Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Onneksi säästyin sateelta, ei kivalta kuulosta, kun joillekin kävi hieman huonommin. Itsellä oli oikein kivaa, ajoittaisesta tuskailusta ruuhkassa huolimatta. Kiitos tutuille & muillekin*sydän*

ehdottomasti kesän kohokohtia. sasha yllätti positiivisesti.

mun mielestä meno vähän lässähti, kun proteus&neon vaihtui comaan... mutta onko se joku ihme kun polkkasin siellä ainakin tunnin putkeen.. no mutta loistavaa oli, ja täytyyhän sitä levätä välillä...

Niinkun oon jo sanonut niin en oikein tykänny.
Ehkä just sen muusikin takia mikä ei iskeny muhun. tai sit oon vaan ylinihQ.
Mut hei, lähin kyl menee jo ennen kahta että.
(moi missasin taas 5:nnen kerran sen halon)

[q]HRDance:
Kuvia löytyy muutama linkki

[/q]
joopajoo,nyt mulla on ainakin todistusaineistoa että mua aina riepotellaan siellä*joo*
kiinni jäit*muhaha*

Siis ei voi muuta sanoo kun oli yhet parhaimmat kiksu bileet aikoihin..*hih* lisää..noh, ens viikonloppu ois syntsä bileet ja kai sitten orkideaa kuuntelemaan...*hymy*
hiiiiii..kivaa oli...*plur*

Mulla on joitain kuvia mutta lähetän kunhan saan oman kameran prkl maahantuojalta ku se ei oo vielkää tullu maahan muutenki 3vk myöhäs Maria mä uskon että kaupunki on rajottanu tota nosturin katon aukiolemista koska siinä on kuiteski 50m pääs asuintaloja ja kalliita sellasia ja musa tulee kuiteski aika kovaa nii varmaan sitten 24 jälkee kattoo ei saa pitää ilmeisesti musan kaa samaaa aikaa auki (ainakaa kauheesti)

kuvia vihdoinkin:

http://nitecity.kicks-ass.org/pics/thirteen_070603/

Vähän myöhässä meitsikin tätä kommenttii heittää mut parempi myöhään kun eilen

Siis jumalishte että Slusnik Luna ja Cor potki ihan kympillä. Viime daiveihin verrattuna tämä oli aivan toiselta planeetalta. Hiki lensi niin että edessä olleet äänentoistolaitteet meinas saada vähän vesivauriota ja Timcen kanssa naureskeltiin vaan kun tuopit hyppi kajareiden päällä. Kiitoksia kaikille niille jotka huolehtivat meidän nestetasapainosta sillä hetkeksikään ei voinut poistua paikalta

Volasta sen verran että korvat todellakin soi ainakin 2 päivää bileiden jälkeen, mutta muuten ei mitään valittamista Täytyy kantaa täst\' edes eareja messissä tai muuten käy hassusti.

Propsit, kiitokset ja lärveiset tutuil hyvästä fiiliksestä ja seurasta. Etkot meni ihan nappiin ja kosken rannassa pussikaljat maistu kuudelta aamulla Timcen kanssa ei päästy kunnon B2B vauhtiin, mutta ehkä sitten Tranzexperiencen etkoilla?

Seuraavaan kertaan.

[q]Avernian:
---
angel83:
valehtelematta noin 50 hyttysen puremaa. =( Niille nyt ei mahda mitään.

---

OFFi rules Mulla ei ole kuin muutama purema.
[/q]

me kyl yritettiin kavereitten kanssa tehdä itikoille joukko surma mutta
me taidettiin hävitä ku niitä hyttysiä oli yli 12
ps.laskin 11 hyttystä ja sen jälkeen menin sekasin laskuissa jotenka
päätin että niitä saattoi olla yli 12
en tiedä*nauru*

[q]Loyal:
Musiikki oli hyvää, todellakin, mut en voi uskoa silmiäni et vielä noin moni
pukeutuu ihan samanlailla, kun joku 3 -> vuotta sitten. Vanhat äijät vetää
jotain neon renkaita käsiinsä yms... huh huh
No sitähän se on et siellä voi jokainen tallaa tavallaan, mut luulin
et toi piikki/nahka/neon olis ollu ja jääny 90 luvulle.

[muokattu 12.7.2003 16:37]
[/q]

Hmm... mä olin ainakin molempina päivinä päästä varpaisiin uv-vaatteissa ja en tiiä milloin ne on ollu muotii ja milloin ei, mut mun mielestä ihmisten pitää pukeutuu mihin ne tykkää vaikka seuraavat 10 vuotta käyttäis samoja bilevaatteita jos siltä tuntuu...*joo*

tukossa oli paikka, mutta verrattuna soulcappiin joka oli loppuunmyyty - hallmarkit tuntu autioilta harmittaa, että näissä bileissä se "lava" vie todellapaljon tanssilattiasta tilaa pois (1/3), kun normaali iltoina se koko "lava" mukavalla pienellä porrastuksella on kokonaisuudessaan käytössä ja DJ:t soittavat yläkerran parrella olevasta DJ boxista.

itse musasta... joken setti oli aivan hanurista, kokonaisuudessaan setti oli niin hirveetä sillisalaattia et vaikka tuli aina tosi kivoja yksittäisiä biisejä eipä jaksanu tanssijalka vaivautua liikkua ollenkaan. ollis:n setti sitten olikin todella mukavaa ja tabi heitti minusta erittäin kelpo setin :) kokonaisuudessaan loppuillan musa olikin hyvää ja tuli tanssittua mitä ehti pelaamiselta ja lörpöttelyltä

kuumuus ei minua kyl haitannu, pahempaakin on koettu ja kyllä ainakin itse löysin mukavasti tanssitilaa tai sitten kukaan ei vain uskalla tulla tällä tyylillä aivan niskaan hengittämään

[q]MaSari:
---
Cera:
---
MaSari:
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.

---

Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.

---

No johan on palvelua Ei voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta
[/q]

No tähänkin nyt on pakko vastata..

Vesituoppi maksaa meillä tasan 2 ... ei _todellakaan_ 6 Tässä on pakosti ollut jokin väärinkäsitys.

Henkilkunta EI hinnoittele juomien hintaa. Joten tästäkään ei kannata vierittää henkilökunnan syyksi sitä.

2 on KOVA hinta vedestä mutta minkäs teet, kun käsketään niin silloin tehdään! ;)

[q]modmod:
coldplay-clocs rokkas iha tajuttoman miellettömän deepin fiilistelevän gurutusti! Kunhan kaikki ois päässy siihen deeppiin shittiin mukaa *vink*... eräillä vanhuxilla enemmän kixumpaa makua näköjää vielä tänä päivänäki!*hih*
[/q]

Hmmm... Mä en vaan tykkää siitä! Coldplay levy pyörii aika tiiviisti soittimessa ja erityisesti nukkumaan mentäessä. Orginaali on mainio mut toi vedätys ei vaan putoa.

Joo okei kunnon nostattelu on vaan niin ihquu ja kyllä mä kaikesta muustaki pidän jos se on ”hyvää” Sormi on kiva laittaa syvälle nenään synkkien rytmien tahdissa.

...ja sit asiaan

Olipahan joo kekkerit, mun saunakaan ei hätäsellä lämmityksellä yllä tollaseen kuummuuteen ja kosteuteen eikä siellä ole kyllä tollasta PA:takaan

Kellon lyödessä 00:00 siirryttiin sit trancempaan matskuun ja loppu onki sit historiaa. Edessä savukoneen syövereissä oli hyvä ”reivaa” ku ei meinannu ees nähdä edessä olevaa. Sit vaan metsästämään pilettiä seuraaviin

[q]Howdy:
---
Jone:
---
Big_O:
---
Mark:

saaressa liikku villi huhu että (taas) oli lippuja skannailtu aika roppakaupalla

---

Tuo ei tullutkaan mieleen. Selittäisi kyllä sen miksi rannekkeita ei taaskaan ollut kaikille lipun ostaneille.

---

Kuullostaa mielenkiintoiselta, joskin on aika vaikea uskoa siihen että olisi kauhean helppoa tehdä feikkilippuja, joilla fuulaisi ketään kolmea vuotta vanhempaa. Noissahan oli nimittäin lakka päällä ja lakan näköä & tuntua ei ihan iisisti kotikonstein duunata.

---

Onhan laminointi kone keksitty ja laminaatti .. nimimerkillä henkkareita joskus nuorena tehnyt
[/q]

Onhan ne, mutta kun laminoitu pinta eroaa täysin lakatusta sekä ulkonäöllisesti että tunnoltaan. Hms.

Damienin setti tykitti jalat haudan taakse! Shouts to Damien!!! Hullu HC-mättö-lopetus takasi kaikille loppuun asti kuunteleville makoiset unet bileiden jälkeen! Itse vaikka olin valomies Damienin aikana tunsin loppupuolella jaloissa pientä arkuutta... johtui varmaan siitä, että heiluin tiskin takana niin vi*usti! *pahis**pahis**pahis*

[q]Janne:

Kiitokset söpölle lipunmyyjälle, [/q]

kiitos ittelesi...tiki tiki diiiiiii....

ps.Ellet meinannu söpöllä Laurii kun hän tuuras mua parisen kertaa...

Bileet oli tosi hyvät ja pojat heitti sen verran hyvän setin, et jo sen takia kantsi ajaa Espoosta saakka

Sininen L&M

O