:D
[q]Verano, 2.8.2005 12:46:
Mä oon mielelläni mukana kaikessa mikä liittyy pyllyihin :D
Nyt on kyllä niin :DDDDD -olo että! :D
Sain nimittäin kuulla että pääsen muuttamaan uuteen kotiin :DD
[/q]
Oho, onnea :D Pääset sitten sinne pyllyilemään :D Ja ehkä pyllysikin viihtyy siellä paremmin :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 13:22:
ehdotan, että jaamme tänä vuonna "Vuoden Pylly"-palkinnon henkilölle, joka arvostaa ja rakastaa sekä omaa pyllyään, että pyllyjä hänen ympärillään :D
[/q]
Pistäisin sut ja Veranon jaetulle ykkössijalle :D Mä olen heikkona venytellyihin ja hyvin hoidettuihin pyllyihin :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 13:27:
nautin myös itse välillä etupyllytrancen kuuntelusta :D
pyllyjooga etupyllytrancen tahtiin voisi olla harkitsemisen arvoinen asia :D
[/q]
Voi ei, mun ja seron pyllyt ei ainakaan tykkäis siitä hyvää :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 13:31:
mutta ei sua voida tästä listasta pois jättää kun sä oot kuitenkin itsekin ihan pyllynvenyttelyn pioneereja :D
ja meidän kaikkien sydämenasia on kuitenkin pyllyt ja niiden hoito :D
silti sanoisin että palkinto kuuluu jaetusti sulle ja Veranolle! :D
[/q]
Pelkkä ajatus sun aarrearkusta ja Veranon palatsista....Huh...:D :D :D :D :D
[q]Verano, 2.8.2005 14:05:
Tissit ja pylly edestäpäin :D
[/q]
Kyllä me vielä päästään noihin :D
[q]Verano, 2.8.2005 14:13:
Tuostahan koko pyllyily alkoi :D
[/q]
Niin joo :D
Ja sit voidaan yhdistää tissit, pylly ja pylly edestäpäin :D Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D
[q]serotonot, 2.8.2005 14:19:
---
Android, 2.8.2005 14:18:
Meillä vaan toi pyllyn edestäpäin venyttely saattaa toimia vähän eri tavalla, mut kyl me vielä keksitään joku tapa et saadan se suht samanlaiseksi sukupuolesta riippumatta *miettii* :D
---
Mä tiedän tost yhen videon mut en viitti pistää linkkiä tänne :D
[/q]
No, vähän kekseliäisyyttä kehiin niin eiköhän me jotain keksitä kuitenkin :D
[q]Verano, 2.8.2005 14:23:
---
serotonot, 2.8.2005 14:22:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D
---
No tosta on opetusmateriaalia netti pullollaan :D
---
Kyllä mä haluan tota ihan livenä tehdä :D
[/q]
Joo sama täällä :D Ja mä uskon, et mulla ja Veranolla nyt on aika erilainen visio siitä miten tämä voidaan toteuttaa kuin netin opetusmateriaalilla :D
[q]mayah, 2.8.2005 14:26:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D
---
Tällaistako tämä meidän tyttöjen välinen ystävyys sitten tulee olemaan? Että tosta noin vaan valitaan kuka tahansa ja ehdotetaan etupyllyjen vertailua? Tähänkö on tultu? Tätäkö se kuuluisa "PARISUHDE" nyt sitten on? Kysyn vaan.
[/q]
Ei tässä nyt mistään parisuhteista ole kyse :D Puhtaasti tieteellisistä ja [iso]:D[/iso]-syistä toteutetaan tämä idea :D
Tietysti jos etupyllyjen yhteensopivuus on luokkaa erinomainen saattaa tilanne muuttua :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 14:30:
joo, ei tarvi kysyä :D
mun pylly hihkuu jo valmiiks riemusta :D
niin ja tätä videotahan voidaan käyttää sit opetusmateriaalina siellä pyllyjoogatunneilla :D
ja mun mielestä voitais kyllä perustaa myös etupyllyjoogaryhmä :D
[/q]
Ihanaa :D Mulla on mielenkiintoinen tunne tästä :D Sekä pyllyssä että etupyllyssä :D Ja jotta saavutetaan :D in kaikkein korkein aste pitää vielä yhdistää pylly- sekä etupyllyjoogan, siitä voisi tulla mielenkiintoista :D
Voi huh miten paljon tykkään teistä :D :D :D
[q]mayah, 2.8.2005 14:41:
Eli jos siis joku poika tulis ehdottelee SUN tyttöystävälle etupyllyjen vertailuu, ni se ois IHAN OK, koska sitä tehdään tieteellisistä syistä? HAH. EPÄILEN.
[/q]
No, mä en ollu tietoinen tästä :D Mut siis, voiko Verano osallistua tähän vai ei?
Parisuhdetta minulla ei ole, joten voin vapaasti tutkia kaikenlaista :D n nimessä. Tietysti olisi suotavaa että olisi tyttöystävä joka jakaa samanlaiset kiinnostukset pyllyjen ja etupyllyjen tutkimiseen :D
Älkää antako parisuhteiden vaikeuttaa ja horjuttaa :D n voimaa :D
[q]Verano, 2.8.2005 14:53:
Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D
[/q]
No siis todellakin :D Arvaa oonko unelmoinu isosta palatsista iät ja ajat :D Ties mitä muita salaisuuksia sieltä löytyy :D Tämä on suuri päivä, ja säkin varmaan innoissasi olet odottanu että pääset todistamaan mun venyttelyä :D
Ai että Verano, sanattomaksihan tässä jää :D
Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 15:02:
aks mä järkkää teille pyllypolttarit? :D pliispliispliis :D
ohjelmassa venyttelyä ja pyllyjen läiskettä :D
oon onnellinen teidän puolesta! *pyllyäyhteensovittel* :D
[/q]
Saat, ja mulla olis toivomuksena kans jotain vähän extremempää, tai sellainen tunne pyllyssä on :D Pitäähän mun sit häissä vakuuttaa kaikki kunnolla että pyllyn hallinta todellakin on hanskassa :D Jotain sellaista, että häävieraiden suut loksahtaa auki yhtä paljon kuin pyllyni :D Mä luotan suhun :D
Ja kiitoksia *pyllistel* :D
[q]mayah, 2.8.2005 15:02:
Onneks kaikesta tästä huolimatta mulla edelleen on [iso]e-nergique jota varten oon jo varannu hotellihuoneen.[/iso]
[/q]
e-nergiquekin on luvannut osallistua etupyllyjen vertailuun :D
[q]Fyraett, 2.8.2005 15:06:
---
Android, 2.8.2005 15:00:
Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D
---
voinks olla bestpyllymään ? :D
[/q]
Todellakin, eiköhän me keksitä jotain haastetta sunkin pyllylle :D Sähän voit esim pitää "sormuksen" pyllyssä josta pappi sitten voi kaivaa sen esiin :D
[q]Verano, 2.8.2005 15:11:
Oi, Android, mä oon niin onnellinen :D meillä tulee olemaan niin ihanan pyllyntäyteinen elämä yhdessä :D
Lähdemme yhdessä uskomattomalle tutkimusmatkalle pyllyjemme syövereihin :D
[/q]
Mä olen liikuttunut kyyneliin asti täällä :D Vihdoinkin minä ja pyllyni olemme löytäneet jonkun jonka kanssa jakaa ja tutkia pyllyjen syvimmät salaisuudet :D
*Androidin pylly suutelee intohimoisesti Veranon pyllyä*
[iso]:D[/iso]
[q]serotonot, 2.8.2005 15:14:
---
Android, 2.8.2005 15:09:
Todellakin, eiköhän me keksitä jotain haastetta sunkin pyllylle :D Sähän voit esim pitää "sormuksen" pyllyssä josta pappi sitten voi kaivaa sen esiin :D
---
Mitään sormuksia :D
Asianmukaiset varusteet
[/q]
Miksi luulet että kirjoitin "sormuksen" lainausmerkeissä? :D
Mitä sanot Verano, kelpaisko joku noista mitkä löytyy seron linkistä? :D
[q]Fyraett, 3.8.2005 11:43:
---
Android, 3.8.2005 11:40:
---
äh, mä lähen klubitus lomalle!
muistakaa rentoutella pyllyjänne :D
mo!
[/q]
Hei, ei mun pyllybestmään voi jättää mua noin vaan :D Ja sunhan piti suunnitella polttareita e-nergiquen kanssa :D
[q]e-nergique, 2.8.2005 15:12:
---
Android, 2.8.2005 15:10:
Luuletko et pystyt keksimään tarpeeks haastetta mun pyllylle? :D
Ja etupyllylle :D
---
mä luulen että se vaatii täysin uudenlaisen ja ennenkuulumattoman ohjelman kehittelemistä, mut jos mulla on apunani esim bestpyllymään Fyraett niin eiköhän me onnistuta :D
mulla on hei vahva luottamus tähän hommaan! :D
[/q]
Voi kiitos :D Mä luotan kans suhun :D
*Ruskean reijän musketööri kiittää ja kumartaa syvään näyttäen pyllyään* :D