Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

Ja taas tulee uusia ihmisiä taloon.. Alkaa olee musta aika nähty veto toi. Keksittäis nyt jotain muuta sen sijaan.

[q]MissKoo, 3.11.2008 09:10:
Ja taas tulee uusia ihmisiä taloon.. Alkaa olee musta aika nähty veto toi. Keksittäis nyt jotain muuta sen sijaan.
[/q]

Veikkaan kyl, ettei tässä vaiheessa taloon tuu enää ku julkkiksia, vaan mistä sitä tietää. Pelkään pahoin, että kyseessä on Tukiaisen siskokset :(

Joo, tosi vanha läppä toi uusia asukkaita taloon, oli sitten taviksia tahi julkkiksia.

Ens kerralla voisi tippua Ansku. Se on musta tosi näkymätön tyyppi paitsi, kun loistaa tyhmyydellään..

[q]MissKoo, 3.11.2008 12:54:
Mä olen kanssa harkinnut tota norea, kun kukaan ei halua lukea sen tekstejä, mutta viihdearvo on niin loistava, etten ole vielä pystynyt siihen Ehkä sellanen nore toimii, ettei vastaa sen teksteihin mitään ja nauraa niille vaan? Kun eihän niille muutakaan voi
[/q]Hitto sä onnistuit jotenki tosi sniikisti kääntää tän eduksesi. Damn! i suck.

[q]akir0, 3.11.2008 10:16:
Pelkään pahoin, että kyseessä on Tukiaisen siskokset :(
[/q]

olispa :D

Kyllä sinne nyt tarvis saada miehiä lisää... Vaikka Tukiaiset vois olla melkosen hauskoja

[q]akir0, 3.11.2008 10:16:
---
MissKoo, 3.11.2008 09:10:

---

Veikkaan kyl, ettei tässä vaiheessa taloon tuu enää ku julkkiksia, vaan mistä sitä tietää. Pelkään pahoin, että kyseessä on Tukiaisen siskokset :(
[/q]
Jos näin, niin voi miksi?! Eikö jo riitä että talossa on yksi ylipainoinen (Tämä ei kohdistu nyt koko suomalaiseen naisyhteisöön, vaan vain Chipaan, emme taas aloita painokeskustelua, treenais PRKL), älykkyysosamäärältään ruukkukasvia vastaava (teko)vaaleaverikkö, joka luulee itsestään liikoja..

[q]REivaaja, 3.11.2008 12:13:
---
Yallu, 3.11.2008 11:58:
Jos näin, niin voi miksi?! Eikö jo riitä että talossa on yksi ylipainoinen (Tämä ei kohdistu nyt koko suomalaiseen naisyhteisöön, vaan vain Chipaan, emme taas aloita painokeskustelua, treenais PRKL), älykkyysosamäärältään ruukkukasvia vastaava (teko)vaaleaverikkö, joka luulee itsestään liikoja..

---

Musta sä voisit käyttää enemmän vapaa-aikaasi itsesi kehittämiseen henkisesti.
Jotain on päässä vinksallaan kun toisen massa käy vituttaa.
[size=1]Mistä näitä pelleporvareita oikeen tulee? Ollaan niin vitun voittajia ja helvetin fiksuja sellaisia. Oikeesti ei tajuta hevon vittuakaan mistään ja apinakin voisi hoitaa hommat fiksummin[/size]
[/q]

Kummankohan teistä pitäisi henkisesti enemmän kehittää itseään? Taitaa nakki napsahtaa sun suuntaan.

Näin viime yönä unta, että jouduin BigBrother taloon. Heti tän nykyisen perään alkoi uusi kausi, johon asukkaat valittiin sillain, että kauppakeskuksessa kuulutettiin, että jotka haluaa tulla, niin tänne. Mun työpari komensi mua menemään sinne ja sitten mä menin.

Meitä oli siellä ehkä joitakin kymmeniä ja sitten mä tanssin jokun sen ohjelman "tuottajan" kanssa sillain sensuellisti. (Se siis käski mun tehdä niin.) Ja sieltä aina lähetettiin porukkaa veke, mutta mä sitten pääsin sinne loppuun asti.

Heti ensimmäiseksi tehtäväksi me lähdettiin sillä BB-porukalla lappiin ja mentiin lautailemaan. Mun suurin huolenaihe oli mun työnantaja, että kuka sille kertoo ja miten se suhtautuu siihe, että mä saatan olla pois jopa 3 kuukautta.

Ja mä en edes ole katsonut BB:tä pitkään aikaan...

[q]Super-Kerttu, 3.11.2008 13:22:
---
Mark, 3.11.2008 13:21:
---
Super-Kerttu, 3.11.2008 12:56:
BB-Miia Hymyn alastonkuvissa! Siitä se muusikon ura urkenee!

---

Kuka niist olikaan Miia? Ei noista tyhjäpäistä jää ees nimi mieleen..

-M

---

Se tumma pieni tyttö! http://www.hymy.fi/
[/q]
Aika kamala kuva. :D

[q]Yallu, 3.11.2008 12:34:
Melkein jo pääsi unohtumaan että tuo eräs käyttäjä on mulla noressa..
[/q]Jep! Mä oon tässä taas se pahis :DDDDDD

[q]MissKoo, 3.11.2008 12:21:
---
REivaaja, 3.11.2008 12:13:
---

---

[size=1]Mistä näitä pelleporvareita oikeen tulee? Ollaan niin vitun voittajia ja helvetin fiksuja sellaisia. Oikeesti ei tajuta hevon vittuakaan mistään ja apinakin voisi hoitaa hommat fiksummin[/size]

---

Kummankohan teistä pitäisi henkisesti enemmän kehittää itseään? Taitaa nakki napsahtaa sun suuntaan.
[/q]

[q]Yallu, 3.11.2008 12:34:
---
MissKoo, 3.11.2008 12:21:
---
REivaaja, 3.11.2008 12:13:
---

---

---

---

[/q]

Mä olen kanssa harkinnut tota norea, kun kukaan ei halua lukea sen tekstejä, mutta viihdearvo on niin loistava, etten ole vielä pystynyt siihen Ehkä sellanen nore toimii, ettei vastaa sen teksteihin mitään ja nauraa niille vaan? Kun eihän niille muutakaan voi

[q]Super-Kerttu, 3.11.2008 12:56:
BB-Miia Hymyn alastonkuvissa! Siitä se muusikon ura urkenee!
[/q]

Kuka niist olikaan Miia? Ei noista tyhjäpäistä jää ees nimi mieleen..

-M

Mä vaadin Antin alastonkuviin! Mies kun on kuitenkin jumalan, Buddhan ja Mooseksen lahja maapallon naisille!

-M

[q]Mark, 3.11.2008 13:40:
Mä vaadin Antin alastonkuviin! Mies kun on kuitenkin jumalan, Buddhan ja Mooseksen lahja maapallon naisille!

-M
[/q]

nimenomaan mooseksen :D

24/7 tuli taas ostettua vähän aikaa sitten
On tullut jo pari kertaa käytyä BBn sivuilla katsomassa onko jo director's cut pyörimässä

"Nykyisiä tai entisiä kansainvälisiä tiedustelupalvelun nimiä"

-Eniro

Nettipuheiden mukaan siellä oli harrastettu erotiikkaa..=)

Niinku Vittu!

[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!

O