Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Howdy, 10.6.2005 20:00:
Aivottomat ... todellinen turn out ...
[/q]

tuohon lisättynä röökin poltto! (*nauru*) (2005 *pepsodent*)

[q]Zenni, 10.1.2007 22:00:
mustasukkaisuus.
[/q]
"i'm gonna follow her to work - maybe she's fucking someone!"

[q]Timce, 10.1.2007 22:07:
:D :D Pablooo...
[/q]
got that right :P

Jos oletettavasti ollaan menossa kahdestaan treffeille ja tyyppi ottaa jonkun kaverinsa mukaan, se kyllä latistaa tunnelman melko tehokkaasti. Eri asia sitten, jos ollaan sovittu, että mennään johonkin porukalla. Niin ja kävipä kerran sellastakin, että yks miekkonen otti exänsä mukaan meidän treffeille. Mietti vielä jälkeenpäin, olikohan se sittenkään hyvä idea...Joo, sitä tosiaan sopii miettiä.*dissaa*

turhat herkistelyt, shoppailu, keskustelut suhteesta... hmm... mitäs vielä.

Ai niin "does my but look big in this?" eli siis 10 eri asukokonaisuuden kokeilua kun on lähdössä ulos. Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä? vaikka vastaisin niiden ensimmäisen kahden kohdalla, toi on loistava lähdetään, niin silti sieltä tulee vielä 7-8 lisää ja siinä vaiheessa näpyttelen jo konetta enkä jaksa kääntää päätä, mutta valituksi tulee kuitenkin joku niistä jälkimmäisistä (mitä en ole kommentoinut).

[q]_RixU_, 20.2.2009 21:25:
Vajaa empatiakyky...ja pahimmissa tapauksissa sen täydellinen puute *poks**dissaa*
[/q]

Could not agree more. Varsin yleista nykypaivana...

Deittailin hetken miestä, joka ei ollut oikeasti mitään ja silti se oli aina sillä asenteella liikkeellä, että "eksää tiedä kuka mä oon?". Oli jossain Helsingin raflassa töissä ja siitä sitten ihmisiä muistutti. Voi taivas. Ei ainakaan mitään semmoista. Itsestään voi tehdä numeroa ja saa olla keskipisteenä/suunapäänä, mutta turhaa kukkoilua ja itsensä jalustalle nostamista on syytä välttää.

Enkä mä jaksais kattoo mitään tilittäjääkään. Jos kaikki on päin vittua, niin mä olen kyllä hyvä kuuntelija hetken, mutta jossain vaiheessa mulla menee hermo. Ja tämä kyllä latistaa kiinnostuksen niin ystäviin, kuin potentiaalisiin poikaystäviinkin. Nähty on.

[q]Avernian, 11.7.2006 21:08:
---
rose, 17.4.2006 22:33:
Poika, joka tekee korrelaattivirheitä *justjoo**nauru*

---

Mitä on korrelaattivirheet?
Kuulostaa niin tutulta...
[/q]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentointivirhe

satiaiset

[q]Lyylikki, 24.6.2009 09:02:
---
Absolutistiksi näen ihmisen, joka tekee omasta juomattomuudestaan numeron. Ehkäpä siinä se moralisointinäkökulma saattaa olla taustalla. En mä sitä tarkoita, että toisen pitäisi dogata, jotta suhde säilyisi hyvänä, vaan sitä, että toinen söisi mun konjakkikohokkaita, merimiespihvejä ja samppanja musseja hyvällä halulla ilman vinkumista siitä, että ruokaan on lisätty alkoholia. Tai että juhlatilaisuudessa voi ottaa lasillisen skumppaa, ilman sen suurempia venkoiluja.

Jos tätä nyt vie vielä pidemmälle, niin mun mielestä toki saa suhtautua intohimoisesti joihinkin asioihin, mutta pitää ymmärtää sitäkin näkökulmaa, että jollekulle toiselle sama asia ei herätä yhtä suuria tunteita.
[/q]

Jospa vaikka soveltaisit tota jäljempää tuohon ensimmäiseen?
Kuulostaa vähän paksulta toi ensimmäinen näin absolutistina. En venkoile, jos ruoanlaitossa käytetään alkoholia (tapahtuu niin harvoin mun kohdalla, ts. ei ikinä), koska päätarkoitus ei ole päihtyminen. Jos jossakin tilaisuudessa on "pakko" ottaa skumppaa, niin kyllä se sotii mun arvoja vastaan ja kieltäydyn kohteliaasti ja toastailen vaikka vedellä. Mikään ei velvoita minua rikkomaan omaa koodiani.

En pidä alkoholista, en sen lieveilmiöistä, enkä päihtyneistä. En ole ikinä pitänyt ja pyrin välttämään niitä. Simppeliä. Jos joku kysyy miksi, en tuputa "näkemystäni" pahemmin, kommentoin vaan että ei ole koskaan ollut mun juttu.

[q]ezzy, 24.6.2009 12:08:
---
Lyylikki, 24.6.2009 09:02:
---
Absolutistiksi näen ihmisen, joka tekee omasta juomattomuudestaan numeron. Ehkäpä siinä se moralisointinäkökulma saattaa olla taustalla. En mä sitä tarkoita, että toisen pitäisi dogata, jotta suhde säilyisi hyvänä, vaan sitä, että toinen söisi mun konjakkikohokkaita, merimiespihvejä ja samppanja musseja hyvällä halulla ilman vinkumista siitä, että ruokaan on lisätty alkoholia. Tai että juhlatilaisuudessa voi ottaa lasillisen skumppaa, ilman sen suurempia venkoiluja.

Jos tätä nyt vie vielä pidemmälle, niin mun mielestä toki saa suhtautua intohimoisesti joihinkin asioihin, mutta pitää ymmärtää sitäkin näkökulmaa, että jollekulle toiselle sama asia ei herätä yhtä suuria tunteita.

---

Jospa vaikka soveltaisit tota jäljempää tuohon ensimmäiseen?
Kuulostaa vähän paksulta toi ensimmäinen näin absolutistina. En venkoile, jos ruoanlaitossa käytetään alkoholia (tapahtuu niin harvoin mun kohdalla, ts. ei ikinä), koska päätarkoitus ei ole päihtyminen. Jos jossakin tilaisuudessa on "pakko" ottaa skumppaa, niin kyllä se sotii mun arvoja vastaan ja kieltäydyn kohteliaasti ja toastailen vaikka vedellä. Mikään ei velvoita minua rikkomaan omaa koodiani.

En pidä alkoholista, en sen lieveilmiöistä, enkä päihtyneistä. En ole ikinä pitänyt ja pyrin välttämään niitä. Simppeliä. Jos joku kysyy miksi, en tuputa "näkemystäni" pahemmin, kommentoin vaan että ei ole koskaan ollut mun juttu.
[/q]

Alkoholiongelmaisiahan on kolmenlaisia: 1) Niitä jotka juovat liikaa 2) Niitä jotka haluaisivat juoda, mutta eivät voi koska elimistö ei kestä/kykene 3) ja niitä jotka eivät itse juo, eivätkä myöskään hyväksy muiden juomista. Absolutistit menee aika usein tähän jälkimmäiseen kategoriaan.

[q]Zapa, 21.2.2009 12:26:
---
_RixU_, 20.2.2009 21:25:
Vajaa empatiakyky...ja pahimmissa tapauksissa sen täydellinen puute *poks**dissaa*

---

Could not agree more. Varsin yleista nykypaivana...
[/q]

Mäkin komppaan *eiei**dissaa*

Alkoholinkäyttöön liittyen...

Seurustelin erään viinafasistin kanssa useamman kuukauden. Hän päätti milloin ja kuinka paljon oli sopivaa juoda. Alkoholin käyttö ei saanut olla "säännöllistä" eli piti olla "viikkoja" jolloin ei juo, mutta ei kuitenkaan mitään säännöllisyyttä esim. joka toinen viikonloppu.

Tyttö joi toki itse, joskus enemmän, joskus vähemmän. Jos oli mennyt kaksi viikonloppua niin, että oli käytetty alkoholia kumpanakin, silloin piti jäädä väkisin kotiin kolmanneksi viikonlopuksi ja skipata esim. ystävän synttärit tai festarit (UMF05 ja Konefestari viime vuonna). Maalla ei saanut juoda olutta saunan jälkeen sillä "siinä ei olisi mitään järkeä". Syntyi järjetön riita siitä, että ostin 4 hengelle 3 litraa valkoviiniä viime vuoden juhannukseksi. (Olimme maalla 3 päivää.) Luonnolisesti sitä viiniä ei sitten juotu (sillä edellisenä viikonloppuna oli juotu 6-päkki kaljaa).

Tytön perheessä ei ollut ilmennyt minkäänlaista alkoholismia eikä tytön käyttäytymisessä mikään viitannut henkilökohtaiseen ongelmaan alkoholin kanssa (paitsi tietysti asenne).

Tyttö oli vakuuttunut, että alkoholi on syypää kaikkeen mahdolliseen pahaan, mutta joskus se pitää sallia itselle. Kuulema opiskeluaikana "rellestäminen" oli "normaalia", mutta vanhempana se ei ollut enää hyväksyttävää.

Sanomattakin on selvää, että meillä näkemykset poikkesivat alkoholin käytöstä lähes jokaisessa tilanteessa.

Yhteenveto: Fasismi asian kuin asian suhteen.

[q]niomic, 24.6.2009 14:42:
---
$, 24.6.2009 14:14:
Tyttö joi toki itse, joskus enemmän, joskus vähemmän. Jos oli mennyt kaksi viikonloppua niin, että oli käytetty alkoholia kumpanakin, silloin piti jäädä väkisin kotiin kolmanneksi viikonlopuksi ja skipata esim. ystävän synttärit tai festarit (UMF05 ja Konefestari viime vuonna).

---

Oisitko saanut osallistua synttäreihin / festareille, mikäli et olisi juonut mitään? En nyt tiedä minkälaisia keskusteluja teillä asiasta oli, mutta näin pinnallisin puolin katsottuna, en kyllä kestäis tuollaista mielivaltaiselta ja hyvin teennäiseltä vaikuttavaa kontrollointia.
[/q]

Osallistuinkin :) Riitelyn jälkeen "hyvitin" UMFin teennäisellä raittiilla viikonlopulla kahdenkesken. Konefestarin suhteen ehdotin, että oltaisiin menty pyörillä (ja jätetty siis juomatta). Se ei käynyt koska "viikonloppuisin on kivempaa vain levätä kotona". Suhteemme päättyikin sitten seuraavana päivänä neidin päätöksestä. (Itse olin tuonut esiin seurustelun mielekkyyden muutaman kuukauden välein.)

Bileissä käynti selvinpäin oli neidin mielestä mahdotonta "sillä kaikkihan juovat" eikä "teknosta voi nauttia selvinpäin (tai ylipäätään)". Myös se, että olisin käynyt yksin kemuissa, olisi ollut pois yhteisestä ajastamme.

Kuitenkin tuntui siltä, että toinen kiukutteli jatkuvasti, määräili miten mennään ja väitti itsekkääksi jos ehdotin kompromissia.

Sanomattakin on selvää, etten olisi viihtynyt 8kk suhteessa ellei meillä olisi ollut kivaakin.

Näin taas suhteesta oppineena, toivon sydämmestäni ettei kukaan olisi tohvelin alla vasten tahtoaan. Niin voi käydä huomaamattomasti kun tykkää toisesta tosi paljon.

Elikäs; jos määräilyn tai pirttihirmun piirteitä on ilmassa, niin kiitos ei.

[q]sativa, 21.2.2009 02:42:
Jos tapaan ko. tyypin siellä legendaarisessa baarissa, niin katson aina hänen tapaa kohdella paikan henkilökuntaa. Jos heppu on vähänkin tyly heille, se on kyllä lähes saman tien adios. Samoin vihaan sitä, jos tyyppi pummaa röökiä, eikä edes sano "kiitos". Pieniä asioita, mutta heijastanevat kokonaisuuttaa - varsinkin, jos tapa on toistuva.
[/q]
Mä teen ihan samoin. Mulle on tärkeää, että suhtautuminen muihin ihmisiin on sellanen peruskunnioittava.

Ja mitä pidempään oon tehny asiakapalvelutyötä, sitä tärkeämmältä se tuntuu. :D

[q]Skenemursu, 21.2.2009 02:58:

Ai niin "does my but look big in this?" eli siis 10 eri asukokonaisuuden kokeilua kun on lähdössä ulos. Ja oletteko kundit huomanneet että vaikka meidän mielipidettä kysytään ei sillä kuitenkaan ole mitään merkitystä? vaikka vastaisin niiden ensimmäisen kahden kohdalla, toi on loistava lähdetään, niin silti sieltä tulee vielä 7-8 lisää ja siinä vaiheessa näpyttelen jo konetta enkä jaksa kääntää päätä, mutta valituksi tulee kuitenkin joku niistä jälkimmäisistä (mitä en ole kommentoinut).
[/q]

Sun pitää alkaa seurusteleen miehen kanssa! :D

[q]Skenemursu, 21.2.2009 02:58:

[/q]

Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)

Tossa jälkimmäisessä oon samaa mieltä, toki tuotakin on monentasoista ja se on joskus myös ihan normaalia mutta itse arvostan tasapainoista, tervettä itsetuntoa missä ei tarvitse kokoajan vilkuilla peiliin ja varmistaa muilta esmes mainitsemaasi asiaa, se kun käy suhteessakin aika raskaaksi

[q]Hyzenthlay, 22.2.2009 09:02:
---
Skenemursu, 21.2.2009 02:58:

---

Sun pitää alkaa seurusteleen miehen kanssa! :D
[/q]hmm tää vaihtoehto ei ollut tullutkaan mieleen... kiitos ideasta pistetään korvan taakse =)

tarkemmin ajattelee niin siinähän on paljon hyviä puolia, toinen mies ei varmaan myöskään valita jos hieman tuoksahdan oluelle kun tulen aamuyöstä kotiin. (vai valittaisko?)

[q]Samu*, 2.7.2007 18:14:
---
SoundaHolic,

Myös tympeän totaalinen uusavuttomuus valmistaa kotiruokaa jostain tyystiin muusta kuin pohjaan palaneista pakastepizzan paloista pistää pollan päreiksi.

---
Semmoset mimmit, joilla on kärjistetysti kaks viikkoo eteenpäin almanakka tupaten täynnä ties mitä kahvittelua, 10 krt viikossa bodypumppia ja ties mitä entisen bestiksen parhaan kaverin näkemistä.
[/q]
Noi on vaan selityksiä kun ei ne kehtaa sanoo suoraan ettei ne haluu nähdä sua

[q]nomic, 10.6.2005 21:41:
---
Displacer, 10.6.2005 21:39:
---
nomic, 10.6.2005 21:36:
kun naiselta löytyy pippeli :(

---

onko sattunut kohdalle?

---

... odotan sitä hetkeä...