Mitä Odotat?

Back to häröily O

Huomista. Niin paljon.

[q]Alpha, 3.1.2008 17:10:
---
Freja, 3.1.2008 12:30:
---
Alpha, 3.1.2008 09:46:
Pari viikkoa viellä.

---

Se on vielä.

---

Pahoitteluni. Olen Porista. En osaa kirjoitaa.
[/q]

:D

Kesää tietenkin..!! Saksanreissu kultani kanssa ja parit häätkin on luvassa, ei kyllä omat Kesällä saa ottaa rennosti eikä sitten tarvitse enää ressata työnkään takia

Sitä, et mä oisin taas jaloillani, ja kulkisin elämässä onnellisesti eteenpäin.

Et menis vajaa tunti nopeesti, et pääsis töistä, si vois hipsiä äkkiä kotona käymään ja si huitomaan puukepillä. Se kelpais.

Sen jälkeen kauppaan ostamaan karpalomehua. Himoitsen sitä just nyt.

Torstaita.
Ehkä silti ennen kaikkea Vaasan reissua. Ens viikolla jo! niin ihanaa, viimeks ollu siel kai joskus joulun alla. iih *sydän*

[q]sativa, 24.3.2009 21:30:
---
Freja, 21.3.2009 00:54:
---
sativa, 9.3.2009 16:52:
Kannattaa tästä lähin avata ne Kelan ja Nordean kirjeet, eikä heittää suoraan roskiin.

---

Tekeekö ihmiset oikeasti näin? Etteivät avaa heille osoitettuja kirjeitä?

---

Jos miettii paljonko Suomessa on mielenterveysongelmista, alkoholismista ym. kärsiviä tyyppejä niin voin sanoa, että on kyllä aika todella paljon ihmisiä joita ei voisi vähempää kiinnostaa avata heillle osoitettuja kirjeitä. Yleensä ne tietää nimittäin vaan lisää huolia. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta osa tyypeistä ei jaksa nousta edes sängystä ylös, niin miten ne jaksaisi alkaa täytellä jotain asumistuen vuositarkastuksia ym. perseelläpyhkimispapereita.
[/q]

Siis puhuitko nyt omista syistäs?

Ekaks odotan aamua, et pääsis omaan sänkyyn mammimaan, sit odotan torstaita et pääsis Murmelin kaikkiin, sit odotan lauantaita et pääsis yhen ihanan pikkuvesselin synttäreille, sit odotan ens viikon perjantaita et on halloween kemut ja nään kaikkia rakkaita ystäviä. Ja noissa väleissä kerkeen varmaan odottamaan vielä paljon muutakin...

Odotan huomisaamua, jolloin aloitan kesän ensimmäsen virallisen loman.

Odotan maanantai aamua, jolloin pääsen kampaajalle, ja saa tukkani vihdoinkin PUNAISEKSI.

Odotan maanantai iltapäivää, jolloin näen pitkästä aikaa kouluaikaisia ystäviäni.

Odotan tiistaita, jolloin minulla on hyvän työkamun kanssa treffit.

Odotan keskiviikkoa, jolloin minulla on pitkästä aikaa Murmelin kanssa yhteinen vapaapäivä vailla suunnitelmia.

Odotan torstaita, jolloin lähdemme maailman ihanimpaan paikkaan, vaarin mökille Himalansaareen, viettämään juhannusta.

On siinä odottamista

Eräitä kolmea kirjaa...

Ens viikonloppua ja nauttimista Kuolleenmeren auringosta :)

ens viikonloppua, ku lauantaina pääsee kuudelta töistä niin suoraan lahteen vapun viettoon
omnomnoms

Et ois elokuu ja pääsis veks suomest hetkeks :)

Maydayta ja tytön syntymää, joka on elokuussa

26.4 & 15.5

palkkapäivää....

ostan vihdoin kunnon setin jolla ruveta mixaileen kunnes naapurit soittaa poliisit.

Ja siihen se raha sit meneeki

Viikonloppua!

Kesää!!!

Huomenaamulla lenkkarit kohti espanjaa

lomaa.

O