Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
[q]Mr.Pink:
siel oli ainaki nessi ja madmax. ulkomailta oli SL2 ja silleen...[/q]
nemollahan taitaa olla kerma madmaxin levyista ;) kannattaa tulla kuuntelee e10v kekkereihin
oli kyl hävyttömät noikin bileet <3 varsikin kun sillon oli alle vuos mestoilla ravaamista takana ja kaikki oli niin vitun uutta ja hienoo ja mahtavaa ja siistii ja plurihkujeeee =) ja alaikäinen ;)
[muokattu 19.10.2003 05:20]
[q]Hyzenthlay:
Dj kuuluu päätyyn ja sohvat alakerran chillihuoneeseen.
[/q]
ASIAA!
mainiot kemut kaikenkaikkiaan ja kuvatkin saatu linjoille:
http://nitecity.kicks-ass.org/pics/dive_180703/
[q]
jUSSi:
muotishow oli lähinnä säälittävä.
[/q]
[q]Anime:
Hyvä että sentäs tajusit pahoitella. Palaute on aina tervetullutta kun se on rakentavaa, tässä tapauksessa tilitit vain omien mieltymystes pohjalta, vaikka toisaalta ei kauheesti paina jos 1 kommentti 100:sta on negatiivinen. Ehkäpä ensi kerralla tiedät minne mennä ja minne ei. Kaikkee hyvää kaikesta huolimatta
-K
Ps. Laskusuhdanteen vallitessa kannattaa pysyä himassa ja juoda pullo punkkua.
[/q]
Täytyy kyl myöntää, että ton muotishown loppu on jo nähty ja koettu.. Ja vähän liianpitkään kesti. Mieluummin olis painottanut vähän niihin uusiin vaate (ööö..) suuntauksiin enemmän. Tykkäsin kyllä koko näytöksestä paljon, mutta ehkä ei ensikerralla ole tuota tappelu juttuu*iloinen*
hmmkai se on kans itse annettava jokin palaute asiasta.
eli siis musiikki..hmm no molen kaikki ruokanen mut silti ei se nyt pelkkää kökköö ollu mitä sielt tuli
mut mulle sen illan hyväksi teki mainiot ihmiset:) eli siis kiitos kaikille joiden kaa tuli aikaa vietettyy :)
mulla ainakin oli oikeen kiva ilta johtu varmastikin siitä et koko ajan oli hyvää seuraa lähellä eli täysin muhun kiinnitettynä mut siis minusta kiva ilta kaikkineen jopa musiikinkin osalta ihan hookoo ;)
Mun mielestä porukkaa oli just sopivasti, ei mitään hirveetä tungosta ja pysty kävelee drinkin kanssaki.
Musiikki oli helvetin hyvää ja muutenkin onnistuneet kekkerit.
Jalat nyt tosin kipeet, tuli tanssittuu koko ajan
[muokattu 13.9.2002 13:59]
[q]DiamonDie:
Demoista tykkäsin eniten Andromedan produsta, farbrausch sai tavalliseen tapaansa aikaan lähinnä nukutusefektin. Myös Melonilla oli kiva demo, sääli että joutui diskatuksi.
[/q]
Meloni tosiaan rokkasi ja AND kanssa. Farbrausch ei ainakaan mua ole aiemmilla produillaan nukuttanut, Haujobb sitäkin enemmän. Ilmeisesti Visualicellä on sellanen nukutus-moodi aina tuotoksissa, joissa se on mukana.
[q]Lansetti:
Vielä ku sais tietää mitä ne poliisi sedät sano siellä...
[/q]
Sano että valituksia on tullut ympäri Itä-Helsinkiä. Jopa Kontulasta oli joku soittanut. Sovittiin että saadaan jatkaa loppuun asti jos musiikin taso laskee reippaasti. Tosi asiallisesti poliisit suhtautu koko juttuun.
Heillöy!
Meitsi tanssi ittensä loppuun jo säteen bileissä joten ensimmäistä kertaa en tanssinu illuissa paljon paskaakaan..*uuh* Tosin kyllä mä vähän tonyn ja Harrin settiä jaksoin illuissakin kun tuli niin ihania biisejä mut sit mun jalat irtisano tehtävästä..
Mut oli mul ihan sika hauskaa vaikka lähin jo siinä vähän ennen klo12.. Jalat vaan ei enää toimineet..
Mut kiitos kaikille tutuille ja oli ihkuu tutustuu uusiin otuksiin!
Hauskaa oli kaikesta huolimatta
joojoo.. mun täytyy todel varautua..
jep nuclear lähit vaan menee liian aikasin =)
ihanaa musaa oli ja kiitos hyvistä bileistä ..
jäi vain kaivelemaan se , että mihin se ihana tyttö katosi kenet tapasin loppuillasta .. soittele tai jotain *hih**hih**hih**hih**vink**hymy**plur**hymy* =)=)=)
aivan mahatavat kemut!!!! polkattua tuli ihan kyllä huolella.... nyt särkee aivan joka ainoo lihas kropassa, mutta oli se sen arvoista! valot oli aivan mahtavat!
Onnittelut vielä Samille!
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**hmph**hmph**hmph**hmph*
en ollu siel kauaa mut huono meininki *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[q]mokkeri:
ja illuista viel sai ilmatteeks tulppii..
[/q]
ei vahatulpilla kannata nautintoaan pilata. ostakaa apteekista kuusitulppia (3-5] tai kunnollisia musaliikkeistä. (20)
Ilta oli aika perfect. Ensin Tiinan syndet alppipuistossa (poliisitkin kävi onnittelemassa ja kysyivät, et onko meillä psykeä*hih*). Sieltä sitten suunnistettiinkin illuihin, johon ei chilli sovi (ainakaan ns päälavalle). zillisetin aikana tulikin hortoiltua ympäri nosturia ja sit kun alko kunnon musa, niin olinkin jo aikasta väsy ja normaali pomppiminen jäikin aika vähiin. Täältä sitten mentiinkin hietsuun soittelemaan...
Pakko vielä mainita tästä kesä illujen tilajärjestelyistä: Se on surkea verrattuna aamu illuihin. Toivottavasti ekoissa aamu illuissa on jo vanha tilajärjestys.
-Hobitti-
[muokattu 21.7.2003 08:05]
Aika jees musa loppujen lopux
[q]1ncarnation:
---
Tuntuu, että klubikulttuurilla on vientiä, ei muuta kuin Messuhallia varaamaan...
---
siel oli hirveästi ihmisii jotka eivät selvästi tiedä mikä on klubikulttuuri ..niille Hallmark on vaan paikka esittäytyä
[/q]
No tuossa omassa postissani oli pientä piruilunpoikasta tähän palautteeseen ihmisten määrästä....*vink*
Kun ei tuo bilejärjestäminen mitään tuottoisaa puuhaa ( lue= edes omansa pois ) varmaankaan Suomessa ole
kuin silloin tällöin, niin ymmärrän kyllä että halua on järjestävällä taholla myydä lippuja tapahtumaan jos kiinnostusta on
ja samalla saada hommasta takasin muutakin kuin lämmintä kättä.
Jos Hallut järjestettäisiin Kaapelilla, samalla line-upilla olisikohan siellä yhtä paljon porukkaa? Vai onko tosissaan kyse
siitä, että jotkut haluaa vain käydä näyttäytymässä bileissä ja se saa sitten tietyt mestat tukkoon.. En tajua, valistakaa!
[q]Wert:
ainut vitutuksen aihe oli kuumuus, äänentoisto soi LUJAA että korviin sattu :) ensimmäistä kertaa koskaan. miellyttävä kokemus ;)
[/q]
jeps, tuntui että olisi pitänyt olla kahdet tulpat korvissa
Täytyy kyllä näköjään tulla useemmin Tampereelle bilettämään, torstain NRG bileet ensin ja sit tämä... pääsevät ehdottomasti molemmat 5 parhaimpien bileiden joukkoon jossa olen käynyt!
ja Ezzy, olisit sanonut että soot sinä niin olisin tullut jubaamaan
shiva:[q]ja pah, mä sanon teille! ette te mulle mitään voi.. *nauraa*[/q]
katsotaan... *pahis*....*nauraa*
kannattaa turvata selustansa...
http://www.click-smilies.de/sammlung/engel/angel-smiley-007.gif
Sininen L&M