Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
Niko on kyl alkanut loistamaan täs viime viikkojan aikana..*joo*
Ja Fabe ja Piia ulos!
Kotibileet ja Nikon tila oli kyl pitkästä aikaa laatuviihdettä! Ja Riittahan on ihan päällikkö! Vähän hyvin se kuittaili Jarkolle! Toivon, että Jarkko lähtee sunnuntaina kotiin! Se ilme olis niin näkemisen arvoinen! Kolme parasta on ehdottomasti; Niko, Sauli ja Kadi ja tossa järjestyksessä!
Ja iltasanomien varjoäänestyksen mukaan Jarkko ja Riitta tasoissa lähdössä. Molemmilla 38%!
[q]akir0, 8.10.2009 08:34:
Valitettavasti veikkaan, että käy perinteiset ja finaalissa on 2-3 miestä ja 1 nainen ja nainenhan sen voittaa, riippumatta siitä kuka siellä sattuu olemaan.
[/q]
Miten niin perinteisesti? Eiks BB:n oo voittanut 2 kertaa mies ja 2 kertaa nainen?
Jooh, mulla ei omaa suosikkia enää oikein oo.. Samin pisteet laski, kun se meni nusasemaan Justiinaa, joka on muuten todella itsekäs ja epämiellyttävä ihminen! Dana, Sampo ja Toni on taas niin turhia talossa. Minna on ollut yks suosikeista, mut mitä sekin kaveeraa sen Justiinan kanssa niin pirusti! Markosta nyt ei voi sanoo mitään muuta ku PUUSKUTI PUUSKUTI! Kätlin on mun mielestä ollut alusta asti ollut ihan mukava asukas, herttainen ja kiltti, mut ei kai hänestä voittamaan ole. Esa A on ihan mielenkiintoinen tapaus, mut toisaalta aivan liian hiljainen! Aso on nostanut kyllä pisteitä huomattavasti kisan edetessä ja onkin aikamoinen vitsin heittäjä nykyisin..
Sano noista nyt sitten, että kuka voittaa! Heitetään musta hevonen ja sanotaan Aso!
[q]psysex, 1.12.2009 15:53:
---
ianna ei anna!, 1.12.2009 15:50:
---
Super-Kerttu, 1.12.2009 15:16:
Isoveliähän se kandee syyttää rahaongelmistaan! Ensin näpistyksiä ja nyt tämä! Hyvä Ragnar!
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009120110689793_bb.shtml
---
Joo tää oli ihan huippu, piti saada BB:hen uusia vaaatteita
---
ja vittu siellähän se käveli vaan kalsarit jalas koko ajan..mihin vittuun se niit vaatteit sit tarvitsi???vitun valittaja!voi voi.
[/q]
Samaa mietin, että kalliit oli pojan kalsarit!
Mielesräni BB on ollut ihan jees..Tosin hiukka tylsähkö ja porukka todellakin liian samanlaista..Mut luulempa, että kun päivät kuluu, niin toisten naamat alkaa ärsyttää ja alkaa tapahtumaan! Ihan kiva, että saatiin BB Suomeenkin. Britti versiot on ollut todella huippuja!
[q]Jna, 8.9.2005 09:36:
---
Cera, 8.9.2005 09:25:
eilen näytettii vaiks kuin pitkää ku se yks jäbä vääns niitä hiuksiaan.
OLIKS SIIN JOTAI IHMEELLISTÄ VAI?
harmi ettei niil oo muuta näytettävää sitten.. huoh.
---
Sehän oli ihan paras läppä! Kaveri menee laittaa hiuksiaan ja pulaa niitä KAUAN ja sitten ku lähtee pois niin hiukset näyttää aivan samanlaisilta kuin alunperin..*nauru*
[/q]
Ja sitä muotovaahtoa meni ihan sikana! Ja kaikenlisäksi se meni heti sen jälkee lepäileen siihen sohvalle!
[q]yertle, 7.11.2008 07:37:
Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että niitä kahta uuttakin asukasta sai äänestää häätöäänestykseen, mutta noi hullut tuolla talossa nimes vaan vanhoja asukkaita? Miksi? Onks mitää järkee?
[/q]
Ne ei tajunneet sitä, kun ennen uusia ei oo saanut äänestää. Tuuli tais olla ainut joka tajus äänestää niitä uusia.
[q]*Mirri*, 2.12.2007 22:39:
Olipas aika aneeminen finaali. Ois tiputellu niitä ensinnäki pois sieltä pikkuhiljaa ja tohon loppuun oottelin kyllä jtn blingblingsadetta ja isompaa hypetystä. Nythän ne poistu sieltä ihan niinku kaikki muutki asukkaat.
[/q]
Mä olin kans tosi pettynyt, itse finaalin kulkuun.. Ketään finalisteista ei haastateltu kunnolla.. Äänestämiseen annettiin ihan liikaa aikaa! Tulokset alettiin paljastaa vasta 22.15, niin ei siihen paljoa aikaa jäänyt.. Ja muutenkin tosi lattee meinhinki!
Sauli sai ansaitun voiton!
[q]T-Justice, 7.8.2006 11:40:
---
Super-Kerttu, 7.8.2006 11:36:
Millos tää ihanuus taas alkaa?
---
ti 29.8, jee!
[/q]
JEEE! Taidan laittaa puhelimeen muistutuksen!
[q]larzizi, 29.11.2006 11:26:
Muistetaas nyt kuitenkin, että Ollikin on tullut kesken kaiken taloon. Että mun mielestä jos on tollasella linjalla, että vain koko ajan talossa olleet ansaitsevat voiton, niin siinä tapauksessa pitää ottaa huomioon myös kaikki kesken kaiken tulleet, ei vain viimeisellä viikolla taloon pöllähtänyttä vaikka se olisikin päälimmäisenä mielessä.
Jos ihan oikein laskin, niin Olli on ollut talossa n.2 vko (en jaksanut alkaa laskea päivälleen) enemmän mitä Kaarlo. Ei se voi siis merkata loppupeleissä niin paljoa, jos ajattelee tuolla tavalla.
[/q]
No mun mielestähän ei Olli ansaitse voittoa yhtään sen paremmin kuin Kaarlokaan.. Alkuperäisenä ideanahan oli, että tyypit yrittää olla talossa 96 vrk (tai jotain sinnepäin). Olli eikä Kaarlo ole sitä tehneet, joten heidän ei myöskään kuulu voittaa.
Saako se heidi sanottua yhtään kokonaista ymmärrettävää lausetta tuolla olon aikana!? Mä en ainakaan oo vielä sellasta kuullut!?
Ja se Hena ja Kari sais häipyy sieltä.. Niiden irstailu aika olla oikeesti todella kuvottavaa! Siinä ei oo enää mitään hauskaa!
Mä en osaa kyllä enää tässä vaiheessa nimetä suosikkiani. Kaikki 3 mielestäni parasta pääsivät finaaliin ja loppupeleissä mulle on aika sama kuka näistä kolmesta Esa, Aso vai Kätlin vie voiton. Esa on tosiaan ollut ihanasti ja jäyhästi oma itsensä koko talossa olo ajan, Kätlin taas on ollut uskomattoman iloinen, positiivinen ja pirteä, eikä ole puhunut pahaa kenestäkään ja Aso taas on kasvanut henkisesti eniten talossa ollessaan, minuun myös vetoaa tuo Ason hiukan hassu pikkupoikamaisuus! Aso myös ehkä eniten noista ihmisistä tarvitsee sitä rahapalkintoa, koska miehellä ei ole edes omaa kotia.
Hienot finalistit! Sunnuntaita odotellessa!
[q]*Mirri*, 29.8.2006 19:37:
Mä aion niin koukuttaa itseni tähän heti alusta pitäen, koska eipä näin sairaslomalla muuta ookaan ku aikaa...
[/q]
Sun pitää hankkii se 24h tv!
[q]*Mirri*, 29.8.2006 19:43:
Se ois kyllä virrrrhe koska sit mua ei sais täält liikkeelle senkään vertaa...*nauru*
[/q]
Niin siinä saattais kyl käydä..
Ah, mitä viihdettä! *sydän* Olin niin koukussa jo viime vuonna ja eilen koukutin itseni taas! Oli kyllä loistohetkiä!
- Just tän punamekkoisen tytön ilme oli korvaamaton, kun aikuisviihdemyyjä astui taloon!
- Kommentit hyväntekeväisyydestä sai munkin suun loksahtamaan auki!
- Ja hillitöntä repeilyä aiheutti tämän alastoman miehen yölliset lähentely yritykset!
TÄTÄ LISÄÄ!
Ja ylläri, et ne blondit nimes toisiaan!
Ja sit se Hena! Vois antaa sille viel lisää viinaa!
[q]*Mirri*, 6.9.2006 22:33:
Sillee niinq voisko toi Heidi sillee niinq käyttää sillee niinq jotain muitaki sanoja sillee niinq puheessaan ku sillee niinq... *eikä*
[/q]
Ari niinqu on toinen niinq samanlainen niinq!
Ja toinen sana mitä tuolla viljellään uskomattoman paljon on VITTU! Välillä kuulostaa tosi pahalta ne niiden keskustelut.. Tai ehkä mä vaan mummoudun kovaa vauhtia! NIINQ!
[q]Mark, 7.9.2006 11:23:
---
Claudi0, 7.9.2006 10:39:
samaa mieltä*senkin*pää räjähtää sitä kuunnellessa ja toinen en nyt muista nimee mutta se bi mies "vittu ku vittu se vittu ja sit vittu se on mulle ihan vitun sama onko se vittu mies vittu vai nainen tai vittu vapaa tai vittu vittu hevonen"
---
*nauru**aplodit* 2nd that! apua sitä myötähäpeen määrää ku avautuminen alko :D
-M
[/q]
Ja montaks kertaa se Ari eilen kerto ne samat jutu? olis hiljaa jos ei muuta sanottavaa oo!
"oli niinku takkityhjä niinku! Saa niinku alottaa alusta niinku!" *toktok*
[q]T-Justice, 8.9.2006 09:41:
Hena ulos ja HETI!
saakeli sen machoiluu ei jaksa enää yhtään, vittu mikä jätkä! Kaarlo rulettaa!!!
[/q]
Kaarlo on ihan paras! *sydän* Ihanan herttainen poika! Ihan mun suosikki!
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!