Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

ne cowboykiksukarvabyysat oli kyll ihan ykköset *hih**nauru*

[q]pinjuzska:
hallucinogen valtas saman tien paikan mun sydämessä!!!*sydän*
[/q]

Niin, mähän oon sellanen hurmuri *plur**vink**nauru*

nokua:[q]oli muuten tosi kivaa mut ne vitun tappelija tuopin heittelijät*dissaa* ens kerralla ne voidaa jättää bileistä pois ei oo kivaa jos saa tuopista/ pullosta [/q]

...no se ei varmasti tule enään jatkossa käymään, joka sen tuopin heitti kuten myöskään se joka sen otti päähänsä. Toinen on varmaan haudassa jo ja toinen linnassa...

Yeah, oli hubaa ja lujaa kiidettiin whiuuuuuuuuuuuuuuu!.-)

mul oli civaa 19pv uudestaan virkeänä ja levänneenä
jokke oli kyl <3 ali wilson kans menevää. harrin setistä kuulin alusta ehkä puol tuntia tm. muutama kiva kilkuttelu kyl oli mut ei vaan jaksa enää kun on tullu vanhaks
kiva tavata uusia naamoja, paljon. kiitos kaikille ihanasta ja mielenkiintoisesta seurasta. ville pus.
ja jotku kaks ihmeen jäbää läpsi mua jatkuvasti perseelle kiitos pojat.

Mjoo, hyvät partyt oli. Graffani eivät päässeet screenille, mutta musavideolla lohkesi sentään 9. sija wildistä. Compojen taso vaihteli loistavasta keskinkertaiseen ja järjestelyt sujuivat yllättävän hyvin. Verkko toimi uskomattoman hyvin. Peluistakaan ei ollut häiriötä (ellei lasketa omena-amistelua). Ja Altzonella oli kivat compot. Demoista tykkäsin eniten Andromedan produsta, farbrausch sai tavalliseen tapaansa aikaan lähinnä nukutusefektin. Myös Melonilla oli kiva demo, sääli että joutui diskatuksi.

Ja vielä ihan foorumille on-topicia, että Entropyn bileet olivat mahtavat. Fiilis oli parempi kuin viime vuonna ja tykkäsin etenkin Duran, Psykerön ja Danan seteistä. Sääli että väsytti vähän liikaa kumpanakin yönä. Se ulkokonsertti sen sijaan ei ollut läheskään yhtä hyvä kuin viime vuoden konsertti ja pinkeät ”tanssitytöt” tuntuivat lähinnä mauttomilta.

noniin nyt ne kuvat on siis online...

kuvia pääsette katsomaan täältä

http://www.dj-rx.com/main.php?page=photos

Paska paikka ja huonoimmat Hallmarkit missä olen koskaan ollut. Ja ne järkkärit*taputapu*Enpä taida jatkossa tuohon paikkaan mennä. Onneksi humala ja seura oli hyvää*kiitoskiitos*

oli hyvät bileet. ja kiitti harri ja tapsa hyvist seteist

juuh..täytyy kyl yhtyä edellisiin. hyvät kemut oli, vaikken kertaakaan polkalle mennytkään.
käytin illan ihan muuhun..tutustuin aivan mielettömän ihaniin uusiin ihmisiin ja tähtäilin aseella. anteeksi kaikille, jotka saitte vesipyssystäni osumaa..

Jesh, kyl se aurinkoki paisto, meinas tulla jo kuuma yhes vaihees, kukas se vanha fabio joka tuli tamppailemaan sinne, näytti olevan hauskaa japanilaiset turistitki tuli ihmettelemään meininkiä välillä Iha chilliä meininkiä oli tarjolla, zwekkiki näytti olevan jo kunno fiilareissa loppua kohden, Rank1 - Airwaves! Tattista vaa Jonelle järjestelyistä ja hyvät synttärit vielä kertaalleen

[q]Imukuppilapsi:
tuntuu vähän hassulta kun klubimeiningeissä tuskin 1-5 vuotta kauempaa pyörineet kritisoivat tuohon sävyyn.
[/q]
No huh huh... Eli sä et voi kritisoida yhtäkään autoa, puhelinta yms joka on ollu jo hyyyyvin pitkään meidän jokaisen käytettävissä... Ainahan asiat uudistuu ja kuka muukaan niitä uudistuksia tekisi kuin ”käyttäjät”... Ja yleensä uudistus lähtee etenemään jotain asiasta, mihin ihmiset eivät ole tyytyväisiä... No mutta miten minä voin kritisoida tuota tekstiä, enhän ole ollu klubituksessa ku muutaman hassun vuoden...

Pitää nyt sellaista kommentoida, että lauantai oli mulle ekat tän genren bileet piiitkään aikaan, ja oli aikas mageeta. Infinityn setin loppuosa ja Mexicanin setti oli sellaista, että pääsi ihan loistaviin tanssifiiliksiin.

Lisäksi olin suorastaan positiivisesti yllättynyt siitä, miten ystävällinen ja rento ja jotenkin epäpinnallinen ilmapiiri bileissä oli. Tää siis ihan subjektiivisena vaikutelmana.

En tiedä kun mä en kosken mihkään alkoholittomaan, fyi

hauskaa oli, vaikka tabi ei soittanutkaan
loppupuolen meno ei miellyttänyt korvaa, mutta muuten tuli kyllä tampattua mukavissa fiiliksissä
ja ihmisiäkin tuli nähtyä

[q]DiamonDie:
Koskaan nähnyt Smökkiä noin autiona. :-o[/q]

Itse asiassa ihmisiä oli yhtä paljon tai enemmänkin kuin edellisissä Smökki-juhlissa, Corrosivessa. Tanssilattia oli nyt rajattu suuremmaksi, mikä sai tietysti tilan ihmismäärän näyttämän pienemmältä.

However, vessassa meni taas vähän...

mulla ei oikeen ollu varaa laittaa 25e:tä lippuun ettei voinu siis lähtee mut hallucinogenin keikalle sit koitetaan oikeen psykebileet on kyl aikas hulppeen hintasia kyl

oli mukava jumpata kunnolla taas pitkästä aikaa... tutustu monee uutee henkilöö ja se oli mukavaa... neon,dfg ja nessi soitti aivan mainiota musaa... mut ei unohdeta friik:ä ja proteusta... big respect to everyone...

Aivan loistava meininki, hyvää musaa, ihanan aurinkoinen lauantai, grillausta, uimista, uusia tuttavuuksia...
Kiitos vaan kaikille!!! Varsinki jukelle ja kallelle!!
Mulla onneks toi ääni on jo palannu eikä tartte pihistä...

Maybe again next year?

Sininen L&M

O