Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Oikea voittaja.

Ja lisää jengiä taloon..*hmph*

Ensi sunnuntai-iltana Big Brother taloon astelee uusia asukkaita! Vain 24/7-palvelussa näet ennen muita, kun uudet asukkaat marssivat sisään taloon.

Miten talon vanhat asukkaat reagoivat uusiin tulokkaisiin? Joutuvatko uudet Paratiisin vai Slummin puolelle? Montako uutta asukasta BB-talo saa?

Uusien asukkaiden videohaastattelut ja profiilit ovat luettavissa BB-nettisivuilla heti, kun asukkaat ovat menneet taloon.

oi voi nyt se on ohi, masentavaa pitää kai hommata oma elämä ja alkaa elää sitä.
mä olisin toivonut että voitto olis mennyt terolle mutta toisinpa kävi.

OOOooooooooooooooooooOo!!!

[q]psysex, 2.10.2009 13:13:
onhan se tehny..sil on joku perverssio siivoomiseen*ding*koko ajan joku luuta tai rätti kädessä.
[/q]

No se onkin paras piirre siinä. Kaikki muut on ihan käsittämättömän laiskoja ja siivottomia tyyppejä.. Mulla sekois niin noiden kanssa pää!

RISTO ULOOOOOOOOOS

Marko ulos, ja seuraavaksi Justiina!

Säälittävä jätkä toi Antti.

Johan ulos.

Ade jää.

Kaks naista - blaa.

[q]Yallu, 17.10.2008 07:17:
---
Eyebreak, 16.10.2008 16:53:
Jepa! Harri käymään. :)

Olis niin siistii josse jäis - voittaja olis selvil. :)

---

No Harrilla ei oo ollu muuta annettavaa talossa ku: "Hei Cheriii.."
[/q]

Sekin riittää näillä asukasvalinnoilla voittoon.

BB-Ninon rankka paljastus: Yritin tappaa itseni

[q]"Nino kertoi itsemurhapäätöksen kypsyneen juopuneella taksimatkalla kotiin. Hän oli päättänyt jäädyttää itsensä hankeen kovalla pakkasella."[/q]

ei sitten yhtään hankalampaa ja epävarmempaa itsarikeinoa
emolärveissä keksinyt..

Katoin seuran vuoksi ton avausjakson tai siis sen ku ne esitteli ittensä ja tallusteli sisään ja on kyl pakko sanoa et VOI PYHÄ JEESUS MITÄ ÄMMIÄ oikeesti :D

Aivan sietämättömiä, poislukien se 34v. akka jossa tuntu olevan vähän enemmän särmää ku näissä "mä oon aina vipis" ja "mä en tanssi ku korokkeel, vihaan pissiksii ja kanoja ja suurin huoli on et rakennekynsien huolto jää väliin".

Gnargh. En katso enää sekuntiakaan. VAIKKA olisi tissejä porealtaassa.

[q]Arsk4_, 30.9.2009 11:37:
---
Kosmikki, 30.9.2009 09:22:
Addressi Ninon saamiseksi takaisin taloon:
http://www.adressit.com/bbnino

---

Toivon hartaasti, että tämä on joku helvetin huono vitsi!
[/q]

1245 nimeä tähän mennessä..Osa tosin piloillaan nimen tonne laittanu, mutta silti Ninossa on selkeää karismaa kun saa massat liikkeelle. Itse veikkaan etten ko. tyyppiä kovinkaan kauan livenä jaksaisi, kuulemma aika k-pää...Mutta telkusta olisi hänen sähellyksiään ollut kiva katsoa pidempään, harmi ettei tuo addressi varmaankaan tuota tulosta.

Siis ei jumalauta nyt toi Tuuli :DDD
Vittu mitä kälätystä ja Teron piinaamista, lähtispä toi rääkyjä jo ulos!!!

"mitä hyötyä siinä nyt on nukkua toisen vieressä sitte jos et sä yritä mitään" APUA :DDDDD

Ja toivottavasti Anna ei nyt ainakaan lähe huomenna, se tuntuu ihan fiksulta ja mukavalta tyypiltä!
Voiskohan se nyt jo olla Cheryllin vuoro kotiutua >.<
Se hajoo kohta tonne ihan totaalisesti kun kukaan ei siitä muka tykkää ja se on ruma ja läski ja ja ja ja..... ja mikä juttu se nyt oli et se ei haluis näyttää kroppaansa eikä mennä suihkurusketukseen mutta kumminkin sinne meni ja ilman yläosaa ja kolme miestä sitä siinä ruiskutteli? :D hei haloo!

Miksköhän noille ei annettu ohjeita, miten laitetaan suihkurusketus? Meni kyllä niin päin honkia kun olla vaan voi

Serilillä on rumat tissit

http://crap.fi/archive/6610.jpg

kiitti
mun ruutu on nyt räkäinen...
*nauru**nauru*

Ihanaa, mahtavaa huomenna ( tai siis jo oikeestaan tänään *pepsodent*)
Kyllä tätä onkin taas odotettu.

[q]Kosmikki, 3.10.2009 08:23:
1245 nimeä tähän mennessä..Osa tosin piloillaan nimen tonne laittanu, mutta silti Ninossa on selkeää karismaa kun saa massat liikkeelle.
[/q]

Nyt jo 1255, mutta ei se mun mielestäni vielä ole mikään massa. Paljonkohan BB:lla on keskimäärin katsojia normaalilähetyksillä? Uskoisin, että kymmeniä tuhansia kuitenkin. Aktiivisista katsojista murto-osa on kirjoittanut nimensä adressiin, joten tuskin tuolla vielä tyyppiä takaisin taloon kammetaan.

Vaikka olen BB:ia tällä kaudella katsonut vain kaksi tuloslähetystä, niin Ninosta ei ole kyllä jäänyt järin positiivinen kuva. Ennemminkin niin päin, että tyyppi on todella ärsyttävä.

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O