SEUKKAUSLUUKKU
Mieelenkiintoset 6kk takana. 2 vastakohtaista ihmistä kohtasi ja koitti jotain hauskaa yhdessä. Ja voi heesus sitä draaman määrää. Ei tappeluiden vaan draaman*lmao*
Noh taisin saada uuden hyvän ystävän. Ensin tosin tarvitaan aikaa erossa*hihu*
jos tiedätte mitä tarkoitan
Astun jälleen pois täältä luukusta, mutta onneksi saatiin asioita selviteltyä niin että elämään jää parisuhdekumppanin sijaan erittäin rakas ystävä. *sydän*
tänne takaisin..pieni tauko teki näköjään hyvää ja nyt kokeillaan uudestaan rauhallisemmin!..onnellisia ollaan*sydän*
Kaksi vuotta tuli eilen täyteen tyttöystävän kanssa*sydän*
[q]Purppurataivas, 10.5.2007 10:09:
Seukkaan edelleen ja viime viikon keskiviikkona mentiin kihloihin *tirsk**sydän*
[/q]
Onneks olkoon =)
[q]Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
[/q]
Herra siunaa ja varjele meitä Päivi Räsäseltä...
[q]Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
[/q]
Onko Päivi peto sängyssä...?
Voiko toista ikävöidä näin paljon??!!
Tänne ilmottaudun ja tuskastani kerron. suomessa taas keskiviikkoon asti ja ajatus 1500kilometristä välissä tuntuu aika ahdistavalta. oon jossain ihme nousufiilarissa tän tyypin kanssa, kun ei vaan pysty olla erossa
[q]SyndroDome, 21.9.2009 11:44:
Moi!
*sydän*
Ei mul muuta.
Jatkakaa!
[/q]
Dyyd! Kool! :) Se oissit reissukaveri löytyny äijälle.
Kyl sitä välillä miettii, että kumpaa sukupuolta sitä nyt itse onkaan. Mies selittää, kuinka hän on lukenut naistenlehdistä parisuhdevinkkejä, ja kertoo mulle kuinka parisuhteessa tarvitaan hellää kosketusta esim. kumppanin kävellessä ohi. Häistä tuo jaksaa höpöttää ja vauvan pyöräyttämisestä myös. Tänään sain myös kuulla nämä sanat: ''Kannattele mua sun vahvoilla käsivarsillasi!''
Ei hele, oon kyl usein unissani ollut mies, mutta kait mä nyt sit saan tämmösen todellisen tuntuman siihen, mitä on olla äijä. :D
Nooh, ei she midist, en mä oo koskaan noiden sukupuolten stereotypioiden perään ollutkaan. :P Tylsää päivää tässä talossa harvoin näkee.
Tulihan tänään oikeen turvallisuuden huipentuma tän jonkun parisuhteentapaisen häkkyrän tiimoilta.
Ukko ilmoitti, että: ''Tästä suhteesta lähdetään vain ruumissäkissä!''
*plur*!!!!!!
...*igor*
[q]Avernian, 11.11.2007 01:23:
"Erotekstari" :o
[/q]
Joo, toi puhuu _puolesta vuodesta_ varmaan vielä 20-vuotis hääpäivän kortissakin.
No mut toisaalta, ihan hyvä jos tuntuu siltä et homma on freesiä vielä joskus papparaisenakin.
(Ei se kyllä ole, mut illuusiossa on hyvä elää :D)
[q]Mimir, 2.2.2010 18:33:
3v tänään *sydän*
[/q]
Onnea teille vuosipäivänä!
[q]Jutu, 9.3.2008 21:18:
Eilen kun tulin töistä, niin kotona odotti ruusupuska ja sormus *sydän*
[/q]
Oh, onnea!
(Oon tällei tosi ajoissa huamannu... :D)
[q]ezzy, 9.10.2008 09:40:
suuhun? :D
[/q]
Ay yeas!
Mihinkäs sitä ny rättejä ja moppeja tarvii, kun omassa kielessä on hyvä tarttumapinta.
Sinkkuluukusta lähettiin ja tänne tultii
mäki kuulun tänne luukkuun...
Jos täältä vaikka poistuis ja lähtis sinkkuilee...
[q]Freja, 9.4.2007 21:48:
---
Jutu, 9.4.2007 21:45:
Miehet haluaa naisiltaan sen horjumattoman ihailun niin sen takia niiden pitää päteä. Vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Tapa joka on jäänyt luolamiesajalta
---
Mä oon yrittäny monta kertaa sanoa et se ei oo muutakuin ÄRSYTTÄVÄÄ kuin että hän pätee mulle, kun riittäis et se olis vaan oma ittensä
Tolla ei saa horjumatonta ihailua, vaan ehkä hieman horjuvan inhon.
Hemmetin luolamiehet ei tajua
[/q]
Mitähän tässä kontekstissa meinaa päteminen?
Jos miehes käy pätee, niin eikö hän silloin ole oma itsensä - vai kuka sulle muka käy pätemään :)?
Jos kyse on tyyliin äijien keskinäisestä pätemis- / vittuilutyylistä, niin alat pääsemään siinä määrin miehes ystäväks et sulle voi heittää paskaa ku ootte niin frendei ja sulta saa kai vielä seksiiki - even better friend <;)
Mut niin, mitä se päteminen täs on?