Lempijäätelösi?
[q]mayah, 24.5.2005 13:35:
[iso]Minä vaadin parempaa vohvelia. Se on minun oikeuteni jäätelöä syövänä kansalaisena.[/iso]
Tai sit mä edelleen otan sen purkissa..
[/q]
Eiku meet vaa kiltisti nyt sinne kioskille huutamaan sille 16v tytölle mikä koittaa ansaita siellä ensimmäistä kesää elantoaan.
[q]mayah, 24.5.2005 13:31:
Jos joku tietää mistä saa hyviä vohveli-jäätelöitä, niin ottakaa mut mukaan.
[/q]
Mä otan opastan sut aitojen vohvelien salattuun maailmaan. Sieltä ei sitten ole paluuta purkkien pariin.
Pähkinä jäätelöitä en nuolis edes teidän kielillänne, yäk!
Kaikki muut onkin sitte syötäviä. Suklaajätski, missä on suklaanpalasia on eniten parasta. Eniten mieleen jääneet jätskit oli jonkun aikoinaan konkkaan menneen (Kotkan Keskuskadulla nykyisen Efesin kohdalla olleen) pikkuraflan jääpehmikset. Puolen litran pakastettu vanilja pehmis mihin sai pari desiä hyviä kastikkeita, nam!
Tää tykkää ainaskin siit öylättimäisestä pahvivohvelista ja siihen lisäks banaani-suklaajäätelööö*slurps**hymy*
Saksassa oli älyttömän hyvät, isot ja halvat jäätelöannokset!! *nam*
Tykkäsin tosta uudesta toffeejädestä mitä saa kaivarin puljusta!
[q]Verano, 24.5.2005 13:01:
---
Astaroth, 24.5.2005 13:00:
Missä on päärynä!?
---
Sori se oli tossa, mut sit muistin et jotkut oudot ihmiset syö minttua..
[/q]
ton mustikan tilalle vois laittaa sen päärynän ?
[q]sune, 24.5.2005 14:08:
---
Verano, 24.5.2005 13:01:
---
Astaroth, 24.5.2005 13:00:
Missä on päärynä!?
---
Sori se oli tossa, mut sit muistin et jotkut oudot ihmiset syö minttua..
---
ton mustikan tilalle vois laittaa sen päärynän ?
[/q]
No ku mustikka on niin hyvää..
Toi kahvi on aika turha, sen tilalle ois voinu laittaa päärynän, mut se on saanu jo -peräti- yhden äänen.
Hmm, pitäsköhän mun vaihtaa mintun ja suklaan paikkaa
Ei tarvii! Suklaa on kiriny :D
Mutta missä on *slurps*mango-meloni? Se on hyvää
Solero Exotic
suklaajäde =
minä kirjoitta osaan
Laku ja myös kaikki mehujäät on hyväskää
Perus vanilja on aina hyvää; kotona syödessä saa usein kaveriksi limpparii
Parasta ikinä on kuitenkin ollut kirsikka-juustokakku jätski!
Mango... namnam!!! Tosin kyllä kaikki muutkin maistuu !
[q]cy-borgi, 24.5.2005 14:38:
Solero Exotic
[/q]
uiui, tuo on niiiin hyvää! Ja tuota kun syö niin tulee nostalginen olo. Enkuissa kun olin 18 -kesäsenä hetken aikaa duunis niin ostin käytännössä aina duunista päästyäni Solero Exoticin matkalla kotiin, jos sinnepäin olin menossa.
Höh,
Listalla ei ollut vaihtoehtona vanilija pehmistä!
Tai muutenkaan koko pehmis valintaa...
Eipä juuri noita perus palloja tule syötyä.
Olen menettännyt sydämmeni kokonaan
vanilija pehmikselle... <3
maidottomat tofu icen vanilijapuikko ja tofu linen mokka ja vadelma
lakujädeä minulleeee namsnamsnams *kuolaa**sydän**sydän*
joku tiramisu vehnäkeksimuru höystehässäkkä.
pähkinä kinuski nougat karamelli ja haegen dazsin baileys jäde on kans iha pölijän hyvääää enemmän ;)
Tällainen ei "ehkä" niin tuiki tärkeä, mutta sitäkin ajankohtaisempi galluppi.
Mikä on sinun lempijäätelösi?
Lähinnä kyse irtojäätelöstä, mutta tuutit, puikot, mehujäät, sorbetit ja muutkin voi tietysti ottaa esille. Valitettavasti ei pysty ruksaamaan kuin yhden, mutta kerro toki muut lempparisi sekä inhokkisi myös. Makujahan on paljon, mutta tuossa kymmenen, jotka mahtuivat mukaan. Ja vaihtoehtoa "en syö jäätelöä" ei ole, koska kaikkihan jäätelöä syövät
Mulle maistuu ehdottomasti parhaiten suklaa. Muita lemppareita ovat nougat, kinuski-pähkinä, pecan yms pähkinäiset ja suklaiset. Mustikka on myös erinomaista samoin kuin mango. Kahvi tms on ihan jees, mansikka menettelee ja vanilja on ihanaa esim raparperipiirakan kanssa tai suklaakastikkeen kera.
Yök yök ovat ehdottomasti laku, banaani ja minttu. Frendin bravuuriannos lakujätskiä lakukastikkeella ja vielä lakupaloja päälle saa melkeinpä oksennusreaktion aikaan.
*mullakotylsääduunissahymelö*