Supercool 19.10.2005 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Sitä yllätty aika ilosesti väen määrästä jne, noi pari muut supercoolii mis oon kävässyt on jäänyt verrattain vaisuiksi. Toi Proteuksen "Dark Chill/Psy" setti oli suurehko pettymys, tuli siel kai pari biisii juno reactorii mut sit jotai ihme elektroskeidaa ja ulinahevii (himii????). No joo, ei kaikkii voi eikä kuulukkaan miellyttää, Elwira seivas hyvin ja oli havaittavis setissä aika Infected hehkutusta, joka sopi hiton hyvin ku tonne henkilökohtasesti menin ens lauantain bileit hehkumaan.
Oli eka kerta ku näin tollasen juomapörssin, täytyy myöntää et ihan vitun sairas systeemi, kun menin sisään sain bissen 2,40 hintaan, seuraava bisse jonka kaveri tarjos osottautu 6,30 hintaseks ja siihen loppu bissenjuonti silt illalt. Ei meil köyhil hipeil oo varaa mihin vaan :). Henkilökunta oli hymyilevää ja todella ystävällistä, tuntu et ne hahmotti olevansa töissä ennen kaikkea asiakaspalvelijoina eikä orgaanisina naulakoina, no en nyt ikinä oo ilkeisiin ihmisiin törmänny narikas tai ovel, mut aika usein sellaseen tylyyn kohteluun.
Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille ystäville, tän vois jopa ottaa joskus uusiks :)

edit:*kirjitusvihreitä kojrail*

[q]Jukka1, 20.10.2005 10:54:
Oli eka kerta ku näin tollasen juomapörssin, täytyy myöntää et ihan vitun sairas systeemi, kun menin sisään sain bissen 2,40 hintaan, seuraava bisse jonka kaveri tarjos osottautu 6,30 hintaseks ja siihen loppu bissenjuonti silt illalt. Ei meil köyhil hipeil oo varaa mihin vaan :). [/q]

Kandee ottaa juomia pörssin ulkopuolelta, sillon, kun pörssissä on kallista. Ne muut juomat on aina samanhintasia.

Nii ja bilepalautteen vois pistää tietty tonne menneisiin tapahtumiin.

[q]onni3mk, 20.10.2005 11:03:
---
Jukka1, 20.10.2005 10:54:
Oli eka kerta ku näin tollasen juomapörssin, täytyy myöntää et ihan vitun sairas systeemi, kun menin sisään sain bissen 2,40 hintaan, seuraava bisse jonka kaveri tarjos osottautu 6,30 hintaseks ja siihen loppu bissenjuonti silt illalt. Ei meil köyhil hipeil oo varaa mihin vaan :).
---

Kandee ottaa juomia pörssin ulkopuolelta, sillon, kun pörssissä on kallista. Ne muut juomat on aina samanhintasia.

Nii ja bilepalautteen vois pistää tietty tonne menneisiin tapahtumiin.
[/q]

Hassua, kaveri nimittäin kävi kyselee halvempii juomii baarimikolt ja se sano et ruudult näkyy halvin... Ehkä se ei sit tajunnu tms :). Mut eihän tonne dokamaan menty nii ei se nyt oo nii justiinsa. Ja sori mut en löytäny tän topiccii menneist tapahtumist vaan tulevist tapahtumist nii kelasin nyt silti vastaa bilepalautteen tähän. En mä uskalla alkaa uusii topiccei avaamaan ku oon niin nyyppä ja oletin et täs vois olla joku järkevä mekanismi joka siirtää tulevat tapahtumat menneisiin sen jälkeen kun ne on olleet :). Sori kaikist mun törttöilyist aiheutuneist ylimääräsist hiirikäden liikkeist ja turhautumiseen johtaneist ajatusketjuista.

Nuance appreciation thread:

You fking rawk, aight? harmittavasti väsytti niin perkeleesti ettei oikein jaksanut heilua, mutta soundi rulesku hyvin :)

[q]Jukka1, 20.10.2005 11:07:
klip
[/q]

Kalenterissa, kun klikkaa "keskustele", kun bileet on ohi, niin se menee automaattisesti menneisiin tapahtumiin. Ja jos ketjua ei vielä ole, niin se tekee sen. Eikä siinä nyt oo mitään ihmeellistä perustaa uusia ketjuja Ja turha pyydellä anteeks. Ei tää mua nyt ainakaan kovin haitannu. Mut mainitsin asiasta, ennen kun Mode-Maija pääsee tekee duuniaan

Nii ja vielä niistä Uniq:n juomista. Halvin listan ulkopuolella oleva juoma taitaa kyl olla 4e. Et siks ehkä sano, et halvin näkyy ruudulla.

Aye, kiitos onni, olen jälleen vähäsen viisaampi :)

Kiitos niille sitkeille sieluille jotka jaksoivat mun metelöintä kuunnella. Kiitos myös Tommi & Co, aina ilo soittaa teidän bileissä.

Nuance appreciation!

Fuckings to biitittömät vaihdot, päinvittua asennetut 8mw laserbeamit jotka sohas silmään.

Sori nuance, mä olin jo kovasti tulossa mut yks tyttö meni edelle...Mä oon liian heikko liha. Et varmaan ottanut nauhalle? :]

[q]Timmo, 20.10.2005 14:32:
Sori nuance, mä olin jo kovasti tulossa mut yks tyttö meni edelle...Mä oon liian heikko liha. Et varmaan ottanut nauhalle? :]
[/q]

Ei mitään. Aika tuuttaukseks meni ku ei toi vähä jengi ois muuten innostunut senkään vertaa. Muutaman London Elektricityn kyl soittelin. :) Ei kyl nauhalle menny.

aika loistoilta kyllä - erilaista shysteemiä soundillisestikin, mitä supercooleissa on totuttu kuulemaan. protskun alkuillan fiilistelyt veti odotetusti jengin ajoissa paikalle - eikä kyllä tietämättömänä olisi heti arvannut kuka on ohjaksissa ..biisivalinnat veti hymyyn useammankin kerran.

kahden hujakoilla alkoi julkisten nihkeä liikkuminen ja muut kyytipalvelut selkeästi veroittaa väkimäärää, mutta kaiken kaikkiaan reilu 400 hlöä oli keskiviikoksi jälleen enempi kuin mukava.

kiitos kaikille! *sydän*

[q]nuance, 20.10.2005 14:36:
---
Timmo, 20.10.2005 14:32:

---

Ei mitään. Aika tuuttaukseks meni ku ei toi vähä jengi ois muuten innostunut senkään vertaa. Muutaman London Elektricityn kyl soittelin. :) Ei kyl nauhalle menny.
[/q]

sori nuance meni klo. 24.00 viel duunis ja sit piti lähtee syömää ja vittu väsähdin... =(

Olihan tämä taas erilainen kokemus, pari kertaa joutu höristeleen korvia ja miettimään että mitä helvettiä se harri siellä pleksin takana tekee kun himmiä ja muuta kivaa sieltä korahteli.. Tuo dark ambient setti meni chillailu ja jumitusfiiliksissä ja hetken psykeä jaksoi tampatakin, muu ei sitten ollut sitä mitä mieluiten tamppaan. Mutta kivan vaihtelevat superit kyllä, kiitos taas

ohh yesteday i went w some girl to uniq,,,, it sucked hahaha
Tim says:
please try
denied!~/....zzzZZzzzzzZzzzz says:
some girl... was "mixing" psy
but she was like, playing one track and then silence, and then another track....
like one after the other very strange

[q]SA-TomTom, 20.10.2005 15:07:

kahden hujakoilla alkoi julkisten nihkeä liikkuminen ja muut kyytipalvelut selkeästi veroittaa väkimäärää, mutta kaiken kaikkiaan reilu 400 hlöä oli keskiviikoksi jälleen enempi kuin mukava.

[/q]

Keskiviikon kiro, aika harva jaksaa tallustaa jotai 10,5km himaa joskus yön pikkutunneilla. Oon tehny useastiki, ei kyl sillee mitää herkkuu oo, mut minkäs teet. Köyhän ei oo vara valittaa.

Diggailin Supercooleista, ei se Proteuksen setti oikee uponnu, mut hei hyvää vaihteluu. Psyke ja Nuancen setti oli muikeeta, vaikken jaksanutkaa paljoo (lue: ollenkaan) persettäni vetkuttaa siellä lattialla.

Kiitos,mul oli hauskaa

Mukavaa oli ja musiikki varsin mielenkiintoista=)

400 hlöä Uniqissa?! Huh *hikoil**hymy*

Kauhea *känni* Kivaa oli.... Proteukselta loistava setti (lisää tällasta *wirn* ) Cosmon käytös oli Elwiran setin aikana ala-arvoista Kuinka iso mies kehtaa käyttäytyä tuolla tavoin..enkä ole ainoa joka asian pisti merkille. Nuancea en jaksanut enää edes jäädä kuuntelemaan kun meni fiilikset.....

For the record: mäkin diggailin Proteuksen setistä. Vähänkö äkäiset junglistit lynkkaa mut ny.

O