Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Mark:
saaressa liikku villi huhu että (taas) oli lippuja skannailtu aika roppakaupalla
Myös riihikuivalla pääsi kuulemma sisään. Typerää toimintaa pokeilta.
[/q]
ja sateen alettua kukaan ei katsonut kuka tuli sisälle. poket tuntuivat poistuvan ovilta samantien. toisaalta ihan jees. mutta hillittömän tungoksen tuo aiheutti..
en tiedä oliko ihan 25e arvoista, mutta hauskaa kumminki oli varsinki kui ihkut piti mulle seuraa*plur*
miinuksena oli sietämätön kuumuus ja ylikansoitus*eiei* tanssilattialle ei sitte mahtunu millään*eiei*
Hii, olipas mukavat ainakin ne päivät mitä pääsin / kerkesin mukana olemaan !
Hirveesti sai uusia frendejä, ja vanhojakin siellä pyöri hirveet määrät..
Sain eilen purettua kuvat, ja laitoin niistä sitten parhaat nettiinki :)
Ne löytyis tuolta -> http://plur.daug.net/hietsu
palaillaan, ja hietsussa nähään :)
.m
Joo-ooh... No tota,alkuilta sujui ihan mukavasti tansahdelleen,kunnes porukkaa tuli niin mielettömästi et piti kiivetä melkein lavalle... siihen oli voinut kylläkin olla syynä myös mun humalatila *känni* Itse Oakieta en pahemmin kerennyt kuunnella,ko lähdin ihan hyvin mielin nukkumaan...aluksi harmitti et sen setti jäi kuulematta,mut nyt näiden kommenttien jälkeen ei pahemmin enää kaduta...ihan hyvät unet sen sijaan sain ja jäipä ainakin alkuillasta hyvä fiilis
Kiitos kaikille eilisestä illasta...ja oli toooosi kiva nähdä tuttuja pitkästä aikaa!!!
Oli kyllä kivaa... kiitos Petrille ja uusille mukaville tuttavuuksille...
Olisin mielelläni jäänyt myöhemmäksi, jäi nimittäin musiikista vähän pettynyt olo, odotin ehkä vähän enemmän... mutta eipä se mitään...
RUSH perjantaina *sydän*
hauskaa oli vaik ihan liikaa ihmisii...oakie ei todellakaan antanut kaikkea suomalaisyleisön edessä vaikka kaikki sitä odottikin*dissaa* ja kaiken lisäksi oman/turistien sekoilun takia missattiin cattaneon aamut vaikka niin oltiin tulossa...kiitos ja anteeksi niille joille olin luvannut..
*iloinen**iloinen*lisää näitä!!!*piis*
[q]Tres:
Mielestäni klubin edustajalla
on sekä oikeus että velvollisuus mennä vetämään voimakkuutta
pienemmälle jos DJ ei itse ymmärrä.
[/q]
Allekirjoitan.
Kyseisessä pussyssä en kylläkään ollut paikalla.
Edelleen, mielestäni korvatulppien hankkiminen jotta voi nauttia musiikista on lähtökohtana väärä.
Oli todella ihanaa!!! Tuli tanssittua 4 tuntia putkeen ja jalanpohjissa kyllä tuntui älyttömästi, kun kotiin päin piti lähteä. Itse viihdyin todella hyvin. Tosin muutaman kerran Paul jotain mokaili, mutta ei voi mitään... Hyviä biisejä hän ainakin soitti! Meininki oli aivan uskomaton!!! Ja kiitos paljon kaikille tutuille ja etenkin frendeille!! Ja tietenkin iso kiitos järjestäjille!
Jeh, mainiot bileet!
Varsinkin silloin joskus yöllä kun yht'äkkiä tajusin, että kaikki tanssivat. Hämmentävää.
Ja vaikka ilmeisesti muutkin ovat alkaneet mieltää Sädettä kledjufasistien temmellyskentäksi niiden muutamien urpojen takia silloin ammoin, niin eipä ole heitä sen jälkeen näkynyt.
May they rest in shit.
Ai niin, löysin yleissivistyksestäni juuri aukon. Mikä se kolmosbiisi tuossa Proteuksen levyllä on?
Oli mesta kyllä niin täynnä populaa että oikein pelotti. Oakenfoldin aikana oli täysin turhaa lähteä lattialle päin, koska sinne ei päässy, mutta se nyt johtuu siitä, koska bileet oli loppuunmyyty. Alex Kunnarin setti oli mieleeni. Kokonaisuutena kyllä petyin hieman keikkaan, mutta minkäs teet.
Voi perse.
Tuli hajotettua jalkaterä jossain jollain taval just ennen illuja. Ei sais lähteä kaupungille wappuna sompailee jos haluaa päästä ehjänä bileisiin. Joku toinen kerta taas sit..
[q]UnityF:
Erittäin iso plussa upeesta äänestä.. Toimi oikeen loistavasti...
[/q]
Samaa mieltä.
Oli kyl sika kivaa.... porukkaa just passelisti, kaikki käyttäytyi todella siivosti ja muutenkin sikajees. Tulee kyllä jatkossakin lähdettyy todella mielellään hytkyilyihin mukaan..
xybo ja sen teinidiscoretroilut sopi kyl loppuiltaan kuin nakki otsaan.. porukka näytti menevän ihan pähkinöiksi.
kaiken kruunas vielä ne ihqusöpöx arcade pelit siinä screenillä
kiitoksia vaan kaikille tutuille sun muille joita tuli tampereella tavattua.
järjestelyt pelas, musiikki toimi ja kivaa oli. pakko mennä sit taas 8.8
uudestaan kun herra britannian herra saapuu. sitä odotan vieläkin ;)
Oli kyll mahtava metsäretki jää luokkaretket kakkoseks *super*. Ne ketkä kuvia halusivat nähdä niin http://koti.mbnet.fi/warbig/metsaretki.zip löytyy n. 90 kuvaa lisää
lisää samanlaisia *pahis**iloinen*
[q]Janne:
-clips-
[/q]
Korjaan:
2x DJ:tä
4xUv:ta
2XLäppäriä
Ja ennätys kun itse soitin oli 6 vessassa ja 3 oven ulkopuolella (saattoi olla enemmänkin mutta näkyvyys dj-pöydän takaa oli hieman rajoittunutta
Alex soitti ok-tavaraa vaikka olikin ajoittain norsunnukutusmusiikkia. Ilmastointi toimi mielestäni sykleittäin tai sitten se olikin vain takana hönkivät ihmiset. Odotettavissa oli, ettei Oakenfold tarjoaisi mitään elämää suurempaa. Upea näky tosin kun ihmiset bilettivät niin omistautuneina tunnelmalle, kuten allekirjoittanut. Vaihdot olivat aika nopeita mutta selektio oli varsin homogeeninen. Flangeria ukko käytti varmaan enemmän kuin Tab... Ne boostaukset nostoissa toimivat jännästi. Ainakin toi variaatiota setin latteuteen.
Valaistus oli ajoittain värihaukotuksen sävyinen ja niitä stroboja olisi voinut ajaa myös hillitymmin.
Kiitoksia järkkäreille. Oli ihan mukavaa.
Jatkoille en jaksanut vääntäytyä. En ole vielä löytänyt sopivaa stimulanttia progen kuunteluun.
mut niiissä ei:)
Sininen L&M