Lempijäätelösi?
Kaikki mintun makuiset*slurps*
-Valkoinen Magnum
-Dumle, makeudesta huolimatta
Koko talven oon ollut koukussa mango-banaani-jäätelöön *sydän* Siihen kun sekottaa vaniliaa ja antaa niiden sulaa- oi aivan mahtavaa Molemmat vie vähärasvasia ja niin mahtavan hyviä...
Yleensäkin ottaen rakastan jäätelöä, mieltymykset vaan vaihtelee
tötteröistä ehdottomasti suklaanougat
tai sitten oikein kuumalla ilmalla joku raikkaanmakuinen sorbe*slurps*
chunky monkey!
Daim jätski! *sydän*
mars ice cream
Kahvijäätelö
en osaa päättää. tykkään monesta *sydän*
jäätelö-kioskilta (super)tiikeri ja kaupasta daimi
Ehdottomasti suklaanougat ja daimikin on syötävän hyvää.
Rommi-rusina
*slurps*Appelsiinigrandimehujää.*slurps*
Suklaasuklaasuklaa *sydän*
*sydän* LAKU *sydän* Mut on se minttuki hyvänä kakkosena
Lakritsa ja minttu..*joo* *sydän*
carte d'or cookies
ja sitten mango-meloni ja tiikeri. nam.
Kaikenmaailman sorbetit rokkaa kyl mun maailmaa.
Pappagallon lakritsi...italialaista jäätelöä ei vaan voita mikään ja toi aika lähellä.
Tällainen ei "ehkä" niin tuiki tärkeä, mutta sitäkin ajankohtaisempi galluppi.
Mikä on sinun lempijäätelösi?
Lähinnä kyse irtojäätelöstä, mutta tuutit, puikot, mehujäät, sorbetit ja muutkin voi tietysti ottaa esille. Valitettavasti ei pysty ruksaamaan kuin yhden, mutta kerro toki muut lempparisi sekä inhokkisi myös. Makujahan on paljon, mutta tuossa kymmenen, jotka mahtuivat mukaan. Ja vaihtoehtoa "en syö jäätelöä" ei ole, koska kaikkihan jäätelöä syövät
Mulle maistuu ehdottomasti parhaiten suklaa. Muita lemppareita ovat nougat, kinuski-pähkinä, pecan yms pähkinäiset ja suklaiset. Mustikka on myös erinomaista samoin kuin mango. Kahvi tms on ihan jees, mansikka menettelee ja vanilja on ihanaa esim raparperipiirakan kanssa tai suklaakastikkeen kera.
Yök yök ovat ehdottomasti laku, banaani ja minttu. Frendin bravuuriannos lakujätskiä lakukastikkeella ja vielä lakupaloja päälle saa melkeinpä oksennusreaktion aikaan.
*mullakotylsääduunissahymelö*