut avaamaan ovea...*senkin* saakeli että rupes VITUTTAAN... hädissäni kiskoin vaatetta ylle ja kyselemään et mikä meininki!! MIKS NE EI ILMOITA TULOSTAAN??? *toktok* pRkL....

Oon taas nukkunu ihan vitun huonosti.. tänään selviää nimittäin aika paljon siitä miten makselen seuraavien kuukausien aikana mun laskuja.. eli työtilanne..

[q]FreaK*, 2.4.2008 03:28:
MIKS NE EI ILMOITA TULOSTAAN??? *toktok* pRkL....
[/q]

Tää kuulostaa kyllä siltä, että olit tekemässä jotain muuta kuin nukkumassa ;)

huono olo *sars**uuh**uuh**uuh**poks*

miks se ny vasta tulee???

[q]cjet, 29.3.2007 11:06:
Vittu ku on paska olo.. Ei elämä.. pahenee vaa.. Kevyt henkinen pahoinpitely päällä.. Kaipa tää tästä.
[/q]

samma här Eip juur mitää positiivista jaksa kaivaa kaikesta perseilystä mitä saa kestää. hohhoi.

-M

En mä ois halunnutkaan nukkua
Menin kympilt nukkuu, heräsin 15 yli 2. Sen jälkee oo nukkunu silmänräpäystäkään.
En tajuu mikä mua taas vaivaa. No, ny vaivaa ainakin vitutus

tää on tätä alusta loppuun aina ja ikuisesti. onneks on ihana ilma voi paeta ulos

Iski ihan jumalattoman paha olo ihan yhtäkkiä. :C

17h työpäivä *grr**eiei* hirvee väsymys ja nälkä

Pientä avautumista Biancon kengistä. Siis aivan sairaan siistejä kenkiä, mutta nää on nyt toiset bianconi minkä ostin ja nämäkin hiertävät kantapääni verille. ihan uskomaton koska nuo ovat niin pehmeät kengät että ei todellakaan pitäisi tehdä noin. taas vituttaa kun sukat ja kengät punasena...

luumu yosa

[q]spoinkel, 2.4.2008 03:37:
---
FreaK*, 2.4.2008 03:28:
MIKS NE EI ILMOITA TULOSTAAN??? *toktok* pRkL....

---

Tää kuulostaa kyllä siltä, että olit tekemässä jotain muuta kuin nukkumassa ;)
[/q]

no miksi en olisi... omassa kodissa?!?!? nugguus kuitenkin olin mutta yhtä hyvin olisin voinu tanssia balettia alasti keittiön pöydällä! MiKs ei??

tää on eilisen jälkikäteen
löysin kauheen ilkeen niljakkaan hämppiksen eteisestä*iik**blush*

[q]noena, 30.3.2007 02:47:
:(
[/q]

Mikä meiän pikkusella on? Ei saa olla paha mieli

Kuume ja kolotus senkun jatkuu.... *nuha**nyyh**eikä*

[q]remotion, 30.3.2007 09:57:
Pientä avautumista Biancon kengistä. Siis aivan sairaan siistejä kenkiä, mutta nää on nyt toiset bianconi minkä ostin ja nämäkin hiertävät kantapääni verille.
[/q]

Käytitkö niitä vasta ensimmäistä/toista kertaa? Mulla ainakin melkein kaikki kengät hiertää aluks, mut parin-kolmen käyttökerran se loppuu :)

Olo vaan pahenee.

[q]Hyzenthlay, 30.3.2007 10:13:
---
remotion, 30.3.2007 09:57:
Pientä avautumista Biancon kengistä. Siis aivan sairaan siistejä kenkiä, mutta nää on nyt toiset bianconi minkä ostin ja nämäkin hiertävät kantapääni verille.

---

Käytitkö niitä vasta ensimmäistä/toista kertaa? Mulla ainakin melkein kaikki kengät hiertää aluks, mut parin-kolmen käyttökerran se loppuu :)
[/q]nyt toista kertaa. naisten kengissä tuo onkin ihan tavanomaista. mutta itse en kärsi muita kuin biancon kengistä.

O