Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
[q]SA-TomTom, 2.10.2006 09:00:
eipä ole tullutkaan herättyä 7.50 sitten vuoden kivi ja miekka. tässähän löytää aivan uusia ulottuvuuksia ja kykyjä itsestääkin
joo. ja se siitä työnteosta tänään sit
[/q]
Mä en omista edes tota 24/7, mut tulee päivitettyä tota BBPlazan 24/7 keskusteluu koko ajan. Työt seisoo, mitään en oo viel oikein saanut aikaiseksi..*nauru* No jos kohta rauhottuis hetkeksi ja sais jotain aikaseksikin duunissa..*justjoo*
[q]**JenKKis**, 2.10.2006 09:13:
Voi paska...heti ku avasin radion,ni sieltä kuulu saman tien mitä on tapahtunu!!!
Oisin halunnu tietää vasta huomena.. Eli uusia asukkeja? Onks minkä näkösiä?
(ruotsin tyyliin silari blondeja tms.??)
[/q]
Yks blondi (Mia) Yks punapää(Piritta) Yks sotkutukka (Olli) Yks ihan normaali ja ok (Jani) Ja Jaakosta ei tietoo viel minkänäköinen.. Mut ei mitään silariblondeja tai komeuksia..*igor*
[q]T-Justice, 2.10.2006 10:18:
---
*Mirri*, 2.10.2006 10:11:
Onks se niin että uusia asukkeja ei saa eka viikolla nimetä häätöäänestykseen? Mikäli on niin sittehä sunnuntaina tippuu joku vanhoist ja siel on tilanne 5-5.
---
kyllä, näin on
[/q]
JIPPII! En vaan osaa päättää kenet noista vanhoista haluisin ulos tuolta..Kaarlon tai Hannen ehkä..Kakikin alkaa olla jo rasittava!
[q]MesMeRise, 2.10.2006 12:37:
Eiks kukaan muu vihaa kaarloa ku mä?
Sen kiukuttelu saa mussa raivontunteita aikaan
[/q]
Mä vihaan..Se on niin rasittava kakara! *toktok*
[q]*Mirri*, 4.10.2006 10:40:
Jaakko on söpö.
[/q]
Ja Jani tutun näköinen..*TIRSK*
[q]Sallakat, 4.10.2006 10:59:
Sarista tuli myös se yökötys juttu mieleen, miten se puuhaili Kakin kanssa
Se oli aika jännää katottavaa kun se pallero ja blondi touhus keskenään ja Sari kujerteli Kakille minkä kerkesi. Hyh
[/q]
Ja vähän se Olli oli paniikissa, kun sari meni sen syliin hajareisin istumaan ja lähenteli Ollia!
Hyvä meno ollut taas BB-talossa yöllä! http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?475990
Aaahhahhaa! Kaarlon paluu arkeen sujui hyvin! http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1248557
[q]*Mirri*, 13.10.2006 09:18:
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö.
[/q]
Sä oot nainen sekasin! Jaakossa oo mitään söpöö! Paskanen tukka, juntti, rähisijä..ym..
[q]*Mirri*, 13.10.2006 09:33:
Edelleenkään en kommentoi mitn sen luonteesta... Älä nyt käy äriseen mulle siel..
[/q]
No ei sen ulkonäössäkään mitään kehumista oo..*nauru* No mut makunsa kullakin..onneksi!
Mä olisin niin halunnut Kakin häätöäänestykseen..Eiköhän sen virpomiset talossa ala olla virvottu!*sars* Niin kuvottava jätkä ja jutut..
Niin ja Hannelle lisää vodkaa! Se oli ihan paras, kunnon vodka suntturassa! *sydän*
[q]**JenKKis**, 23.11.2006 09:36:
kuvottaa niin se olli ku siellä tollai lääppii hannea...ihme ettei sen oma/EX muija oo kiivenny jo sieltä aitojen yli bb-taloon. hirveetä nöyrytystä sille tytölle tollanen..
toivottavasti on sen arvoista edes, että Ollin ja Hannen suhde jatkuu sit bb:n jälkeenki. epäilen.
[/q]
Totta..Ollin pisteet on kyllä laskeneet radikaalisti ton Hanne sekoilun myötä.. Mä alan pikkuhiljaa taipuu siihen, et Sarin pitäis voittaa koko homma! Kakin virpomisjuttuja en haluu kuulla enää yhtään enempää kuin on pakko nää viimeiset viikot. Hannenkin pisteet on hiukan laskeneet ton Olli sekoilun myötä, vaikkakin Hanne on sinkku ja vapaa tekemään mitä haluaa. Eli Sari voittoon! Empä olis uskonut näin sanovani!
Harmittaa kyl ihan sikana, kun en näe illan lähetystä..No pitää pyytää, et joku laittaa vaikka tekstarin mulle heti voittajan selvittyä..*joo*
Ja vaihtarina Filippiineiltä saadaan Cathy! Aika kissa! Samilla menee pakka ihan sekaisin!
http://doubleup.pinoybigbrother.com/Portals/0/housemates/cathy5.jpg
Ja Sami lähdössä tällä hetkellä...
Tarttis siis tehdä jotain, et saadaan se ääliö Toni ulos sunnuntaina!!!
[q]MiMoSa, 13.8.2007 09:40:
29.8. se sitten taas alkaa!*jiihaa* Toivottavasti olis mielenkiintoisia asukkeja tänä vuonna.
[/q]
Pitänee siis hankkia digi-tv ennen tätä!
AAAHHHAHAHAAA! Tää keskustelu paljastaa kaiken Satun ja Timon suhteen laadusta!
"- Arvatkaa, mihin Timo rakastui mussa? Mun varvasmanikyyriin elin mun pedikyyriin, Satu jutteli.
- Miten niin? Timo kyseenalaisti.
- No sähän sanoit, Satu jatkoi juttuaan.
- En mä oo rakastunut suhun vielä, mies töksäytti nopeasti."
JESH! Uusi nainen talossa! Nyt kolmiodraamaa kehiin! Timo katteli uutta tyttöä jo silmät kiiluen! Nyt tehdään VIIHDETTÄ!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!