Mitä Odotat?
Sitä että saan hiiren tähän koneeseen. Hiukan rassaa toimia pelkällä näppäimistöllä <3
Viikonloppua näin ens alkuun ^____^
....plus syksympää jolloin mulla olisi toivottavasti tarpeeksi käärittynä kasaan rahaa läppäriä varten, tää vanha peli ei nyt oikein suostu leikkimään kiltisti, juuri äsken päätti ettei tuekkaan enää mun puhelinta the same old story every f*cking time
yhä 31.1. ja 9.1.
Odotan että kello tulis seittemän ja pääsis AstangaJoogaan.
[q]Zeratul, 17.12.2007 22:16:
subu, 17.12.2007 13:34:
jotain isoo elämän käännettä..
---
Ei millää pahalla, mut moiset känteet (varsinki isot) harvemmin tapahtuu odottelemalla, rohkeesti vaan ite tekemään jotain asialle!
[/q]
Voi arvon kameli dromedaari mikä lie ootkaan, tuossa asiassa oon kyllä sun kanssa osittain eri mieltä. Useisiin asioihin voi kyllä itse vaikuttaa, mutta välillä suuret käänteet hyökkäävät nurkan takaa varottelematta yhtään etukäteen, ja sitä ei voi kuin havahtua jälleen kerran miettimään kuin pieniä me ihmiset ollaan suurien asioiden äärellä. Välillä hyvässä mielessä, välillä ikävämmässä.
Elämätä, ei sen vähempätä.
Sitä että alkais väsyttää.
..että päivä menis ja pääsisin nukkumaan.*haukottel*
Viikonloppua mutta nyt ihan ensinnä nukkumaanpääsemistä, miten voi aina väsyttää?!
sitä lamaa saatana. ps viimeset 3 v ollu yht helvettiä
nyt kun kylppärin kamat tuli ja maanantaina tulee lipasto niin sitten enää tällä hetkellä odotetaan sohvaa josta ei oo ees vielä tarkkaa tietoa prkl. tulis jo!
[q]Fuzzy, 21.2.2009 22:24:
Joo! Kohta uudet tuparit:P Muutan Laruun ihan näillä näppäimillä
[/q]
jei (voisin ilmestyy näihin tupareihin, jos vaan kutsutaan *nauru*)
[q]Fuzzy, 22.2.2009 13:23:
todellakin;) ryypylle ryypylle*iloinen*
[/q]
wihiiii *känni*
Huomista 23. helmikuuta.
Yt-neuvotteluiden päätöksen jälkeen pitää tehdä iso päätös. Viimeks eilen näin unta kun työkavereita irtisanottiin, tää on kyllä niin stressaavaa aikaa.
Ens lauantaita!
Ens kuun 5 päivää :) Pääsen Hollantii *sydän**sydän*
Marillionin ensi perjantain keikkaa Tavastialla.
odotan lauantaita kuin kuuta nousevaa*jiihaa*
Tätä on niiiiin odotettu! Mun 20vuotis synttäribileet meillä, siit jatkoille baariin
Näkee ihmisiä ketä en oo nähny aikoihin! *sydän*
Tästä ei toivottavasti voi seurata mitään muuta kuin hyvää
.. ja must tulee vanha
"kai sä tajuut mä vaan odotan odotan odotan et tapahtuis jotain"
Viikonloppua. Enkä edes oikein tiedä mitä päivää kaikkein eniten! Vaikka pe ja la meneekin töissä, on silti joka päivälle jotain kivaa! Perjantaina pitäisi nähdä pitkästä aikaa yks ihana ihminen. Lauantaina ystävä tulee Ruotsista kotiin jouluksi ja lähdetään oikein kunnolla porukalla juhlimaan. Sunnuntaina vietetään pikkujouluja kavereiden kesken.
Oon painanut niin paljon töitä viime aikoina, että kaikki kiva (tai ylipäätään vapaa-aika) on jäänyt väliin, joten nyt on aivan mahti viikonloppu tiedossa!
Jos uinumies tulis vaiks takasin. 4 tunnin yöunilla en pärjää.