Mitä Odotat?
Ens viikkoa, pitäis aloittaa opinnäytetyön kasaamista....tulee aika iso paketti, pelkkä sisällysluettelo on 4 sivua ja alakohtia 90.
Huhtikuuta, koska mitä todennäkösemmin meitin PikkuMurmeli syntyy huhtikuussa *sydän*
Sitä, että pääsen perjantaina ekaa kertaa elämässäni lentokoneeseen! *nauru**hikoil*
[q]Greed, 19.8.2008 22:10:
---
JasonX, 19.8.2008 22:07:
Että joku soittais ja ilmoittais että saan kämpän :D
---
Sanos muuta. Tässä odoteltu jo yli 2kk
ja konefestareita myös
[/q]
Niin vähän, itse jo 11k jonos. Niin ja konefestareita tietenkin :D
Tiistaita! Tiistaita! *sydän*
(ja kyl viikonloppuakin tietenkin, mut se o ni selvää et sitä ei joka viikko tarvi mainita.)
Mut tiistai..
Että saisi kesärenkaat alle!
Ja myöskin sitä, että noi märkä-suola-vesi-paskakelit loppuis, jotta auto ei olis aina yhtä kurainen.
H-u-o-m-i-s-t-a !
Kevättä
[q]isokeksi, 16.5.2008 10:36:
---
Sallakat, 16.5.2008 10:12:
iltaa ja kisastudiota. muutenkin ois tuloillaan ihan jees vloppu.
---
Eihän mun tarttis enää kirjottaa, kun tässä onkin sanottu kaikki se, mitä odotan tällä hetkellä! Tekipä kuitenkin mieli rustata jotain
[/q]
Let's make it threesome!
.. sitä että 2 viikkoa menisi nopsaan ja sen jälkeen voin nukkua oman kullan kainalossa ihan joka yö yhteisessä kodissa *sydän*
[q]Janisa, 25.2.2009 08:09:
Että saisi kesärenkaat alle!
Ja myöskin sitä, että noi märkä-suola-vesi-paskakelit loppuis, jotta auto ei olis aina yhtä kurainen.
[/q]
+1
Alkaa olemaan taas se aika vuodesta.. Ja saa lisäillä lasinpesunestettä kokoajan kun aurinko paistaa vielä skeidaseen lasiin
Uuden työsopparin allekirjotusta
Kesää. :)
Kesää... Äääää! Tuol on vaa niin vitun kylmä stna!
[q]domi, 29.8.2007 10:14:
http://hiki.pedia.ws/wiki/Helvetti
[/q]
hahah :) Mä aattelin vaa sellast pientä tunnin sessiota, missä tulee kuuma. Se passaa vallan mainiosti :)
Että kello olisi viisi ja pääsisin jo töistä kotiin lepäämään...
Vielä vähän reilu kaksi tuntia.
Messiaan toista tulemista.
Eilistä
keskiviikkoa.
Kesää *tanssittel**aplodit**jiihaa**kuolaa**nauru**iloinen*