Asiakas on aina väärässä.

Back to yleinen keskustelu O

[q]crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!

[/q]

Voiko kysyä että mikä tässä on EpicFail? Eiks tää ole aika yleistä?

[q]Kolera, 19.5.2010 10:45:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

Ja mikä pahinta asiakas on valmiiksi pukenut vaatteet jotka aikoo ostaa!! sit taas pienet herneet kun passitan takas sovitukseen VITTU EpicFAIL!!

---

---

jos hälyt on keskel housujen lahjetta ja mahdollinen poistokapistus jossain pöydän alla niin meinaatko et aspa haluu sen aasiakkaan sinne tiskin toiselle puolelle =P
Näin mä ainakin ihan yhtenä syynä olettaisin
[/q]

Niin, jos se on huonosti vedettu jonnekin lahkeen sisälle se häly (joka siis periaatteessa käy koko hälytin ajatusta vastaan kun pelotin puuttuu kun häly ei näy) niin ehkä ymmärrettävää mutta ei se siltikään mikään epicfail ole. Kyllä vaateliikkeessä pitäisi jotain asiakaspalveluasennetta olla että tiskin yli jonkun kapistuksen vie tai napsii niitä hintalappuja saksilla pois.

[q]crissy, 19.5.2010 15:46:
---
opmdevil, 19.5.2010 10:34:
---
crissy, 18.5.2010 23:00:

---

---

en mä tiiä missä kaupassa sulla on tapana asioida mutta eiköhän ne vaatteet tulis lunastaa ensin ennenkuin ne kiskasee niskaan

meillä se hälyytin on housuissa yleesä persees niin mitenköHÄN mä saisin sen pois ilman et a) käsken asiakasta hyppäämään pöydälle niin että perse on siin hälynpoistajassa B) ja et mun ei tarttis mennä kaivelemaan asiakkaan persettä et saan sen toisen puoliskon pois.

sit kun ne on maksettu voi mennä sovitukseen laittamaan ne päälle.
[/q]

Eli jos vaatteita ei saa panna niskaan ennen kuin ne on maksettu, niin niitä ei myöskään saa sitten sovittaa? Eikös, ja kuten edellä mainittiin niin vain köyhät sovittaa vaatteita. Mutta mutta, mua ei ite kaupan kassalla vituttanu yhtään se että joku tyyppi jätti vaelluskengät suoraan jalkaan tai jonkun paidan päälleen sovituskopista ja siinä sivussa olen muutaman tarran ja lapun repinyt asiakkaiden perseistä ja tissien päältä pois eikä se nyt maailma siihen kaadu. Kuuluu vaatekauppiaan arkeen.

EpicFail vaan on sellainen termi jota käytetään siihen että lääkäri poistaa vahingossa vasemman keuhkon oikean sijasta tai nainen pysäköi autonsa vahingossa satama-altaaseen.

Ärsyttää kun kassaneiti alkaa kyselemään tyhmiä. Yksi kyseli, että "Soitanko mä rumpuja kun pyörittelet kynää noin". HALOO! Mä olen asiakas enkä mikään ihminen jonka kanssa voi jutella.

Toinen tapaus oli, että joku muija tuli baarissa aukomaan, että "sä taidat olla se pyöräilijä"! HALOO HEI! Sitten se alko jotain urputtamaan, että "Sun pitäisi olla vähän enemmän ystävällisempi kun sä ostat sitä makaroonias..." HALOO! Oli asiakas millainen tahansa, niin ei sille baarissa tulla vittuilemaan.

Optikolla sai myyjä tietää, että olen it-alalla ja heti alkaa kyselemään, kuinka hänen tietokoneensa saataisiin kuntoon! Ihme tapauksia!

Itse ainakin suhtaudun kassaneiteihin ja vastaaviin vähän samalla tavalla kuin ihmisiin ircissä. Eivät ne oikeasti ole oikeita ihmisiä. Sellaisia botteja vain.

O