Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Voi vidu ... kaikki hehkuttaa niin prklsti että pakko se on luunsa raahata mestoille joku kerta ... tietenkin oikeassa mielentilassa *vink**piis*
kylläpä harmittaa makoilla kotona kuumeisena, oi jospa oisin voinut olla mukana.. *nuha**uuh*
YLI 500 PULLOO!!!!!!!!!!!!!!!!*ding**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
huhuh.. nooh olokin on kyl vähän semmoinen et tuli juotuu...*poks**blush**nauru*
[q]nini, 13.4.2009 22:25:
ps. oltii neljältä siin mistä sen ilmasen bussin piti lähtee mut kuulemma se oli lähteny jo kymmentä vaille :/
[/q]
Me lähdettiin sil ekalla bussilla ja se oli ainakin tupaten täynnä - voihan olla että jos bussi oli täyttynyt jo ennen sovittua lähtöaikaa niin se lähti edeltä, koska sisään ei olisi kuitenkaan enää mahtunut ketään?
Mulle kävi tuonne päin mentäessä niin että bussiin ei enää mahtunut, joten takuumatkaa varten oltiin tosi hyvissä ajoin kärkkymässä ulkona paikkaa.
Suoraan sanottuna olin niin kamalassa humalassa että bileet meni aivan ohi, se mitä jäi käteen oli krapula, morkkis, känniriitaa ja noloa höpinää. Tällästä tällä kertaa, toivottavasti ei ens kerralla
Mulla oli ainakin ihan sika kivaa!! Musiikki liikutti ja oikee posse oli paikalla. Eihän siihen muuta sit enää tarvitakaan. Olin kyllä niin hirmusessa käbässä että oksat pois. Vaahtoa jäin kaipaamaan..
ulkona musa kuulosti paljon paremmalta.
jep...yhdyn edelliseen puhujaan kyllä täysin. Slusnik ja Cor pitivät mielen virkeänä, vaikka asteita oli varmasti lähemmäs viiskymmentä + kaikki ne ziljoonat peltikatot mitä tuli siemailtua, niin eihän sitä voinut kuin nauttia. Seuraavat Divet onkin jo ylihuomenna.....ja matka jatkuu.
Oli ihan superkemut!! *sydän**jiihaa**iloinen*
Tässä vielä yksi linkki..
http://www.kholmvimmel.se/test/indexnew.shtml
T. Liecci ja Kimuli
Ettei vaan ollut härskimmän puoleinen käytännönpila?
Talvel olis kyl ollu pikkasen tulisil hiilil tommosen johdosta, sentää kesäl pystyy olee hyvin ulkona jossain missä sattuu.
musiikki oli alusta asti hyvää*hih*,
paikalla ihania ihmisiä*plur**slurps*,
humalatila sopiva*pelle*,
ihana fiilis jäi mulle ekasta unitystä*pupu*
Damienin setti pisti kyllä veren kiertämään. Tuota savua oli vain aivan liikaa tuolla tanssitilas... Meinas välillä vituttaa ku ei nähny omia käsiään.....*nauraa*
[q]Elwira:
Kuulokkeiden omistaja löytyi. Jes Jes! *blush**nauru*
[/q]
hyvä hyvä hyvä
[q]iblib:
ylimääräistä avautumista heti tähän alkuun ettei jää paskamaku ja negatiivinen asenne loppuvaiheeseen:
mun alipukeutuminen.
elohuvin valot
elohuvi
nojoo.siis alunperin aattelin lähteä vaan tsekkaamaan meiningin mut sit syttyikin tamppaamaan.joten säälittävät baarikledut oli mul.*poks*
ja ei oikeesti.elohuvi.tämä ei siis ole kritiikkiä järjestäjien suuntaan.elohuvi vaan on sellanen lihatiski että huh.oli kuin akvaariossa olisi tampannut.valaistus liian kirkas,flooril perus-movingheadeja,liian vähän savua ja valoja käytettiin vain aika ajoinoikein...
mutta IGNITION.upeaa!!!
Lilla (mahtavia liikkeitä...)
screeni *sydän* (nauroin itseni kipeäksi...)
deejiitten 0200-0330 aikoihin tarjoama tiukempi mättö (alkuiltakin oli mukavaa mutta mun makuun kevyttä) *sydän*
oli sikakivaa.mahtavat bileet.
kiitos järjestäjille. *sydän*
...tulipahan tampattua 3 tuntia..kevyt välipala...*kiitoskiitos*
[/q] (Säälittävät baarikledjut)????? hmmm,et vaan kai tarkoittanut, että kiksukarvat jäi himaan... *eiei**kivatsulle*
mielestäni elohuvi sopisi bileiden järjestämiseen erittäin hyvin, jos siellä kävisi vain bileistä kiinnostunutta bileporukkaa.
joo aika v**** perseest tollanen.mulki tippu siel kamoi vähän sinne tänne mut onneks en onnistunu hävittämään mitään.*blush*
[q]MaSari:
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.
[/q]
Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.
Kiitos kaikille. Tää peittosi edelliset mennen tullen. Musa toimi, ja oli mahtavaa chillailla kalliolla nuotion äärellä*joo*
tonppa:[q]Kuka oli se hullu humalainen, joka tanssi siel edessä väärin päin ?[/q]
No mä tanssin edessä ja välillä _väärinpäin_ ? Ehkä siellä jotkut muutkin tanssi _väärinpäin_ jos se en ollu minä...
Sininen L&M