Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

[q]annabel, 27.9.2006 21:14:
Oon myös mukana! o/ (Jos ei vaikka hävittäis niitä tällä kertaa normibaariin *blush*)
[/q]

Mulle ainakin luvattiin näissä katoamistapauksissa uusi valos ja tulpat puoleen hintaan. On kuulemma ollut yleisenä käytäntönä, eli kannattaa soittaa ja kysyä.

nimim. mä sentään hävitin rosikseen

Mahdollisesti vois kiinnostaa...
Paljos näissä oli hinta?

Minkä hintasia ne on yleensä olleet?

Nyt vois hypätä kyytiin, kun muuten tätä ei saa hoidettua koskaan

kiinnostais kyl

[q]mayah, 28.9.2006 19:59:
Tulpat maksaa 155
[/q]

Kuulostaa siltä että jää haaveeks.

No joulukuun puoliväliin sit menis toi eräpäivä...

Eikös noista oo joskus ollut jotain "klubbari tilaa jälleen" alennuksia?

Mä mukana!

[q]mayah, 28.9.2006 20:18:
---
Dementation, 28.9.2006 20:14:
No joulukuun puoliväliin sit menis toi eräpäivä...

Eikös noista oo joskus ollut jotain "klubbari tilaa jälleen" alennuksia?

---

Se on se alennus. Pidetään mielessä, että tulpat maksavat normaalisti 185
[/q]

Paljos nää niinku sit nyt maksais? (ei jaksa selata keskusteluja taaksepäin )

[q]mayah, 28.9.2006 20:18:
---klip---
[/q]

Selkee. Mutta joo, oon joka tapauksessa messissä.
Kiitos kun jaksat järjestellä

[q]mayah, 28.9.2006 20:20:

Eli sen 155 jonka sanoin tossa edellisen sivun lopussa noin kolme viestiä sitten..
[/q]

Jos siihen lähtee mukaan nii milloin pitäs olla rahat? Tarttisin kyl noi tollaset suojaimet jo muutenki pärrällä ajoo varten.. Oliks näil jotai malleja mihin sais nappikuulokkeet kiinni kans tai jotai? Vai oottekste vaa jotai yhtä tiettyä mallia tilaamassa?

[q]mayah, 28.9.2006 20:29:
---
Cjet, 28.9.2006 20:23:
Jos siihen lähtee mukaan nii milloin pitäs olla rahat? Tarttisin kyl noi tollaset suojaimet jo muutenki pärrällä ajoo varten.. Oliks näil jotai malleja mihin sais nappikuulokkeet kiinni kans tai jotai? Vai oottekste vaa jotai yhtä tiettyä mallia tilaamassa?

---

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732;pid=834308#834308 Pliis, lue itse edellisen sivun lopusta, en jaksa toistaa asiaa uudestaan.

Ja ollaan tilaamassa sitä tiettyä mallia http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=33732;pid=460896#460896

Muut mallit löytyvät valmistajan kotisivuilta http://www.ml-suojainpalvelut.fi
[/q]

Ok, ok..
Mietiskelen hetkisen asiaa.

Mäkin voisin ottaa korvatulpat.

Mun olisi varmaan pitänyt rekisteröityä tänne aiemminkin, mutta kun ei ole ollut niin paljon sanottavaa ja aikani on rajallinen... Satunnaisesti bileissä käyn ja satunnaisesti tätä foorumia olen lueskellut, mutta nyt pisti rekisteröitymään ihan tämän jutun takia. Eli mä voisin olla tässä kimpassa myös mukana.

Mulla ollut nyt pari vuotta noilla 15 desibelin suodattimilla ja voin kyllä suositella lämpimästi kaikille. Kyllä ne ovat hintansa arvoiset, kunhan vaan ei niitä hukkaa. Itse olen onnistunut hukkaamaan tänä aikana rahakukkaroni muutamaan kertaan, mutta nuo tulpat ovat säilyneet, koska ovat tulleet todella tärkeiksi. Ennen en voinut käyttää mitään tulppia, koska ne saivat musiikin kuuostamaan puurolta. Nyt en lähde bileisiin ilman.

Kunnon mainospuhe...

Periaatteessa kiinnostaa joo, mut opiskelijana on vähän rajalliset varat... Harkintaan...

[q]pupuTupuna, 29.9.2006 00:59:
-clip-
Kunnon mainospuhe...
[/q]

Joo eiköhän kuka tahansa Elacineja pidempään käyttänyt voi sanota ihan tuota samaa.
Itse tuossa juuri katselin kuittia, jossa on niinkin kaukainen päivämäärä kuin 17.9.2003 ja mitään vikaa ei tulpissa vieläkään ole.

Rahansa arvoiset.

Kuinkakohan usein ihmisillä on ollut kiinnostusta näihin tulppiin l. kuinka monta kertaa vuodessa on tilauksia otettu? Puolen vuoden välein ~? Itse en ehkä tähän kerkiä.

Kyllä mulle ainakin kävisi tuollaiset korvatulpat, kuulo jo hieman vaurioitunut. Kunhan mulle annetaan vaan lisää informaatiota.

Mä aloitan tästä nyt uuden threadin, jotta pysytään nykyajassa.. Kiitos Apo

Eli kyselen nyt kiinnostuneita Elacin korvatulppien kimppatilaukseen. Viimeksi tilausta hoiti terraluna ja tässä siis _alustavasti_ hänen selvittämänsä hintatiedot (23.09.2004)

[q]terraluna:
Soitin tänään maahantuojalle ja kyselin alustavasti hintoja. Maahantuojan mukaan:
-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari

150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.
[/q]

Mikäli kiinnostuneita löytyy, soitan vielä tällä viikolla ja kyselen hinnat jne. tarkemmin.

O