Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

Back to häröily O

[q]Lyylikki
Enkä mä jaksais kattoo mitään tilittäjääkään. Jos kaikki on päin vittua, niin mä olen kyllä hyvä kuuntelija hetken, mutta jossain vaiheessa mulla menee hermo. Ja tämä kyllä latistaa kiinnostuksen niin ystäviin, kuin potentiaalisiin poikaystäviinkin. Nähty on.
[/q]

Tuo kerjään-sääliä-millä-tahansa-verukkeella on aika hermoja raastavaa, kun siitä ei parhaimmillaan tuu loppua viikkoihin. Jos vielä ite oot kämmännyt siinä asiassa jotenkin,niin siitä muistutetaan joka sivulauseessa vähintään kerran tunnissa :D

Olikoha offtopic?

[q]hallucinogen, 13.2.2006 21:48:
---
unitarina, 13.2.2006 21:22:
-omien "yksityisvälineittensä" asettelu

---

Eikö helikopteri kiihota?
[/q]
http://www.hardnrg.fi/test.htm helikopteri kicks ass!

[q]Natural Skeletor, 5.10.2008 17:33:
MINÄ!
[/q]

O RLY? :(

Jos ei osaa keskustella.

[q]Tiinuliinu81, 28.1.2009 10:04:
Ei elämä. Mulla nyt tässä tuore suhde aluillaan mutta jo meinaa mennä hermot. Toinen koko ajan myötäilee mua ja on sellainen, no liian nöyrä. Mä saan päättää kaiken, kiukutella, tiuskia ja toinen tyyliin pyytää anteeksi. Ei helvetti!
[/q]

Joo, mä sitten jätin tuon. Se oli ihan pimeä. Iski kauhea pakokauhu, huh. Enkä meinannut eroonkaan helpolla päästä.

[q]Mar6, 22.2.2009 12:03:
---
Skenemursu, 21.2.2009 02:58:
turhat herkistelyt, shoppailu, keskustelut suhteesta... hmm... mitäs vielä.

---

Mulla taas noiden ekan lauseen kahden asian puuttuminen on vähän sellanen
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)[/q]

Aika helvetin hyvin sanottu, ite en osais, onneks joku muu osas pukee sanoiks ajatukset.

[q]Mar6, 22.2.2009 12:03:
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)
[/q]

what he said ^^ indeed!

-M

[q]Equalizer, 15.11.2008 12:48:
jos rexona pettää
[/q]

[q]Yallu, 28.1.2009 17:31:
---
[Siru], 28.1.2009 13:10:
turha pilkunnussiminen ja itsensä ylistäminen.. sitä ei jaksa kauaa kuunnella. toisten perseiden kyyläily ja arvostelu latistaa tunnelmaa myös erittäin paljon

---

Mitä vikaa on perseiden kyyläilyssä?
[/q]
Ei mitään jos sen osaa tehdä huomaamattomasti. Mutta kuvitellaan että olet naisen kanssa ulkona. Miltä muijasta mahtaa tuntua jos toinen kyylää muiden perseitä suuremmalla mielenkiinnolla kun esim yrittää luoda keskustelua. Ei varmasti saa kauheen hyvää kuvaa

[q]Mark, 24.2.2009 15:41:
---
Mar6, 22.2.2009 12:03:
Rajansa toki kaikella mutta geneeristä ilman kunnollista tunteidenvaihtoa tai kommunikaatiota olevaa suhdetta en itse ainakaan juuri jaksaisi katsella.. Liika laivanrakennusprojektin tyyppinen suunnittelu ei taas ole hyvä juttu mutta tietynlainen keskustelu suhteesta on välttämätöntä kun olisi tarkoitus elää yhteistä elämää, sillä myös rakennetaan turvallisuutta ja viitoitetaan selvä suunta sille mihin ollaan menossa ja ollaanko samaan paikkaan menossa varmasti yhdessä. Kuten myös kun "yhteishengen" luomisen kannalta on hyvä joskus maata sängyllä kaksistaan ja todeta yhteen ääneen mitä "Me" ollaan Vaikka olenkin mies, en myöskään halua kohdata tunteettomuutta tai totaalista "herkkyyden puutetta" vaan nautin siitä kun kumppanini osaa pysähtyä tuntemaan ja hieman herkisteleekin :)

---

what he said ^^ indeed!

-M
[/q]

Miehet ne vaan aina haluaa puhua tunteista ja lässyttää*hih*

-eksistä avautuminen
-huumeet
-minä minä minä minä minä olen paras
-wowin pelaaminen/siitä puhuminen
-jatkuva ulkonäöstä puhuminen tai asenne "ulkonäkö on mun elämä"
-kitaran soitosta puhuminen
-jos jätkä on sellainen jolla ei ole ns omaa elämää ja aina pitäisi olla yhdessä ihan kaikkialla. Ei kiinnosta.
-huumorintajuttomuus. Huono huumorintaju on parhautta :D
-jos tyyppi paljastuu tosi hiljaiseksi/sillä ei ole ikinä mitään sanottavaa kaikki on ihan sama/emmä tiedä
-"yhyy ollaan ikuisesti yhdessä" avautuminen
-tyhmyys
-jatkuva politiikasta puhuminen tai yleinen päteminen joka asiaan

Mitä nyt näin pikaisesti tulee mieleen....

- Epärehellisyys, kykenemättömyys avoimuuteen ja rehellisyyteen
- Ei halua kuulla kritiikkiä tai ei osaa vastaanottaa ja reagoida rakentavaan kritiikkiin millään tavoin
- Käyttää kanssaihmisiä omiin tarpeisiinsa, ei koe syyllisyyttä omista teoistaan eikä koe tekevänsä mitään väärää
- Ei näe itsessään huonoja puolia, uskoo olevansa aina oikeassa, ei kykene kompromisseihin
- Ei kykene otamaan huomioon muiden ihmisten tarpeita ja oikeuksia, kykenemättömyys asettua toisen asemaan, empatian täydellinen puute

"Mä olen paras, mä tiedän kaiken, mä siis vaan olen NIIIN PARAS."
Tällä asenteella varustettuja ihmisiä en kato muuten ku sukujuhlissa.Ja niitäki välttelen.
Ei kyllä päinvastanenkaan innosta, nämä itsesäälissä rypevät "kun kaikilla muilla menee paremmin,miksi mulle aina käy näin"- tyypit.
Uah.
Kultainen keskitie on aina paras

[q]...................., 26.2.2009 14:22:

[/q]

:D:D siinähän se on pähkinänkuores

Vääränlaisuus.

njoo ei oo kyllä yksikää vosu kiinnostanu kesän jälkeen lainkaan. aika sairasta kai mutta nyt kävi näin. toivottavasti jotain tulee vielä...

[q]mikke, 26.2.2009 16:04:
Eli oot tullu kaapista ulos ?
[/q]

not. ei vaa jaksa minkään kakshaarasen luontokappaleen oikkuja tällähetkellä.
tällähetkellä mulla on vain etäsuhde kesäautooni, ja kun kuukauden päästä pääsemme taas yhteiseen kotiin niin tuskimpa on lorttoja silloinkaan vielä ikävä, vaikka naiskauneus aina kiinnostaakin sikäli.

tällä hetkellä listalla ois ehkäpä..

- nihkeys
- tyhmyys
- lapsellisuus
- lyhytjänteisyys (eli kyvyttömyys hoitaa omia asioitaan jos niin menee yli tunti kerrallaan)
- sotkuisuus
- rasistisuus
- vakaumuksellinen uskonnollisuus
- henkinen tavoittamattomuus

[q]DJ Rx, 26.2.2009 13:59:
Mitä nyt näin pikaisesti tulee mieleen....

- Epärehellisyys, kykenemättömyys avoimuuteen ja rehellisyyteen
- Ei halua kuulla kritiikkiä tai ei osaa vastaanottaa ja reagoida rakentavaan kritiikkiin millään tavoin
- Käyttää kanssaihmisiä omiin tarpeisiinsa, ei koe syyllisyyttä omista teoistaan eikä koe tekevänsä mitään väärää
- Ei näe itsessään huonoja puolia, uskoo olevansa aina oikeassa, ei kykene kompromisseihin
- Ei kykene otamaan huomioon muiden ihmisten tarpeita ja oikeuksia, kykenemättömyys asettua toisen asemaan, empatian täydellinen puute
[/q]

Juurikin näin! Kuvaus kuulostaa ihan mun eksältä :D

[q]ezzy, 24.6.2009 13:14:
---
-Alex-, 24.6.2009 12:48:
---

---
Tää menee jo vähän samanlaiseks keskusteluks ku toi ateismikeskustelu. Absolutismi on yhtä paljon alkoholiongelma, kuin "en pelaa futista" on harrastus.
[/q]

Mun oli pakko nauraa ääneen Jälkimmäinen lause oli parasta mitä olen kuullu pitkään aikaan

Ja edelliseen viestiini liittyen, en olis uskonu että näitä "you had me at hello"-tyyppejä oikeesti on olemassa. Väärässä olin. Huh.*ding*

Viinasten käytöstä noi yleisesti.. Itehän juon, joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus jätän kokonaan väliin. Joskus vedän tahallani ihan perseet olalle(onneks tätä sentään harvemmin).
Saman käytöksen suon sitten myös muille. Joko juo tai sitten ei.

MUTTA, joku raja kuitenkin. Kännimustasukkaisuuskohtaukset on nounou. Joka viikonloppuinen känni on myös nounou. Täytyy osata pitää hauskaa ja bileillä ihan ilman känniäkin.
Eli jatkuva känni on turnoff. Hyh.

O