Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Kiitos Bigbrother, nyt on töissäkin jotain asiallista juteltavaa mammojen kanssa :D

BB:ssä ei taida muuten olla ketään sellaista joka olisi ns. suosikki, en taida pitää kenestäkään siellä olijasta vaan ne tyypit kilpailee siitä ketä inhoon eniten tai sitten ne on aivan samantekeviä. Tällä hetkellä inholistan kärjessä on Heidi, pelkästään sen takia, että sen naama on niin kamalan värinen. Tulee mieleen alkuaikojen Mr Smithers Simpsoneissa.

Sain vierotettua itseni BBstä Damin reissun aikana Kauankohan tätä iloa kestää....

[q]**JenKKis**, 23.10.2007 20:29:
---
josbe, 23.10.2007 13:20:
---
Gini, 23.10.2007 13:11:
---

Ööö... Mitenhän luulet että äänestys sitten ratkeaa??

En kuitenkaan usko että lähetyksissä varsinaisesti valehdeltaisiin äänestystilanteesta.........
---

Mikäli mä oon ymmärtänyt oikein, niin ihmiset ovat tässä topikissa olleet hyvinkin epäileväisiä sen suhteen, kuinka lähellä toisiaan äänestystulokset oikeasti ovat. Luulisin, että Jenkkis viittasi siihen, ettei yhden äänestäjän ääni ole niin ratkaiseva kuin Vappu antaa ymmärtää sanoessaan, että äänet ovat lähes tasan tjsp.

---

naulan kantaan josbe.
Eiköhän se ole ihan selvä juttu, että vappu yrittää saada ihmisiä lähetyksessä entistä enemmän äänestämään...ei kukaan ole varmaan tosissaan täällä väittänytkään että isopaha tuotantotiimi valehtelisi. ja lähinnä sitä vois epäillä, onko se tilanne aina niin tiukka kun sanotaan, vai sanotaanko jotta jengi äänestäis lisää.Siihen yhden prosentin äänen nousuun tuskin yhen ihmisen lähettämä viesti hirveesti vaikuttaa... (joo mä en äänestä eduskuntavaaleissa, koska ei se mun ääni kuitenkaan vaikuta..*nyyh*)
[/q]

No jos tää oli se, mitä koitit aikaisemmin ilmaista, niin ei siinä mitään. Ollaan kutakuinkin ihan samaa mieltä. Edellisestä postauksestasi vaan sain ihan eri käsityksen. Mä sit taas puolestani uskon, et äänestystilanne on joillain kerroilla ollu tosi tiukka ja vaihdellu lähetyksen aikana. Tähän viittaa myös se, että silloin ku selkeesti ei niin suosittu asukas (esim. Jussi) ja joku suositumpi oli äänestyksessä (olisko ollu Kadi?), niin niillä kerroilla ei äänestystilanteessa ole lähetyksen aikana tapahtunut mitään tollasta vaihtelua. Ja muistaakseni ei Vappu oo silloin samalla tavalla hehkuttanu mitään "äänet on melkein tasan"-läppää.*piis*

Ja se on sit vaan sääli jos joku ottaa Vapun puheet NIIN tosissaan ja äänestää ihan hulluna. Mua ei henkilökohtaisesti edes häiritse se hehkutus ihan kauheesti ku laittan sen suoraan formaatin piikkiin. Ja ehkä tänä vuonna on ollu tarve saada ihmiset äänestämään enemmän, ku talossa on ollu niin tylsät asukkaat, ettei kukaan muuten äänestäisi. Ja jos Vappu jatkossakin jatkaa tolla samalla "hehkutus"-linjalla, niin se ilmeisesti toimii...*nauru*

Kävin jo äänestämässä. (joogi taloon) Koukussa siis jo nyt

Mäkin olen huomannut, että BB on paljon viihdyttävämpi kun lukee ainoastaan netistä uutisia ja keskustelua. Livenä ei voi kattoo kun tv:stä näkee vaan rumia karvaisia perseitä Uusi viikkotehtävä vaikuttaa kyl aika lupaavalta...

Mä oon kohta niin valmis BB lataamoon, ostettiin 24/7...katson sitä jopa töissä (nolife joo tiedän).

Pää hajoo Sorellan kaa. Harvinaisen itsekeskeinen ja epätasapainoinen ihminen. Eilen kun Makin poistettiin, se nyyhkii " miks aina mulle käy näin" jepjep. Ja kaikki kiusaa ja kukaaneileikimunkaa...Nyt se sit syyttää kaikesta äitiä ja isää!
Ihanaa että ne on löytäneet Miran kanssa toisensa, Sorella voi vuodattaa kaiken Miralle ja Mira sitten infoo muita asukkeja kaikesta keskustelusta... ja sitten Mira voi taas mustamaalata muita asukkeja Sorelle... Kunnon draamaa, jes! En vaan tajuu miten se Kaki jaksaa kuunnella sitä akkaa? Sore nyyhkii Kakin kainalossa vaikka eilen vielä pelkäs että se tulee yöllä lääppimään sitä...huhuh!

hankala äänestys edessä: pelastaako Sari Kakilta ja päästää tyttörukka kotiin vaiko luolamies "voi jeesus" Kake? *täh* Sartsan laulut on kuitenkin niin päräyttävii, ettei sitä haluis vielä pois...

äh mä olisin niin toivonut näkeväni kakin äänestyksessä. miksi oi miksi suomalaisiin aina uppoo paskaläpät, paskahuumori ja kikkelijutut ja ihana nähdä mira taas entisellään, kitisevänä ja selän takana juoruavana. jostain kumman syystä senkin käytös on jonkun mielestä hauskaa ja se akka pysyy talossa varmaan loppuun asti. olli on muuten ihan jees, vois olla vähän vähemmän energinen ja vähän enemmän tukkaa päässä.

[q]Karski, 25.10.2006 12:10:
---
Juanita, 25.10.2006 12:05:
olli on muuten ihan jees, vois olla vähän vähemmän energinen ja vähän enemmän tukkaa päässä.

---

Joo, toivottavasti ne ymmärtää jatkossa
valita taloon vain hyvähiuksisia ihmisiä.
[/q]

luin bb:n keskustelusivuilta, että muutamalle tosifanille oli tullut viesti, et leijona tulee taloon illalla...booooring!!! Olihan se leijona aikoinaan hauska, mutta jaksaako sitä enää katella? tuskin. Hena vois tosiaan saada jotain äksönii taloon ja raivokohtauksia kotisohville.

[q]Mark, 28.8.2007 08:30:
24/7 lähtee tilaukseen TÄNÄÄN

-M
[/q]

Päivän paras uutinen!! Jeiiiiiiiiiiiiiii

[q]Super-Kerttu, 10.9.2009 13:06:
Mullei oo muuta elämää, niin pidän teidät ajantasalla BB:ssa!

BB-sivuilta bongattu:

Huomenna perjantaina Big Brother -taloon astelee uusi asukas suoran BB Extra -lähetyksen aikana.

Huomenna perjantaina 11.9. Big Brother -talo saa uuden asukkaan Jani Toivolan isännöimän suoran BB Extra -lähetyksen aikana.

[/q]

Voi paska, taas ne alkaa suoltamaan sinne uusia ihmisiä :(

Vittu mikä pelle toi aso*nauru*

Mul on aikamoiset puskat tossa silmien yläpuolella. Pitäisköhän ruveta nyppii niitä:)

Mun mielest Nino toi väriä taloon ja oli hauska. Nyt ohjelmasta on tullu vähän tylsä hänen poistamisensa jälkeen. Toisaalta joku sormen työntäminen toisen hanuriin ei ole erityisemmin korrektia. Mä en oo nähny tätä ahdistelukohtausta, mutta kyllähan Sampo aika järkytyyny oli ainakin siitä Niinon poistamisesta. Jos hän haluis Ninon takas, niin kyllä sen mun mielestä vois ottaa.

Onks Ason kulmakrvat ruvennu rehottaa*hih*

Mun mielest Esa J sais lähtee. Aluks mä jopa pidin siitä, mutta nyt ilmeisesti tää slummeilu on muuttanut sitä huonompaan suuntaan. Nyt äänestyksesssä olevista en osaa sanoa oikeastaan muuta kuin että Nino sais jäädä taloon.

Se on kova paikka kun tosimies häviää homppelille*hih*

Tänä kautena siel sais olla ihan kunnon transvestiitti niin tulis vähän väriä lisää.

O