parhaat ajantappolinkit ja pelit
uuh.. sapeli pelastaa tilanteen.. en olisi voinut enää kuvitella elämää ilman bubbelsia.. murruin täysin kun huomasin ettei se enää pelittänyt..
Bubbelssin voi ottaa talteen omalle koneelle täältä.
Jos peliin haluaa hieman haastetta niin kokeilkaapa pelata läpi mahdollisimman pienellä tuloksella. Oma ennätys 32 tuhatta ja ruutu tyhjänä.
miten voi sama peli olla samanaikaisesti niin kiva ja niin raivostuttava pääsin kahdesta väristä kokonaan eroon ja parhaimmillaan 4 palloa ruudulla, ja silti onnistuin kuolemaan ihan kuin tohon tulis enemmän rivejä mitä useamman värin on poistanut
[q]sapeli:
ihan kuin tohon tulis enemmän rivejä mitä useamman värin on poistanut
[/q]
Sinne tulee.
Tämä tuli mieleen ton tilanteen suhteen:
Jos palloa ei saa samanvärisen viereen, niin kannattaa ampua se sellaiseen paikkaan jossa se "roikkuu" jostain palloyhdistelmästä jonka saa poistettua jos sattuu tulemaan oikean värinen pallo.
--------------
oo
X
X = paikka mihin pallo kannattaa ylimääräiset pallot ampua
Kannattaa kerätä ylimääräiset pallot ylläolevan näköisten "tornien" alapäähän (jos ylempänä ei ole samaa väriä). Jos oikeanvärinen pallo tulee niin palloja lähtee kerralla paljon.
Tornit kannattaa kasata reunoihin, tyhjällä kentällä niihin pääsee ampumaan suoraan. Keskellä olevaan torniin joutuu ampumaan seinän kautta.
interaktiivista flash härötys taidetta
linkki
[q]Apo:
Tornit kannattaa kasata reunoihin, tyhjällä kentällä niihin pääsee ampumaan suoraan. Keskellä olevaan torniin joutuu ampumaan seinän kautta.
[/q]
Tosin tämä taktiikka saattaa koitua kuolettavaksi jos ei oikean värisiä kuplia tulekaan... Been there, done that. On se kyllä nopein keino saada ruutua tyhjäksikin jos käy onni.
[q]sapeli:
Tosin tämä taktiikka saattaa koitua kuolettavaksi jos ei oikean värisiä kuplia tulekaan... Been there, done that. On se kyllä nopein keino saada ruutua tyhjäksikin jos käy onni.
[/q]
Kyllä sitä pitää aina hallitulla riskillä pelata :)
[q]Apo:
[/q]
Tota mä talletin sen koneelle..ja avasin sen zipin..Mut nyt se sanoo, et windows ei voi avata sitä..? eli mistä mättää?? *tyhmäil*
[q]Keeerin:
---
Apo:
---
Tota mä talletin sen koneelle..ja avasin sen zipin..Mut nyt se sanoo, et windows ei voi avata sitä..? eli mistä mättää?? *tyhmäil*
[/q]
-Onks sulla winrar ohjelma? Sillä saa zip-puketin purettua....siis jos tarkoitit tota zipin avaamista?
[q]Airvision:
-Onks sulla winrar ohjelma? Sillä saa zip-puketin purettua....siis jos tarkoitit tota zipin avaamista?
[/q]
Siis on mulla semmonen millä saa noi zip-tiedostot auki..mut sen avaamisen jälkeen se ei suostu avaamaan sitä itse peliä..*ding*
winrarrilla ton äsken avasin....sieltä "aukee" vain bubbles niminen Shockwave Flash Object, joka ei kyllä aukee...
[q]Keeerin:
[/q]
Tein paketista uuden version mihin pistin mukaan .html-tiedoston jolla peli lähtee käyntiin. Peli tosin toimii myös vetämällä pelkkä .swf tiedosto selaimeen. Selaimen sivumuisti kannattaa tyhjentää jos .zip:stä tulee vielä versiota missä ei ole .html-tiedostoa.
[q]Keeerin:
---
Airvision:
---
Siis on mulla semmonen millä saa noi zip-tiedostot auki..mut sen avaamisen jälkeen se ei suostu avaamaan sitä itse peliä..*ding*
[/q]
-joo,siis ton zipin sisällä näyttää olevan bubbles.swf file mikä pitäs kait lisää jonnekin kansioon,,,eli nyt en itsekään ole aivan varma,mut eiks toi ole joku "lisäplugin" shockwave:lle...hmg,,missäs toi koko peli on ? *täh*
[q]Airvision:
mut eiks toi ole joku "lisäplugin" shockwave:lle...hmg,,missäs toi koko peli on ? *täh*
[/q]
koko peli = 60kb. flashilla saa pieniä paketteja aikaseks kun osaa.
Pojat puhuu semmosta hepreaa, et mie en tajuu mittää!!
Hiiripeli
Pohjaenkaks laitan 886cm :)
E2. enkka
aivan loistava...*aplodit*
tulos 1053 cm
oikee addiktoiva
tulos 1069 cm
lievää riippuvuutta aiheuttava motherload:
http://www.xgenstudios.com/play/motherload/
vaarallisen addiktoiva zookeeper:
http://jp.shockwave.com/games/puzzles/zookeeper/zookeeper.swf