Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)
jokainen, joka käy pileissä vaurioittaa kuuloaan ilman suojia.
että kannattaa miettiä, suojatako nyt vai vasta sitten kun oikeasti ollaan jo pitkällä alamäessä.
itsellä kuulo vaurioitunut aikaisemmin opiskellessa, alaäänet kadonneet pikkuhiljaa.. melkein voisin sanoa olevani mukana tässä kun ei ole vielä tullut kunnollisia tulppia hankittua.
Voisin harkita olevani mukana, jos vaan saa lisää infoa tarpeeksi ajoissa aikataulusta.
Jos joukkoon vielä mahtuu, olen kiinnostunut osallistumaan kimppatilaukseen.
ilimoittaudun _o/
Elacinit on parhaimpia keksintöjä sit polkupyörän tai jotain
mukana. mulle kans infoo tasta.
Infoa.
Kiinnostaa!
Messis
juu, no nyt selvisi että joudun tästä hankkeesta vetäytymään Käväsen apteekissa ja ostan nyt tämän hetkisellä budjetilla halvemmat tulpat.
Jos vielä ehtii niin olen messis.
[q]miikkah
Mulle ainakin luvattiin näissä katoamistapauksissa uusi valos ja tulpat puoleen hintaan. On kuulemma ollut yleisenä käytäntönä, eli kannattaa soittaa ja kysyä.
nimim. mä sentään hävitin rosikseen
[/q]
Minäkin sankaroin toisen tulppani teille tuntemattomille, mutta hinta oli kyllä ihan normaali kun uusi teetettiin. Ei siis mene takuuseen. Tämä siis tuossa alkuvuodesta.
Jos siis sait omasi puoleen hintaan niin aika outoa että käytäntö vaihtelee?
[q]mayah, 4.10.2006 17:33:
Tämän tilauksen [size=18]valoksia otetaan MAANANTAINA 16.10.2006 17.00-19.00 ja TIISTAINA 24.10.2006 18.00-20.00[/size]
[/q]
MUKANA OLLAAN!!! haluun kuulla viel kuuskybäsen!!! siis missä tää valotus otetaan?
Vieläkös ehtii mukaan, lauantain bileet tuntuu vieläkin korvissa :-P.
Moikka,
voisin kans tilata uudet.
Count me in.
Mullekkin luultavasti kelpais tulpat tossa loppuvuodesta
Onko siis kyse 15db vai 25db tulpista? Vai saako vaimennuksen valita jokainen erikseen?
15db tulppien tilauksessa olisin mukana, joten voi lisätä listaan.
[q]massmur, 10.10.2006 17:02:
Onko siis kyse 15db vai 25db tulpista? Vai saako vaimennuksen valita jokainen erikseen?
15db tulppien tilauksessa olisin mukana, joten voi lisätä listaan.
[/q]
Vaimennuksen voi valita itse. Itse tulpat on samanlaiset ja ne vaimentimet saa irti.
Mä aloitan tästä nyt uuden threadin, jotta pysytään nykyajassa.. Kiitos Apo
Eli kyselen nyt kiinnostuneita Elacin korvatulppien kimppatilaukseen. Viimeksi tilausta hoiti terraluna ja tässä siis _alustavasti_ hänen selvittämänsä hintatiedot (23.09.2004)
[q]terraluna:
Soitin tänään maahantuojalle ja kyselin alustavasti hintoja. Maahantuojan mukaan:
-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari
150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.
[/q]
Mikäli kiinnostuneita löytyy, soitan vielä tällä viikolla ja kyselen hinnat jne. tarkemmin.