Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Eiköhän tätä tule taas seurattua:)

Aikasempina vuosina mä oon katellu aluks aika vaihtelevasti BB:tä ja loppua kohden oon sitte innostunut enemmän. Tänä vuonna olen sitten jännyt koukkuun heti alusta lähtien:)

[q]Jutu, 8.9.2005 09:59:
Mä haluan nähdä verta, hikeä ja kyyneleitä. Muuten tosta tulee niin tylsää katsottavaa
[/q]

[ylimielisyysvaroitus]

Tuota, oletko harkinnut vaikkapa kauhuleffojen katselua BB:n (ja muiden reality-tv-sarjojen) sijaan?

[/ylimielisyysvaroitus]

Vähän turhan myöhän tulee BB tänää:(

[q]Jammailija, 1.9.2009 07:29:
---

---

No mua suorastaan potutti BB:n pieni vilahdus yöaikaan. En jaksanu edes kattoa. Minkä takia se ajankohta oli just semmonen: Hemmetin George Clooneyn miljardi kertaa nähty peacemaker*grr*.
[/q]

Mä jätin suosiolla ne eiliset pikaset väliin. Tänään sitte kunnolla:)

[q]Aztee, 4.10.2009 23:15:
---

---

Kyllä sami alkaa kohta jyystään justiinaa
[/q]

Oikein arvasit

Alkaakohan Sampo lämpenemään pikkuhiljalleen Ninolle :)

pienoinen pettymyshän tää oli

*nuotti*kermaperseet slummiin*nuotti*

[q]%, 21.11.2009 18:46:
---
vala, 19.11.2009 18:56:

---

Siis yks tosimies itkee jotain puolituntia, sen takia ettei nää jotain parasta frendiään pariin viikkoon. BB Finland wtf? Kai ton ymmärtäis jos se olis kuollut tai jotain.
[/q]

*nuotti*Love is in the air*nuotti**hih*

Henna & Antti *eikä*

[q]akir0, 21.11.2009 21:17:
---

Nyt vetoja, että koska ne pistävät eropaperit liikkelle? Ennen vappua veikkaan itte.
[/q]

Mä veikkaan ennen pääsiäistä:)

Jeee kaikki pihalle nii toi ohjelma paranis vaik kui paljo

Esa voittoon

[q]Yallu, 23.11.2009 09:05:

Lisäksi eilisillan kohokohta:
[/q]

Kyllä toi biisi tehoaa edelleenkin. Kananlihalle menin taas sitä kuunnellessa.

Mulle on oikeestaan ihan sama kuka voittaa, kunhan Sampo, Kätlin, Dana ja Esa menee finaaliin:)

---

Mikä sinua siinä viehättää?
[/q]
Ei ole mikään siveyden sipuli...

Minna pihalle, kiitos. Nyt kun Sami on bossina niin oliko hän tällä viikolla koskematon ja seuraava päällikkö on sitten turvassa ens viikon äänestyksestä? Jos näin on niin toivon, että Sami ei voita ens viikon päällikkökilpailua, joutuu äänestykseen sekä sekä putoaa..

Mitä. Onks Marko homo*whaat*

Justiina sais mun mielest lähtee seuraavaks. Super-inhokkini Aso on kyllä nostanut pisteitään silmissäni koko ajan. Paratiisin puolelta puolestaan ainakin mulla Esa A keräs pisteet kotiin lahjoittamalla syötävää slummilaisille.

O