Mä haluuuuun ...
-Et tää duunivuori edes vähän madaltuis..*igor*
-Kotiin
-Karkkia
-Ja yhden ihanan kaikkuun NYT HETI! *sydän*
-Ja olis kiva ehtii joku päivä myös hakee mun uusi pankki/luottokortti pankista (mut ei tod. näk. onnitu ainakaan tällä viikolla, kun joka päivä menee duunissa ylitöiksi..*igor*)
-Rahaa..*joo*
Uuden talvitakin ja kengät..ja farkut..Ja kivoja vaatteita muutenkin! Eli mä haluun RAHAA!
[q]Lenita, 25.4.2007 11:50:
Grillaamaan
[/q]
Mä kans! Oon haaveillut grillauksesta jo maaliskuun alusta lähtien..
lomalle...olen niin loman tarpeessa..
Toinen kuva, oikeanpuoleinen ja jalustalla, 55" -lätkä vierellä..
Samsung @ CES, Las Vegas, 2011
Hieman lähemmin tarkastellessa vaikuttaisi vakuuttavasti kyseessä olevan: 9-sarjan laite, eli palttiarallaa 4-5000€. "Duunarin peruspalkka". x)
Nahkaratsastussaappaat.
Toinen kuva, oikeanpuoleinen ja jalustalla, 55" -lätkä vierellä..
Samsung @ CES, Las Vegas, 2011
teknarit
kesa.....
nappikse.
iiiisoon kupillisen minttu jädeä!
Että tää kamala olo menis ohi ja pääsisin nauttimaan viimeisistä lomapäivistäni täysillä.
[q]yaya, 21.11.2006 23:39:
---
KooKie, 21.11.2006 23:17:
Leikkikaverin yöksi. (PS. En sua Teemu.:D)
---
Viskin lisäksi mulle kans! (..eikä mullekaan mitään Teemua *nauru*)
[/q]
Multa löytyy kyllä Jack Daniel'sia onneksi. :D Teemu parka, toivottavasti se ei lue näitä. :DDD
VAPUN
Ei vois toivoo parempaa ku lätkän MM Suomen avausmatsi, kupittamista nappi populoiden kanssa. *sydän* Murun kanssa eka kk täyteen keskiyöllä *sydän*
Osaa sitä ihan perus jutuista nauttii mut välillä on helmeintä, et kaikki on glitteriä.
...että olisi 23.3. YO-kokeet olisivat ohi, kurssit plakkarissa, elämä edessä ja bileputki alkaisi! *sydän*
Lusikka-asennot pannaan, mutta joku, joka pussais mun niskaa nukkumaanmennessä olisi kiva. Joku, joka jäisi likistelykaveriksi aamulla - olisi ainakin hyvä syy jättää päivän menot väliin.
[size=4]Sitä mä muuten kaipaan seurustelussa: Olisi hyvä syy vain lööbailla sängyssä keskellä päivää tekemättä oikeestaan sen kummempaa. Nauttisi vain toisen seurasta ja siitä rauhasta.[/size]
[q]Hitchhiker, 7.1.2007 23:33:
Joku vois ny tuoda kipeälle iiison kupillisen jotain hyvää lämmintä keittoa *räpsyttsilmiään*.
[/q]
..ja huovan ja suklaata ja haleja. (OBS! Zenni, miltä säästyit. :D)
[q]madis, 8.1.2007 02:33:
Ettei intti ala huomenna.
[/q]
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAJOO AAMUIHIS.
Pullaa ja kahvia.. Pitänee keittää
-Net Anttilasta sellaisen ihanan tiikeritilkkukuosisen päiväpeiton ja siihen sopivan tiikerikuosisen viltin.
-Cirque Du Soleiliin.
-Kokovartalohieronnan.
-Että Raw tai Smäkkäri tulisi Suomeen taas.
Että tää koti siivois ite ittensä. Noh 1 huone siivottu, enempää en kyllä tänään taida viitsiä. Säästellään voimia illan bileisiin.
Ikeaan ;)