:D
[q]e-nergique, 2.8.2005 13:34:
meen nyt ruokkimaan itseäni että myös mun pylly pysyis kunnossa :D
palaan piakkoin, siihen asti *pyllistel* :D
[/q]
Sama täällä *pyllistel* :D
[q]Verano, 1.8.2005 22:03:
Androidin pylly on kyllä aika siloinen :D
[/q]
Toi on veistos mikä koristaa asuntoani :D Omasta pyllystä kun on niin vaikea saada hyvää kuvaa :D
Niin ja Fyraett, kivekset eivät toistaiseksi ole ollut niin tärkeässä roolissa keskustelussamme, mutta kaikki aikanaan. Pylly kun on niin monipuolinen ja mielenkiintoinen että sen tutkiminen ja ominaisuuksiin perehtyminen vie oman aikansa :D
[q]Verano, 2.8.2005 08:21:
Mayah! Sun silmät on tippunu! Tai sit suupieles on tosi korkeella :D
[/q]
Sen siitä saa kun ei muista venytellä :D
[q]Verano, 2.8.2005 07:51:
*aamuvenyttel*
[/q]
Pyllyni toivottaa ihanalle aamuvenyttelijälle oikein hyvää huomenta :D Toivottavasti tänäänkin olisi mielenkiintoinen päivä edessä :D
Ja tuohan on selkeästi paras tapa aloittaa aamu, ei ainakaan ole takakireä kuten moni muu :D
[q]serotonot, 2.8.2005 08:08:
Muistakaa kuitenkin että kireys ei ole absoluuttisesti paha asia :D
[/q]
En suinkaan ole väittänyt niin :D Ja treenaamisen kautta tosiaankin oppii hallitsemaan pyllyä ja sen lihaksia, tietyissä tilanteissa kireys jopa voi olla välttämättä. Yleensä kuitenkin kireiden pyllyjen ihanuutta on jonkin verran liioiteltu. Hyvin venytelty pylly sen sijaan tarjoaa vaikka mitä mahdollisuuksia ja voi olla oikea aarrearkku :D
Loppujen lopuksi se ei ole koosta kiinni, vaan miten sitä käyttää/täyttää :D
[q]mayah, 2.8.2005 08:16:
---
Android, 2.8.2005 08:14:
---
Te ootte hassuja.
D
:
[/q]
Tykkäät vaan :D
Pitäisiköhän meidän pitää joku tuotesuunnitteluilta jossain vaiheessa? :D Voitaisiin venytellä yhdessä ja testailla tuoleja ja muita tuotteita sekä hyvässä yhteishengessä kehittää uusia tuotteita :D Siinä tapauksessa vaadin että ainakin Verano ja e-nergique myös osallistuvat!
Voidaan toimia non-profit-periatteella, ja jos kuitenkin voittoa tehdään firmamme toiminnalla, kaikki ylimääräinen raha sijoitetaan pyllyjen, etupyllyjen ja pallien hyvinvointiin :D
[q]Verano, 2.8.2005 08:35:
Eiku :D
Voiko se olla niin vaikeeta?!?!
[/q]
Ihmiset, jotka eivät tajua :D-hymiön voimaa, eivät ikinä myöskään tule oppimaan pyllyn ihanuutta. :D on kaiken A ja O. Ilman sitä ei ole mitään, ei edes pyllyjä :D
Joten...
[iso]:D[/iso]
[q]e-nergique, 2.8.2005 11:23:
kyllä siinä tietenkin tietynlainen kontrolli on mukava olemassa :D
[/q]
Aivan :D Sitä just mietin, et miten se kontrolli toimii Veranolla :D Meillä se kuitenkin taitaa toimia aika pitkälti samalla tavalla :D
Tai no kyllähän mä myönnän että oon joskus menettäny kontrollin kun on kokeillu vähän rajoja :D Mut hei, sitä sattuu :D
[q]Verano, 2.8.2005 08:45:
---
Late, 2.8.2005 08:42:
Kyllä te ootte ihmiset pihalla. :D
---
Olisinkin. Mut ihan siistissä sisätyössä :D
[/q]
Joo, mä kans :D Siinä mielessä kiinnostavaa, että on tullut opittua erilaisia tässä topicissa esillä olleita harjoitusliikkeitä myös töissä. Tänäänkin on kahdet palaverit, ja siinä keskustelun ohessa treenaminenkin on mukava lisä. Varsinkin kun toimintaamme vieläkin suhtaudutaan vähän epäluuloisesti pitää tietenkin yrittää olla herättämättä liikaa huomiota työpaikalla, mutta on tietenkin vaikeaa kun kasvoilla on iso :D ja pyllyssä vieläkin isompi [iso]:D[/iso]
[q]e-nergique, 2.8.2005 11:10:
---
Android, 2.8.2005 11:06:
Tai no, miksei reiätönkin voisi revetä. Silloinhan sille ainakin tulis reikä :D
---
mut jos se reikä syntyy repeämällä niin tuleeko siitä yhtä hyvä reikä vai tuleeko siitä jotenkin rajoittunut? :D
[/q]
Toi on hyvä kysymys. Kyllä mä luulen et se on vähän rajoittunu sekin :D Vaikea uskoa että lihakset toimii niin kuin niiden pitäisi, ja siksi reiän hallitseminen ja erilaiset temput saattaa tuottaa vaikeuksia :D
[q]Verano, 2.8.2005 11:14:
---
Android, 2.8.2005 11:06:
Tai no, miksei reiätönkin voisi revetä. Silloinhan sille ainakin tulis reikä :D
---
Tästä olin juuri aikeissa huomauttaa, koskaan ei ole liian myöhäistä repeämiselle :D
Ja me muut pyllyjen ystävät autammen tietysti mielellämme :D
[/q]
Niin joo, sähän oot revennyt :D Mutta oliko sulla ihan tavallinen reikä ennen sitä, vai puuttuiko se kokonaan niin kuin serolla? :D
Ootko sero ikinä harkinnut tahallista repeaämistä, vai oletko tyytyväinen tilanteeseen niin kuin se on?
[q]:Devyl, 2.8.2005 12:07:
Ehdotan että me pyllyilijät ryhdymme aktiivisesti ajamaan kaikkien pyllyjen oikeuksia. Järjestäytyneisyys on voimaa.
[/q]
Hei, mä ehdotin jo aikaisemmin tässä topicissa että asetun ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa ja ajan pyllyjen asiaa. e-nergique ainakin lupautui äänestämään mua :D
Sit vaalikampanjassa voidaan esitellä venytystekniikoita sekä hurjia akrobaattisia temppuja. Ties vaikka joku yleisöstäkin repeäisi siinä samalla.
[q]Verano, 2.8.2005 12:11:
---
:Devyl, 2.8.2005 12:10:
ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle
---
Ei missään nimessä!!!
Pylly ja :D on erottamattomat!
[/q]
:D ja pylly on sama asia :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 14:25:
mut mä luulen ettei siellä netissä oo mitään nimenomaan MEIDÄN etupyllyistä :D
tai no siis enhän mä tiedä jos joku meistä on tehnyt etupyllynvenyttelyopetusvideon :D
tunnustaako kukaan? :D
[/q]
Ei vielä, mut voidaan tehdä oma video :D Voidaan sit siinä testata etpyllyjemme yhteensopivuutta ja miettiä erilaisia venyttelyvaihtoehtoja :D Tuskin tarvii kysyä ootko mukana :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 12:12:
---
:Devyl, 2.8.2005 12:10:
ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle
---
hei mulla on käynyt tää sama asia mielessä, koska pylly on niin tärkeä ja merkityksellinen asia että mun mielestä se ansaitsis oman topicin :D
mut meidän ei silti tulis unohtaa :D-voimaa :D
[/q]
Mulla on sellainen tunne, että se menisi lukkoon aika nopeasti. Pitäisi sit perustaa pyllyläisille oma ryhmis :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 12:21:
kyllä tohon projektiin varmaan löytyis sponssaajat jostain... :D
[/q]
Puhumattakaan vapaaehtoisista näyttelijöistä :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 12:24:
ensinnäkin: unohdit :D
[/q]
Korjattu :D
[q]
sitten siihen mittausasiaan, niin pitäis varmaan kehitellä jonkunlainen venymisenmittausmenetelmä :D
siihen itse mittausprosessiin saattaa kyllä tarvita apua... :D
[/q]
Niin Pitäis :D Haluan kuitenkin tuloksia ja edistyä venymisessä joten tämä on tärkeä asia minulle myös henkisen kasvun osalta :D Pitänee ruveta kehittelemään joku hyvä tapa mitata :D Ja vapaaehtoisia mittaajia varmaan löytyy? :D:D:D
[q]e-nergique, 2.8.2005 12:37:
pitäisköhän alkaa myös pitää pyllyjooga-tunteja :D luulen että kiinnostuneita vois löytyä aika paljon :D
"Mitä harrastat? -Pyllyjoogaa" :D
[/q]
Todellakin! Ja erilaisia kursseja, aloittelijakursseista vaativiin kursseihin :D Sekä reiällisille, reiättömille, tavallisille ja revenneille pyllyille :D