Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Vihdoinkin joku (Jarkko) sanonut vastaan sille hemmetin kitisevälle Piialle! Menee niin hermo Piian ja Tellun kitinään. Molemmat vois laittaa heti tänään himaan!

Harmi muuten, et ne dokaa aina torstaina, kun ei perjantaina ikinä tuu oltuu illalla siihen aikaan kotona, et näkis torstain koosteen. Tänään olis niin kiva olla nähdä niiden eiliset bileet ja riita!

Ja kaikista paras.. Ensin Tellu huutelee Kadille, kun Kadi on niin humalassa, mut lopulta on ite niin pleksit, et kaatuu kasvin päälle ja nukhtaa lattialle!

HYVÄ TELLU! Mee himaas!

[q]ianna ei anna!, 26.10.2007 09:59:

Luojalle kiitos tallentavasta digiboxista :D
[/q]

Taidan tulla sunnuntaina katsomaan sun luokse noi sekoilut!

[q]**JenKKis**, 30.10.2007 10:41:
ei kadia ulos
Se ei tosiaan ole se terävin kynä tai niinku itse kuvaili: "muistikortti on välillä vähän niinku täys"
Mut aika kuivaks menis meininki tuolla jos kadi lähtis..
[/q]

SAMAA MIELTÄ! kadi on parasta huvia omassa tyhmyydessään!

Jarkko veti sit pikkujoulut oikein kunnialla! Voi olla, että nyt vähän nolottaa!

Ja en olis uskonut tulevani tähän, mut Niko VOITTOON!

[q]*Mirri*, 7.11.2007 13:40:
Kertokaas lyhyt tiivistelmä et mitä Jarkko teki siel pikkujouluis?
[/q]

Ehdotteli törkeyksiä Kadille ja Suville. Yritti viedä tyttöjen käsiä haaroväliinsä.. Lauloi Riitalle jotain härskiä laulua (pannun nuolemista ja sillee..)

Johan on melkosen lyöty tosta viikkotehtävästä.

[q]Calumet, 29.10.2009 10:38:
Koska se "vaihto" tulee tännepäin? Anyone?
[/q]

Ilmeisesti sieltä ei viel oo kukaan lähtenyt tai sit on just lähtemässä.. et veikkaan lauantai iltaa.. Lennot sieltä kestää meinaan hetken tulla suomeen..

[q]sativa, 17.11.2008 23:22:

PS. Mikä sen Hennan kuppikoko on ollut ennen implantteja...?
[/q]

Tarkkaa kuppikokoa en tiedä, mut jollekin sanoi, et sillä ei ollut yhtään rintoja ennen leikkausta. Mene sit ja tiedä, mikä on totuus..

[q]MiMoSa, 20.8.2008 08:49:
Viikko enää alkuun...*iloinen*
[/q]

Illat taas taattua viihdettä..

[q]lohikarme, 21.8.2008 11:00:

welhon ja mtv3:n sivuilta: "Kamerat käynnistyvät 26.8. kun asukkaat muuttavat Big Brother taloon. " eihän niillä muuten olis ees matskua kickoffiin :)
[/q]

Miten mä oon kuvitellut, että se taloon meneminen olis suora lähetys..et ne menis silloin keskiviikkona vasta taloon..No oon ollut väärässä!

[q]lohikarme, 21.8.2008 11:04:

Ei oo ikinä ollu :)
[/q]

No vanhuus ei tuu yksin..*nauru*

Onkohan Subin sivuilla tänä vuonna sellaista osiota, mihin kerrotaan talon tapahtumia? En ole koskaan ostanut 24/7, mut olen seurannut sitä sivustoa aina, sillä sinne tapahtumat tulevat melko nopsaan. Yritin tuolta BB:n sivuilta löytää ko. kohtaa, mut eipä löytynyt..

Mä en taas voi sietää Annaa!! Ja BB historiakin sen jo kertoo, et "pettäjät" lähtee maitojunalla himaan! Mimmi muka niin seurustelee (asuu kai jopa yhdess?) ja tuolla se vonkaa Johania kokoajan. Änkee aina Johanin ja Anniinan väliin ja etsii tekosyitä (suklaan nuoleminen johanin huulilta), et pääsis nuolee Johania ja sen lähelle. Ja sit kielletään, et ei se ollut suuteluu! Annan poikaystävänä pakkaisin kamani ja kiireesti ja jättäisin moisen akan.. Kaiken lisäksi Anna perustelee tekojaan "tälläinen mä nyt vaan oon".

Kolme seuraavaa lähtijää vois siis olla ANNA, Jamo ja Alex. Jamo ja Alex on ihan ok jäbiä, mut tulleet liian myöhään taloon. GFinaali viikkoon pitäis siis päästä Tero, Johan, Ansku ja Tuuli

[q]*Mirri*, 26.8.2008 20:35:
Ja tuttu naama talossa...*tirsk*
[/q]

Kuka?

Niko: "ruikuti, ruikuti, vali, vali, kukaan ei tykkää musta, kaikki saa musta ihan väärän kuvan, ruikuti, ruikuti.."

AAARGH! Mee himaan ruikuttamaan sieltä, mä en kestä tollasta saakelin marttyyri asennetta! "Mä olen bi ja siks kaikki syrjii mua.."

Ehkä sä oot vaan tyhmä!

*toktok*

Eli joo, mua on alkanut jo ärsyttää!

Aikamoiset orgiat on tainneet olla talossa viimeyönä.
Tuotanto myhäilee tyytyväisenä!

Niin ja kissatappelu

Voi sitä myötähäpeän määrää eilen.. En voinut välillä edes katsoa, kun nolotti niin niiden puolesta! Ja se Nikon parkuminen!

Nää tän vuoden henkilöt on lähtenyt vähän liiankin takkiauki tonne. Itestä annetaan kaikki ekan viikon aikana. Totako nyt on luvassa seuraavat kolme kuukautta? Ristiin rastiin nussimista? HOHHOIJAA!

[q]Mark, 3.9.2008 08:39:

Pakko kyllä kommentoida, et edellisinä vuosina ollaan kitisty kuinka tyypeistä ei saa mitn irti, ja sit kun siellä kerrankin tapahtuu sekään eioo hyvä?! Mikäs sit ois hyvä?

-M
[/q]

No joo, onhan toi ihan hauskaa hetken, mut jos noiden jokaiset bileet menee limailuksi niin ei kyllä kiinnosta. Voihan sitä olla kiinnostava ja hauska, ilman että levittelee toosaansa telkussa joka viikko?! Tai niin ainakin mun mielestä..

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O