Mitä Odotat?

Back to häröily O

Höh ei tää otsikko ollukkaa Mitä Dotat ='''(

Jotain himopitkää mailia systeriltä

...Tosin se on varmaan ihan toiveajattelua, tyyppi kun ei tee muutaku töitä ja siitä välistä aina laittaa muutaman lauseen maileja

No mut, parempi sekin kun ei mitään

Odotin tätä päivää, mut näköjään taas turhaan.

Odotan siis huomista, että voi mennä töihin ja keskittyä ihan muihin asioihin.

Viikonloppu vähän jänskää, Stokikseen pitäs lähtee mut saapa nähdä mimmoinen reissu siitä tulee

Vappua->pääsee Protskun keikalle *iloinen*.

Naista

kesää ja sen mukana "kesähittejä"

Näinkin ajoissa aloitan kesän odotusta!!
Mulle riitti nää kelit jo

Synttäreitä! Vajaa kahden kuukauden päästä pääsee käyttämään säästöjä ja juoksemaan ulkomaan kuin myös kotimaan pippaloissa :D

2.2.2009.

Helmikuuhun on liian pitkä aika!

torstaita -> lomalle Omaniin.

Sunnuntaita.

[q]Tiinuliinu81, 4.6.2008 13:12:
---
MissKoo, 4.6.2008 13:09:
---
Tiinuliinu81, 4.6.2008 13:08:
Kesälomaa..

---

Sama. Huikeat 7,5 vkoa vielä siihen.. apua

---

No mulla sentään vaan vajaa 4 viikkoa mutta hyväähän kannattaa odottaa*joo*.
[/q]

Hei, mul meni jo :D Seuraava on ens vuonna :D

[q]sativa, 25.3.2009 15:28:
Sun olis pitänyt sitten kirjoittaa ekassa viestissäs, että "Eikö sativa tosiaan avaa hänelle tarkoitettuja kirjeitä" mutta sen sijaan sä ihmettelit, että "eivätkö IHMISET todellakaan avaa..." Mä annoin vain vastauksia sun alkuperäiseen kysymykseen. Aika todella henkilökohtainen kysymys tuntemattomalta ihmiseltä julkisella forumilla toi sun jälkimmäinen
[/q]

Sori, aattelin et oisit tajunnut että IHMISET kohdistuu myös sinuun, sillä olet yksi niistä jotka eivät kirjeitään avaa.
Ja mitä jälkimmäiseen tulee, kun sanot että on aika todella henkilökohtainen - mitä sä odotit, kun mainitsit ettet itse ole avannut Kelan/Nordean kirjeitä? Kirjoitit siitä julkisesti? ja sitten kun ihmettelen että miksi näin (koska se nyt vaan on tyhmää jättää kirjeitään avaamatta), sä sanot et kysyn henkilökohtaisia?

Sitä, että tunnen kuumottavan aamuauringon, hymyilen kuin aurinko, ja näen edessäni kaupungin, joka vei sydämeni.

[size=7](kyl mä kai jotain muutakin odotan, mut toi o sellanen minkä ajankohdasta ei oo tietoa ni siks sitä ehkä odottaa nii hirveesti.)[/size]

[q]josbe, 17.3.2010 10:27:
Ensin kaikki on NIIIN tyytyväisiä, kun oon kerrankin kunnon talvi! ;)

Mut joo, meizin mielestä talvi on ihmisen paskinta aikaa, joten loppua sais munkin puolesta.
[/q]

No jos talvi on lokakuusta ainakin huhtikuuhun, ni kyl se on jo vähä liikaa, jopa näillä leveysasteilla :D
Ite tykkään lumesta, mut en -10 -> pakkasista. Mun iho menee niin helposti rikki, ja oon ny about syyskuusta sitä jo tuskaillut niin sais jo riittää... :(

Kesälomaani.

Iltaa, kun pääsen salilta kotiin ja meen kylpyyn

Että pääsis jo töistä.
Oikeesti pääsisin jo puol neljä, mut aattelin sinnitellä täällä neljään, et saisin ny kerrytettyä ne plussatunnit itelleni jouluun mennessä.

lomaa.

O