Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Mulla oli henk. koht. erittäin hauskaa!! Huoneet, joissa tuli eri musaa, toimi tosi hyvin ja etenkin se ysäri-korneri nostatti nostalgisia fiiliksiä pintaan. *sydän*

Porukka oli aivan mahtavaa, paljon tuttuja ja uusia tuttavuuksia. Järjestelyt toimi vallan mallikkaasti! Superkiitos siis kaikille järjestämässä olleille ja bileissä soittaneille! Lisää tällaista...

En tiedä, että mitä voisin sanoa. Koneisto oli mulle non-stop orgasmi. Saleissa tunnelma oli kuumaa, kuten musta pitääkin olla. Tytötkin olivat kauniita, kuten olin aiemmassa viestissä toivonut. Kaikinpuolin Koneisto ylitti kaikki ennakkoluulot, joita olen tässä vuosien varrella kerinnyt Koneistosta haalimaan, mutta en itse kokemaan. Voi olla, että Kupittaa oli Koneistolle kuin Mekka muslimeille, mutta Helsinki on vähintäänkin Ateena niille, jotka nauttivat kuumasta, märästä ja hikisestä klubbailusta, joka on musta parasta koko kulttuurissa.

Ainoat merkittävät miinukset tulee mulle itselleni, kun olin a) lähtenyt \”pakosta\” (en halunnut ottaa taksia) iikkeelle omalla autolla ja b) kun olin laittanut jalkaan Conversen All-Starsit, joissa oli kyllä pitoa vaikka seinillä hyppimistä varten, mutta jotka siinä sivussa rikkoivat hieman toista jalkaa. Noh, noi oli pieniä juttuja - ja oli itseasiassa aika upeeta bileistä palatessa kuunnella Kula Shakerin Tattvaa ikkuna auki ja huutaa Kulosaaren sillalla täyttä kurkkua siitä riemusta, jonka Koneisto herätti mussa. Toivottavasti ensi kerralla on Koneistossa mukana ihan oma kaunis tyttö, jonka kanssa voisi huutaa vaikka yhdessä ilosta

Kiitos kaikille,

P.S. Kirjoitin ehkä vähän koherentimman kuvauksen Koneistosta Platinum.ac:n, sen voi lukea tästä; http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=2b6d17790f893fa0e014f93c9ddc5b45&postid=133855

YaD-paitainen -> Wert
joko syöminen tai junttisali on näköjään sitteki tehny tehtävänsä.., luultavasti sekotat ny Zwekin ja Wertin :) techboy

Selkeesti tän vuoden parhaat bileet tähä asti! Cox soitti just sellasta musiikkia mitä siltä odotti ja setti oli pitkä!

Porukkaa juuri sopivasti, mahtu tanssimaan hyvin ja tunnelma oli katossa!! ”Cox is Dj for the people” ja nii onki, tietää mitä yleisö tahtoo. ku porukka alkaa hyytymään tulee vähä löysempää kamaa kunnes taas kohta räjähtää

*plur**plur**plur**piis*

Hellurei ja heippa maestrolle sitte.
Oli kyl ihan älytsin mielettömän ihana ilta!
Kiitos terhille huolenpidosta.
Juon enskerral sit oikeesti yhden vähemmän.. (*justjoo*)

WCDJ:t kyl rokkas taas eniten! Kiitos pojat :)(:

Boogie Pimps – Somebody To Love

*sydän*

ja sit tää; mikä oli kyl taivas!

[q]olliS:
BT – Godspeed (Hybrids dub) [zyx music][/q]

*sydän*

Yhtiömme kiittää, ja jää odottamaan seuraavia kaaoksia.
over and out.

Täyttä paskaa. Noin 5/10 kouluarvosanoilla. Miksi näitä kehäraakkeja täytyy raahata kovalla rahalla tänne? Tracklist käytännössä identtinen Oakien kohdalla koko kesän jatkuneiden sillisalaattien kanssa, eikä lättyjen järjestyksessä minkäänlaisen setin rakennuksen suhteen ollut päätä eikä häntää. Vaihdot olivat surkeita ja volyymit heittelivät jatkuvasti. Onko se helvetti joku tapa nostattaa yleisöä laittamalla +25 desibeliä volaa lisää?

Tsiisus. Komplett scheisse. Tunnen itseni petetyksi. Juuri turhempaan en rahojani olisi voinut laittaa.

-TommyT-

Joo oli iha kiva saada kunnon DJ:tä Lahteenkin taas vaihteeks. Proteus ja kumppanit pisti parastaan ja tunnelma oli katossa. Ei vissiin ilmastointi toiminu tai jotain, lämpötila ku saunassa. No mikäs siinä tunnelmaa piritävä vaikutus vaan. Tälläsiä bileita suuremmassa mittakaavassa enemmän Lahden suuntaan... toivossa on hyvä elää..

Hohhoijaa, kyllähän tätä pelättiin jo etukäteen, mutta kyllä nytten pääsi herra Oakenfoldi pettämään pahemman kerran. Mies oli kyllä samaa tasoa kuin kuka tahansa aloitteleva DJ ennen aamukahvia. Volat heittelivät (näin usein käytettynä aivan naurettavan kuuloista), vaihdot kusivat ja biisivalikoimat olivat hyvin tavanomaisia, sekä se, että mies soitti muutaman tunnin vaikuttaen siltä, kuin olisi nauttinut todella paljon jotain miestä väkevämpää
Kunnioitettavaa sinänsä tuoda tämäntasoinen kaveri Suomeen, josta propsit Colorsille, mutta ei tainnut olla heillekään välttämättä mikään mieluisin ilta. Ainakin minusta vaikutti siltä, että olisi ollut vaikeuksia saada Oakieta edes soittamaan, kun Alex Kunnari kello yhden aikaan näytti valmiilta antamaan stagen Oakielle, mutta tätä ei tuntunut kuuluvan
Maestro tilana oli todella hyvä ja se, että noinkin paljon porukkaa mahtui kohtuumukavasti, on bonusta. Toivottavasti tapahtuma edes vakuutti uuden omistajan, että bileitä kannattaa antaa järjestää kyseisessä paikassa jatkossakin.
Kokonaisuutena iso miinus Oakenfoldille, joka voisi lopettaa rahastamisen ja pysyä tuottamishommissa, jos ei enää parempaan pysty, sillä monet muut ns. superstara-DJ:t ovat jopa täällä Suomessa käydessään tarjonneet paljon parempia settejä. Colorsin kundeille voisin semmoista palautetta laittaa, että niillä synttärikekkereillä mielellään mahd. paljon soittoaikaa ulkomaanherroille, jos nämä vain suostuvat, koska niiltä herroilta voisi ehkä odottaakin setinrakentelua ja fiiliksen nostatuksia (jotka Oakenfoldi unohti täysin).

Siistiä oli! Kiitos Iris, Juice, [Nuclear], Nihir ym. hyvät frendit loistavasta illasta!

[q]Peppi Pitkätossu:
Moni varmasti tiesi ketä oli tullut kuuntelemaan, mutta line upia ei ollut nähtävissä missään...
[/q]

Jep. moni varmasti tiesi nimen ja et on ”kuulemma tosi iso nimi” tietämättä edes minkälaisia settejä herralla on ollut ja minkälaisiin setteihin edes kykenee... mä taas kun menin hakemaan sitä laatua ja petyin vitusti. Olisi vain pitänyt uskoa Yanaa ja jäädä kiltisti kotiin odottelemaan Cattaneoa.

Ja vielä tosta ”kokemattomasta hehkuttajasta”.. te taisitte ottaa sen ehkä vähän turhan kirjaimellisesti (ehkä itseenne jopa?). Myönnän, että se oli väärä sanavalinta... Tarkoitus oli sanoa, että näköjään mainstream-paska surkeilla miksauksilla kelpasi tanssilattialle ja sitähän sit myös piisasi. OK, vikahan on sit minussa. Olen vain taitanut kasvaa ulos melodisesta trancesta :D
btw. ei ikä ole mulle ongelma :P

siinä klo 23-01..aika järkyttävää musiikkia.en muista ketä oli.ei voi mennä tollaseen pelkkään paukkeeseen.kyl vähän täytyy melodiaa olla päätähän sellasesta alko särkee -> himaan.

paikka oli ihan hauska.vähän vaihtelua.tanssilattialla oli kyl vähän liian valoisaa.pimeässä on kivempaa tanssia :)

mut hyvä et jaksetaan kokeilla vähän jotain muuta.ei vaan iskeny tällä kertaa.tosin lähdin aika aikasin ja edellisistä kommenteista päätellen meno parani loppua kohden.tarvii ens kerralla jaksaa pidempään :)

mainiot karkelot, kiitos itsi, mgee ja tilt <3. loistavaa seuraa, hyvää musiikkia, fiilis katossa. ps. se yad -paitanen oli wert ;)

Aivan mahtavat bileet Tuli pitkästä aikaa biletettyä oikeen kunnolla. Vaikka nigthlife ei mikään iso paikka ookaan niin mua se ei ainakaa haitannu, koska oli paljon ihania ihmisiä ja taivaallista musiikkia. Kiitos siis järjestäjille, kolmelle ihku dj:lle ja kaikille tutuille, jotka teki illasta ihanan (eritoten Sannalle ja Niinalle) *plur**sydän* ...ja tietysti kiitokset myös omalle kullalle *vink**sydän*

Tasot heitteli ihan miten sattuu. Välillä lahkeet lepatti porrasbaarissa saakka, toisinaan ko paikalla sai miltei höristellä korviaan. Hetkittäin kuitenkin huomasin nauttivani kauniista musiikista tanssilattialla.

[q]Summerblink:
Hittolainen, ai siin takana oli lätäkkö! Ihme etten pludannu!

vitsivitsi... mun lempparikuvii kans ja oli mielettömän näkönen ku tultiin paikalle..
[/q]

hihihi.. mä meinasin pludata sinne!!!!*iloinen**blush*
nooh onnex kaveri sai mut just ajoissa kiinni...*iloinen*

joo.. silloin kun oli ihan pimeää ja kattoi kaukaa kun valot ja kaikki kynttilät ja dekot.. niin koko metsä näytti niin tarumaisen kauniilta... koko paikka oli uskomattoman kaunis... siis ei oo vaan sanoja millä kuvais... *sydän*

[q]Avernian:
---
Vivo:
Sano että valituksia on tullut ympäri Itä-Helsinkiä. Jopa Kontulasta oli joku soittanut.
---

Tarkat korvat. Ite en kuullut musiikkia ennen puoltaväliä matkasta parkkipaikalta ja takaisin.
[/q]

Ääni käyttääytyy maaston muodoista rippuen melko yllättävästi. Vieressä olevan täyttömäen rinne muodostaa hyvin ääntä heijastavan pinnan. Muutama vähän vanhempi ihminen kertoi kuulleensa musiikin 3 kilometrin päähän ja tullut sen perusteella katsastamaan mikä meininki metässä oikeen oli. Toisaalta 200 metrin päähän, heti ensimmäisen mutkan taakse musiikki kuului hädintuskin, kun taas parkkipaikalle se kuului ajoittain melko voimakkaastikkin.

[muokattu 1.7.2003 14:24]

[q]TheONE:
Uhuh..

Just pääsin kotio ja.. kyllä! Aivan loistavaa liekitystä... eka Kiksu-Saunassa tunti ja sitten aulassa vääntämässä herraties kuinkamonta tuntia lisää...

Ja se YAD paita setä tais olla Wert.. soitti mokoma kyllä aika hurjaa settiä...

Kiitos ja kumarrus...

TheONE
[/q]

Ei ollu Wertti! Tää heppu oli selkeesti isompi, kun Wert.(uh,sorry!) Werttihän soitti siellä samassa samassa peräluolassa ku Freddye&Cobalt, eikä suinkaan siinä aulassa!!!

[q]Charly RePanic:
Tuo kommentti. Minäkö tässä ”taviksista” kitisin?! Muistaakseni täällä sai jakaa mielipiteitä? Ei tarvii kirjotella mitään, jos tuntuu vähäänkään siltä, että joku mahdollisesti kuittaa jotain takaisin...

Tervetuloa klubitukseen!
[/q]

Wooot? Olisitpa ollut paikalla *hih*. Kyllä saa kuitata takaisin tottakai - mutta aika hienovaraista käyttäytymistä sä harrastat - ei millään pahalla. Joku voi saada kuvan että sulla olis henkilökohtaisia angsteja vaikka et tunne lainkaan taustoja.

Hei, todistajia oli paikalla kun aurinko pilkahti noin minuutiksi pilvien takaa. Neppiskaban voitto meni - jaa kelle? Yana kovasti Pussyssa kyllä väitti vieneensä tittelin jo toistamiseen...

Hehkutuskiksua kuulin ja djmme osoitti sarkasmintajunsa pyöräyttäessään levylautaselle Techniquen Sun is shiningin. Olispa vaan säiden herra suosinut paremmin, nyt kolea ilma ja armoton krapula verottivat osansa tunnelmasta.

Jonelle vielä osanottoni pappaiän saavuttamisesta ja kiitokset järjestelyistä. Samaten vieraileville tähdille.*plur*

Myydään Grace - Not Over Yet, hinta vaivaiset 200 euroa.

Sininen L&M

O