päivän :(

Back to häröily O

Flunssa..köh köh..*nuha*

Duunikone ei toimi*grr*

Käsi kipee*toktok* (..sattui pikku tapaturma)

Pirun ääliö minä menin nostamaan juuri uunista poistetun kattilan kannen, takaisin uuniin laittaakseni sen ja tietenkin ilman mitään patalappua nostin sen pois hellalta. Aaargh ei auta kuin syyttää omaa huolimattomuuttaan jälleen kerran *dissaa*. Ja sattuu huolella.

Päivä ei oo viel ees alkanu ja se on jo pilalla..

[q]Morloc, 31.3.2007 02:29:
kuume/lihassärky
[/q]

http://www.cc.puv.fi/~e0300584/pain.gif

Mun selkä tais palaa.

[q]FreaK*, 2.4.2008 05:06:
no miksi en olisi... omassa kodissa?!?!? nugguus kuitenkin olin mutta yhtä hyvin olisin voinu tanssia balettia alasti keittiön pöydällä! MiKs ei??
[/q]

pics or it didn't happen.

Miks en voi revetä kahteen kaupunkiin yhtä aikaa. Turhauttaa olla huolissaan kun ei pysty tekemään mitään konkreettista.*poks*

Tommi Hurri eli dextrovetti.

tun virpojat. laivalta pari tuntia sit saapuneena yrittää vähä nukkuu tos, mut ei ku ovikello soi koko aja.

[q]Freja, 30.3.2007 16:52:
Olin ajatellu et tulis kiva yhteinen viikonloppu mut tuleeki si näköjää yksinäinen viikonloppu

Sit viel bottal ois ollu tänää hyvä pändi ja si mul ei oo rahaa
[/q]Tuttu tunne!!! Näin on käynyt aikas usei

*nyyh**uuh*

en nii ois halunnu tulla kotii tänää.. kaikin mahollisin keinoin välttelin, mut sit en enää keksiny mitää muuta tekosyytä olla tulemat tänne ja olla yksin..

turhautunu fiilis..

*pärsk* *niisk* *kyyneleht*

Vähän turhan nopeesti meni loma, ois hyvin voinu jäädä vielä pariks päivää ihailee vuoria auringos.

Mäni tänpäivän suunnitelmat vituiks, niin paljon kerettiin mehustelee :X

Olen tehny virpojille naminyssyköitä, mutta joudun kohta lähtemään töihin eikä yhtäkään virpojaa ole vielä ovellani käyny :(

Ei muuten, mutta haluan niitä oksia kun en jaksa itse hankkia / koristella :D

Tulkaa, tulkaa pikku ipanaiset... JA ÄKKIÄ!

Mun kaks viimeist frendii osoittautui kaksnaamaisiks, salaliitto..
Nyt on todella yksinäin olo :(

[q]Nacu, 1.4.2007 10:17:
Olen tehny virpojille naminyssyköitä, mutta joudun kohta lähtemään töihin eikä yhtäkään virpojaa ole vielä ovellani käyny :(

Ei muuten, mutta haluan niitä oksia kun en jaksa itse hankkia / koristella :D

Tulkaa, tulkaa pikku ipanaiset... JA ÄKKIÄ!
[/q]
:D

taisin tehdä uuden ennätyksen pienessä palkassa

Aivan väärä baarivalinta tänä lauantaina *toktok*

O