SEUKKAUSLUUKKU
[q]domi, 1.4.2008 19:54:
---
Mellu-, 1.4.2008 17:46:
---
ezzy, 1.4.2008 17:23:
bleh, kaukosuhde ja erossa oleminen haiseeeeeeee :(
---
1800km o ihan jees hajurako
---
Kyl se 400 kilsaaki piisaa.
[/q]
Mä taidan olla sit se "onnekkain" ku on vaan 164km :(
[q]ezzy, 1.4.2008 20:01:
vaan 164km
[/q]
Toi nyt on lähinnä sopivahko turvaväli :D
Vuosi + yksi päivä. Jei. ^^
Voi että *sydän* pelottavan syvästi ihastunut
"Vihdoin suhun törmäsin.
Mä löysin sut.
Kauan sua odotin.
Sä löysit mut.
Olet totta vihdoinkin.
Nyt kun olet siinä,
jääthän vielä vähän."
[q]domi, 1.4.2008 20:17:
Mitäs sinä turvaväleistä tiiät? :D
[/q]
No ainaki että 9,2km aiheuttaa mulle läheisyysövereitä :D
Pari vuotta sinkkukinkkuna, olihan se aikakin jo tänne tupsahtaa. Hei kaikki!
DING 10 kk. ^^
Edit: Ei mitään ding-hymiötä, vaan levelöinti-DING.
[q]Mark, 18.10.2007 14:28:
Onko siis täysin sama asia rakastaa jotain henkilöä ja ladella aiheesta siirappisia tekstejä klubbariin? Ilmeisesti en siis ole onnellinen enkä osaa arvostaa rakkautta kun en sitä julkisesti hehkuta
-M
[/q]
Siirappi on niille, jotka tykkää kahvistaan sokerin kanssa.
Nelisen kuukautta :) Mutta on se ihanaa. *sydän* tulee kesä ja kaikkea, voiiiiih~<3 Harmi vaan, että nähdään vaan viikonloppuisin, 100km välimatkaa, mutta se ei kyllä onnea estä. :)
Tuntuu ihan hullulta että vuosi on mennyt niin nopeasti.. *ding**sydän* Jos ollaan tarkkoja niin vähän enemmänkin..
Rakastan sua pupsikkani *sydän*
[q]Dorka:
...mä voisin kokeilla varovaisesti ehkä mahdollisesti tätä luukkua...
[/q]
Varsin uskomatonta
[q]Jone:
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.[/q]
Yhdympäs Joneen (en _sillä_ tavalla). Nykynaiset ku huutaa sitä tasa-arvoo niin huutais sit sitä joka rintamalla...
Tänään tuli kasaan uskomattomat 2 vuotta! En kuvitellut koskaan että haluaisin sitoutua johonkuhun, saati jaksaisin yhtä ihmistä näin pitkään. Nyt tuntuu mahdottomalta ajatellakaan tulevaisuutta yksin. Oon kovin onnellinen. :) Oispa kaikilla jotain näin ihanaa.
Kieltäydyn käyttämästä mitään ihqplur-hymiöitä, ettei nyt menis liian tahmeeksi. (Ihan ku tää luukku ei sitä jo muutenkin olis. :D)
Heitän kyllä hyvästit tälle luukulle sellasilla fiiliksillä mitä en oo ikinä ennen tuntenut.
Viikko eropäätöksestä, kaksi viikkoa yhteistä asumista vielä edessä, mies paneskelee jo muita naisia ja minua lähinnä naurattaa. Oikeasti.
Mutta elämä jatkuu ja positiivisena pitää katsoa tulevaan. Kiitos ja hei, ainakin toistaiseksi.
[q]Lauruska, 6.3.2009 11:15:
Heitän kyllä hyvästit tälle luukulle sellasilla fiiliksillä mitä en oo ikinä ennen tuntenut.
Viikko eropäätöksestä, kaksi viikkoa yhteistä asumista vielä edessä, mies paneskelee jo muita naisia ja minua lähinnä naurattaa. Oikeasti.
Mutta elämä jatkuu ja positiivisena pitää katsoa tulevaan. Kiitos ja hei, ainakin toistaiseksi.
[/q]
Auts.
[q]Mellu-, 16.4.2009 16:00:
*pihkassa**sydän* ... awwww
[/q]
millos tätä statuksenvaihtoa pääsee huutelee naamakirjan puolelle!
Tänään tulee 1,5v täyteen täällä ihanan tytön kanssa. *sydän*
Suhde on vasta alussa, mutta erittäin hyvässä semmoisessa.
Rakastan sua pöhkis. *pus**hihu*
[q]magpie, 8.10.2008 15:55:
---
Kolera, 8.10.2008 15:47:
Mulle kävi sama juttu joskus. Mut ihme et sun piti sitten lähteä poliisilaitokselle saakka täyttelee lappuja. Mä soitin kelaan ja painotin niille ettei se saa olla minun ongelma jos joku toinen ei tee ajoissa osoitteenmuutosta tai muuta sellaista ja et koska kyse ei ole mun mokasta niin asia vie kohtuuttomasti mun aikaani. Täti totesi langan toisessa päässä asian olevan sillä selvä.
[/q]
no siis huomennahan mä vasta siel käyn ja se nyt menee tos sivussa niiden muiden asianhoitamisten kanssa. Sen lisäks mä todennäkösesti saan sitä kaipaamaani massia nopeammin kun hoidan itse asiat kuin jos rupeisin kitisee niille et ei oo mun vika entee. Tämä aikaisempi asukas häädettiin ja karhukirjeet valumassa koko ajan ni empä usko et hetkeen ilmottaa missä punkkaa =P
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*