Supercool 19.10.2005 @ Helsinki
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
[q]nuance, 21.10.2005 01:49:
For the record: mäkin diggailin Proteuksen setistä. Vähänkö äkäiset junglistit lynkkaa mut ny.
[/q]
Minä myös! (Siis diggasin, en lynkkaa..)
Oli siinä kyllä polkvisteilla ihmettelemistä, kun (luultavasti) odotetun rämistelyn sijaan tulikin tummanpuhuvia EBM-slovareita ja mm. HIMiä.. Priceless! <3
[q]leenuliinu, 21.10.2005 02:00:
---
nuance, 21.10.2005 01:49:
For the record: mäkin diggailin Proteuksen setistä. Vähänkö äkäiset junglistit lynkkaa mut ny.
---
Minä myös! (Siis diggasin, en lynkkaa..)
Oli siinä kyllä polkvisteilla ihmettelemistä, kun (luultavasti) odotetun rämistelyn sijaan tulikin tummanpuhuvia EBM-slovareita ja mm. HIMiä.. Priceless! <3
[/q]
Ja junoa, vaikka juno ei kyl enää iske liven jälkee :(
Mut iha positiivinen ylläri oli.
[q]BunnyTheLifeguard
Cosmon käytös oli Elwiran setin aikana ala-arvoista Kuinka iso mies kehtaa käyttäytyä tuolla tavoin..enkä ole ainoa joka asian pisti merkille. [/q]
mitäs mitäs??! :)
[q]BunnyTheLifeguard, 20.10.2005 23:38:
Kauhea *känni* Kivaa oli.... Proteukselta loistava setti (lisää tällasta *wirn* ) Cosmon käytös oli Elwiran setin aikana ala-arvoista Kuinka iso mies kehtaa käyttäytyä tuolla tavoin..enkä ole ainoa joka asian pisti merkille.
[/q]
Noh, lisätietoa kehiin, kansa kohisee ja pysyy tuskin housuissaan.
Enpä tainnu pistää merkille
[q]Individual, 21.10.2005 11:07:
---
BunnyTheLifeguard, 20.10.2005 23:38:
Kauhea *känni* Kivaa oli.... Proteukselta loistava setti (lisää tällasta *wirn* ) Cosmon käytös oli Elwiran setin aikana ala-arvoista Kuinka iso mies kehtaa käyttäytyä tuolla tavoin..enkä ole ainoa joka asian pisti merkille.
---
Noh, lisätietoa kehiin, kansa kohisee ja pysyy tuskin housuissaan.
[/q]
Mun mielestä kyseinen herra itse voisi ottaa asiaan kantaa...miksi pilata toisen fiilikset soittaa ilveilemällä siinä vieressä. Ja tietty kommentteja/mielipiteitä kaikilta muilta asian huomanneilta Säälittävää tollanen
[q]mayah, 21.10.2005 14:57:
Harmittaa, ettei päässy fanittaa nuancee, tylsiä nää kasin aamut.
[/q]
noo, mahiksii riittää kyl, tjeu: diitseitutka
[q]mayah, 21.10.2005 14:57:
Asioilla on tapana omistaa kaksi puolta. Sen huomioon ottaen jotkin keskustelut olisi varmasti hedelmällisempää käydä forumin sijaan vaikkapa privassa.
[/q]
Nimenomaan. Asia ei mielestäni ole lainkaan sen luonteinen että se asianomaisten kannalta sopisi julkiseen keskusteluun.
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »