Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
Ottaa kyllä aivoon lukea tätä topikkia! Mä en vaan voi tajuta ihmisiä, jotka haukkuu toisten ulkonäköä. Ei Henna edes ole ruma! Onko oikeasti KUKAAN ruma? Mä en ainakaan tunne ketään rumaa ihmistä. Tosin, en hengaakaan mulkkujen kanssa joiden ulkonäkö romahtaa oitis mun silmissä irvokkaan luonteen vuoksi. Henna tuo itseään esille, koska on niin epävarma, eikä sen takia, että se olis jotenkin erityisen v-mäinen. Miten kukaan aikuinen ihminen voi olla niin kylmä ja tunteeton, että lähtee kääntämään puukkoa haavassa, iskee heikoimpaan kohtaan?
Se on kyllä aika jännä juttu, että noin epävarma ihminen haluaa tai uskaltaa olla julkisuudessa tai varsinkaan BB-talossa. Toivottavasti se ei ota kamalan raskaasti juttuja, mitä siitä on kirjoitettu eikä menetä itsetuntoaan täysin. Osaan kuvitella jonkun Suomi24:n palstojen tason.
Ollut kyllä paskin seasoni muuten ever. Oma lemppari on ehkä eka tai toka, sillä niissä oli sympaattisimmat tyypit. Noista nykyisistä mä antaisinkin rahat mieluiten Anniinalle, sillä sen sydän on kultaa. Johan ton kuitenkin taitaa voittaa, joten en jaksa enää edes seurata koko sarjaa.
PS. Mikä sen Hennan kuppikoko on ollut ennen implantteja...?
Voi ihanaa, en malta odottaa!! Vaikka alkaa olla pimeetä, ankeeta ja yksinäistä niin pääseepä aina iltavuoron jälkeen himaan, voi laittaa jotain pientä syötävää ja kääriytyä peittojen alle katsomaan maailman parhainta ihmissuhdepsykologiasarjaa *sydän* Toivottavasti tää kausi on parempi ku viimevuotinen, joka oli yhtä aivotonta sekasortoa.
Marko kyllä sai mun sydämen pikkusen liikahtamaan punaiseen päin, kun se näyttää oikeasti olevan aika empaattinen tyyppi. Se on aina tsemppaamassa muita, kuuntelee ja lohduttaa. Varsinkin siinä labyrinttihommassa se, miten se auttoi Minnan yli epätoivosta ja ahdistuksesta oli lämmittävää katseltavaa. Se silmienräpyttely ja uutisankkurimainen puhetapa kyllä vähän ärsyttävät, mutta ei niin paljon, että haluaisin sen pois talosta.
Risto tai Minna vois mun puolesta kyllä lähteä. Ihan sama, tuoko Minna säpinää taloon, mutta se on kyllä just sen tyylinen ihminen, ketä voisin normaalielämässä vihata! Eikä mitään edes, että _voisin_... Ei se Mariannakaan mikään kovin mukavanoloinen tyttö ole.
[q]*Mirri*, 8.9.2008 22:37:
Luoja miten tekopyhä toi Cheryll jaksaa olla. Leikkii tosi loukkaantunutta ku Risto anto ymmärtää et ois saanu silt MUKA pesää ja ku nyt kaikki luulee niin. Eiks se raukka o viel tajunnu et siel talos on kameroita...
[/q]
No mutta hei, ensinnäkään se, mitä fällyjen välissä tapahtui ei kuulu kenellekään talon asukkaista. Luultavasti Cheryllin on helpompi elää talossa, kun kukaan ei tiedä. Mitä "ihmiset" (=asukkaat) ajattelisivat siitä, että talon vihatuin mies on saanut pesää ja vieläpä "Harrin naiselta"? Luultavasti Cherylliä kyllä kaduttaakin se juttu niin paljon, ettei se halua puhua siitä muille. "Se mitä ei muista, ei ole tapahtunut..." Toisaalta suurin osa BB:n katsojista ei kuitenkaan ajattele Cheryllin kannalta tätä juttua, vaan äänestävät hänet ulos tekopyhänä lehmänä, joten en tiedä onko valehtelu sitten pelin kannalta kuitenkaan hyvä juttu.
---> back to tv!
Big Brother olisi hyvin voinut estää naulan hakkaamisen korvaan! Oli vain sattumaa, että se Harrin korvaan hakattiin. Lisäksi BB:n olisi tarvinnut järjestää Harri sairaalaan paljon nopeammin! Tuskin Harri taloon palaa, mutta jos hänelle ei makseta edes kunnon korvauksia, niin...
Edit. Vituttaa kyllä Harrin puolesta. Ja muutenkin koko BB-touhu. "Harrin tilanteesta ei saa puhua."
[q]-Santtu-, 21.9.2008 23:02:
Oikee asukas tippu mun mielestä, mutta tän illan suorassa lähetyksessä pisti kyllä aika räikeästi silmään se miten ne koosteet ja muut on tehty.
[/q]
Mä katoin kanssa samaa..
Samoin pisti korvaan se Vapun alkulähetyksessä tosi randomisti sanoma "Hienosti ootte soitellu tänne kun Cheryll on kuronut 10 % ylöspäin ihan vaan mainoskatkon aikana" tjsp. (Viimekshän siitä nousi haloo kun toinen ehdokas muka kiri ihan pienessä ajassa tosi paljon ylöspäin, että tuotantotiimi oli etukäteen sopinut kuka lähtee.)
Ja todellakin lähti oikee asukas, on se ny jumankauta kumma kun aikuinen nainen käyttäytyy tuolla lailla. Hävetti sen tyttären puolesta, toivottavasti ei oo Manta saanut turveltua jälkikasvuaan tuolla aggressiivisella junttimaisuudellaan. Mantasta tuli lähinnä mieleen eteläpohjalaista yläastetta käyvä kovanaama fritsukaula, joka kiusaamiselta kun ehtii hyppää traktorin rattiin ja lähtee kylälle ajamaan pillurinkiä. Tervemenoa vaan!
[q]Jutu, 28.9.2008 23:39:
Pakko kyllä nyt sanoa, että ei sen Harrin olis ollut pakko suostua siihen hommaan.
[/q]
Kyllä tuotantotiimin täytyi tietoinen, mitä Duudsonit tulisivat talossa tekemään. Kummallista, että näin pääsi edes käymään. Duudsonit kyllä nettisivuillaan ilmoittivat, että naula oli desinfioitu - saattaapi olla näinkin, mutta voihan jo ihmisen iholla olla semmoisia bakteereja, jotka verenkiertoon päästessään aiheuttavat verenmyrkytysken.
Varsinkin, kun kyseessä on kilpailu, olisiko "nynnyileminen" ollut kovin edullista "SIVARI-HARRIN" imagolle? (Ja huom.! Tämä ei ole henkilökohtainen mielipiteeni!) Harri oli vain satunnainen uhri. Jos hän ei olisi sitä tehnyt, olisi varmaan Johan tai Tero tarjoutunut tilalle, ehkä jopa Mia.
[q]-Santtu-, 8.10.2008 21:25:
"Johanna Tukiainen ja hänen paras ystävänsä ja siskonsa Julia Tukiainen.. :D"
[/q]
Taitaa olla paras ja ainoa.
Oli hyvä kun Tukiainen oli kertonut City-lehden haastatteluksi pituudeksi 160cm ja painoksi -tättädädääädädääää- 57 kg!
(Ei mulla ole mitään pyöreitä ihmisiä vastaan, mutta eikö tollasta harrastettu joskus yläasteella)
[q]sativa, 9.10.2008 13:32:
---
Oli hyvä kun Tukiainen oli kertonut City-lehden haastatteluksi pituudeksi 160cm ja painoksi -tättädädääädädääää- 57 kg!
(Ei mulla ole mitään pyöreitä ihmisiä vastaan, mutta eikö tollasta harrastettu joskus yläasteella)
[/q]
Sori menee OT:ksi, mutta oon miettinyt, että mitä jos tuossa painossa olis tullut puhtaasti kirjoitusvirhe. Jos Tukiainen olis ilmoittanutkin painokseen oikeasti 77 kg, niin olisko seuraavassa numerossa ollut Tukiaiselle vielä vähän lisää palstatilaa: "City-lehti oikaisee..."
[q]Zapa, 19.10.2008 22:45:
Anniina ulos seuraavaksi, siinä on ihminen kyllä niin "tyhmä" sanan varsinaisessa merkityksessä.
[/q]
Anniinasta kuitenkin on helppo saada jonkinlainen ote, koska hän on aito, oma itsensä. Makuja on monia, mutta mun mielestä pelkkä yleissivistyksen puute ei ole mikään syy äänestää ketään pelistä pois niin kauan kuin kilpailija osaa kuitenkin perus sosiaalisen kanssakäymisen säännöt.
Ihan mielenkiintoinen käänne toi vaihtojuttu Olis vaan kiva tietää, miks just Juhani valittiin sinne. Periaatteessa jotenkin epäreilu meininki muita asukkaita kohtaan, kun Johan saanee tuosta reissusta aivan helvetisti energiaa ja intoa jatkaa kausi loppuun, sekä mahdollisesti muokattua imagoaan positiivisempaan suuntaan erilaisessa ilmapiirissä. Onhan Johan ihan mukava eye-candy, mutta en ole saanut muuten kovin hyviä viboja kyseisestä "hahmosta" ja toivonkin, että sen palkinnot jäis siihen viiteen tonniin ja afrikan reissuun.
Anna vaikuttaa tosi kivalle Niin ja Munya!
[q] Zapa
- Onks kofeiinille toista nimeä? (onhan sille, 1,3,7-trimetyyliksantiini, mutta ei kovin yleisessä käytössä)
[/q]
*nauru**tirsk**lmao*!
En oo vielä osannut muodostaa mielipidettäni siitä, onko se hyvä juttu, että hän tuo tietämättömyytensä ihmisten ilmoille. Toisaalta, ihan hyvä että Anniina kysyy sanojen tarkoituksia, jos ei niitä tajua ja on täten myös aito. Vielä nolompaa olisi se, jos ei tajuaisi niitä sanoja ja asia tulis myöhemmin kiusallisesti esille. Esimerkiksi siinä leivontahommassa Anniina olis lisännyt sinne taikinaan kylmää vettä, koska hänellä on usein kylmät kädet. *täh*
Muut asukkaat saavat myös tuntea olonsa tärkeiksi ja ah - niin fiksuiksi, kun pääsevät selittämään Anniinalle sanojen merkityksiä. Kyllä se varmaan käy ajoittain hermoillekin. Olen itse asunut vuoden Jenkeissä, jossa oikeasti osa jengistä oli niin hermojariipivän sivistymättömiä. Välillä oli itsellekin kiusallisia tilanteita kun ei tiennyt, kuinka juurta jaksain joku asia olis pitänyt selittää, kun ei oo mitään tietoa pohjalla. Mut siellä ne elää semmoisessa omassa kuplassa, harva lukee edes sanomalehtiä ja opetuksen taso on huvittava. Lähinnä ihmettelen, missä tuo Anniina on voinut kasvaa noin autuaan tietämättömäksi. No, helpottaa se varmaan elämää, kun ei ole liikaa tietoa.
Tsemppiä vaan Anniinalle enkunkirjotuksiin!
Ja vielä piti sanomani, että oon ruvennut vihaamaan tuota Jari-Mattia.
Laittakaa 24/7-ihmiset lisää juttuja, millasia tyypit on muutoin kuin tässä päälähetyksessä?
Anna sai Iltalehden lukijoilta yli puolet häätöpisteistä:
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200810318519673_bb.shtml
Henkilökohtasesti Anna on yks mun suosikkeja talossa. Sosiaalisesti fiksu ja muutenkin terävänolonen tyttö, toki harmi hänen puolestaan, että Kaisa-Reeta lähti. En voi olla leikkimättä ajatuksella, että jos olisin itse talossa, olisin varmasti tosi läheinen Annan (ja Kaisa-Reetan) kanssa.
Jari-Matti sais kyllä painua himaan, viljelee niin paljon negatiivista energiaa ympärilleen, että pistää vihaksi.
En mä kyllä Johanistakaan tykkää, todella itsekeskeisen oloinen tyyppi. Eräs läheiseni sano, että Johan on sen suosikki, koska se on niin "helvetin hyvän näkönen". Joo.
En tiedä onko tästä jo puhuttu täällä, mut ihan saletisti toi Johan on keksiny päästään ton koko lapsentulosysteemin. Nyt kaikki perheenäidit ja isomuorit soitelkaa äkkiä Johanille pluspisteitä!
Tero sopis paljon paremmin Kolmas kivi auringosta -sarjaan, en oikeasti ymmärrä mitään, mitä se humanoidi selittää.
Antakaa Anniinalle ne massit, kultainen tyttö. Tuskin kukaan sille uskaltaa ton jälkeen kampaajallekaan mennä (itse en tohtisi), joten se voittopotti tulis varmasti tarpeeseen.
[q]Minnalilla, 30.11.2008 23:18:
Meinas iha itellä tulla tippa silmään, ku anniina meni halaamaan sen läheisiä. Oli sil kyl mahtava ilme ku sai tietää et voitto oli sen O________O
[/q]
Mä kans itkin melkein koko loppulähetyksen ajan Onneks kaveri teki oharit ja sain rauhassa vetistellä. On välillä tosi ärsyttävää olla herkkis, kun monesti rupee itkettään tosi noloissa tilanteissa.
Häätöäänestykseen joutuvat
[q]hardikaveri, 2.9.2005 10:01:
- miksi pihalla on r-kioskin mainos? ja lippa? vähän lame?
[/q]
siellähän on r-kioski
BB sivut:
Niko tullaan häätämään talosta väkivaltaisen käytöksen takia!
OIKEIN, vaikka tykkäsinkin Nikosta!
[q]josbe, 3.11.2008 13:27:
Aika kamala kuva. :D
[/q]
No onks noi Hymyn alastonkuvat joskus olleet ton laadukkaampia?
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!