Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]Eccu, 9.12.2006 13:46:
.. KOIRAN *sydän*
[/q]

mäki haluun!

voisin alkaa ettiä sitä isompaa asuntoa jotta saisin sen rakkauden viekkuuni,
ennen niitä eläkepäiviä :)

kanamaissikeittooooooo

[q]hemuz-, 19.9.2005 21:03:
---
Cera, 19.9.2005 21:02:
pussaillaaaaaaaaaa

---

se on kyl kivaa

mäki haluun!!!!!!!!!1
[/q]

PUSSAILLAAX?? :D

sä saat olla poika

pussaillaaaaaaaaaa

öö :
nukkumaan.

taisin nukahtaa vähän jälkeen yhen,
ja nyt taidan olla lähdössä töihin

että posti tuo tänään hannan ja jonnan lahjat SAAATANA

tätä tää mun pieni hienosäätö on,
ku ei voi ees postiin luottaa :|

[q]workunit, 30.5.2006 08:50:
Pitkän ja rentouttavan kesäloman, joo sitä mä tartten.
[/q]
Mulla kun ei toi onnistu - lomapäiviä on 3 kpl, ja nekin varattu syyskuista etelänreissua varten - niin täytyisi saada neuvoteltua kesäkuukausille pitkä pätkä etätöinä tehtävää duunii.

Ei täällä kesällä käkkimisessä oo mitään järkeä, eikä mun motivaatio/pää kestäisi esmes vuoden loppuun saakka tätä menoa.

Viime vuosien lomat kun ovat menneet rahasta/opinnoista stressatessa, ja takana on valmistuminen, työttömyys, sekä työn haku- alkaa olemaan paukut tällä hetkellä aika vähissä.

[q]Miinapiina, 23.4.2007 11:30:
... että h3li pääsis jo ku mä meinaan kuolla nälkään, ja oon koululla atk-luokas eikä tääl o mitään järsittävää!!!
[/q]
Meinaat sitten h3lin syödä?

käydä kuussa..ja hetiii!*joo*

coldplayn tohon olkkariin soittamaan pari veisua*pihkassa*
mmm

et joulu olis jo ohi.

[q]Miss Annie, 27.5.2007 13:48:
että tulis jo s****na se palkkapäivä!
[/q]
amen

vaikka ei siitä mitään käteen tule jäämään

[q]Fyraett, 22.12.2005 12:17:
---
discopöllö, 22.12.2005 11:59:
---
Annakins, 22.12.2005 11:55:
et joulu olis jo ohi.

---

Aivan samaa mieltä! Mä haluun kans.

---

Ja minä!

joulushoppaus ->
[/q]

Ei mua se shoppaus ärsytä vaan joulu ihan yleisesti.

Mä haluaisin juuri nyt materiaa:

- uuden peruspuhelimen. Nykyisen Nokian (jonka otin käyttöön uudemman mentyä paskaksi) oon ostanut käytettynä joskus vuonna 2001. Se on semmonen "hassu" puhelin, johon saa tehtyä itse kuoret. Jännä juttu, että ei oo vielä hajonnut

- akustisen kitaran. Oon aina tykänny kitaran äänestä, ja tekis mieli opetella uus instrumentti. Välillä tulee öisin musisointi-inspiraatioita, mutta oma soitin on semmonen, ettei sitä oikein pysty hiljaa soittamaan.

- Jonkun lipastosysteemin, että saisin rojua sinne. Mun kämpässä on tosi vähän säilytystilaa.

- Järjestelmäkameran, jonkun hyvän mutta kohtuuhintaisen.

+ tietenkin tää perus "Matkalle", mutta vissii aika turha vinee tässä kohdassa, nyyh. Näin viime yönä unta, että keräsin pulloja jotta pääsisin reissuun

[q]Anu, 14.9.2008 15:46:
...aurinkoon...!!!

Ahistaa kun on niin pimeetä ja tylsää ja ihan veto pois jo nyt... Eikä nyt oo vielä edes talvi!

Tällä menolla nyrhin ranteeni auki savonia-veitsellä ennenku kevätaurinko alkaa taas paistaa...
[/q]

Oon miettiny ihan samaa. Tai sitten linnoittaudun talven ajaksi yksiööni suurten herkkukasojen kanssa ja ahmin itseni hengiltä.

... ei oo kyl mitään järkeä asua tässä maassa kun saa 8 kuukautta vuodessa taistella paskaa oloa vastaan...

tällä hetkellä eniten. dj-vehkeet, vaatteita <3

Painautua vihreää sammalta vasten sulautua siihen. Sulkea silmäni, olla vaan. Ei tarvitsisi analysoida yhtään mittään. Eikä välittää mistään.

tanssimaan

amerikkalaiset baseball housut! :D

Ikeaan ;)

O