Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
[q]¦þ:
Onko näistä kemuista tulossa kuvia Klubituksee?*täh*
[/q]
Tässäpä ainakin oma fotogalleriani metsäretkeltä...:
http://koti.mbnet.fi/~curry/photos/metsaretki2003/
edit: linkki korjattu turvallisemmaksi; kuulemma gatoreita yritti asentaa? Pahoitteluni.
-curry-
[muokattu 1.7.2003 15:17]
[q]ezzy:
---
mokkeri:
ja illuista viel sai ilmatteeks tulppii..
---
ei vahatulpilla kannata nautintoaan pilata. ostakaa apteekista kuusitulppia (3-5] tai kunnollisia musaliikkeistä. (20)
[/q]
joo no ei kannata juu.. mut kun onnistuin jättää omat kotiin niin oli sit pakko käyttää niitä...:)
ite saan niitä kuusitulppia töistä ja kun modifoi vähän niin juuretkaan ei törrötä..:)
Mulla oli ihan hauskaa illuissa mut alussa en tykänny musiikista mut sit ysin aikaan alkoi tulla musaa mun makuun enemmän. Oli ihanaa nähdä taas paljon tuttuja
Tänään sit säteeseen...*iloinen*
[q]pr0ton:
Eikö Japani ollutkaan intro? Muistan varmaan taas väärin. Pää on pahvia, ainakin näin perjantaisin
[/q]
Introhan se oli..
Kivat bileet tosiaan, vaikka olinkin paikalla vain tovin.
Mitä noihin kuviin tulee, niin varsinkin thumbnailittomilla
kuvasivuilla olisi kiva, jos kuvia olisi jonkin verran
karsittu ennen niiden laittamista kaikkien selailtavaksi -
etenkin modeemi/ISDN-yhteydellä on ikävä plärätä
läpi parikymmentä lähes identtistä kasvokuvaa
samoista tuntemattomista tyypeistä.
[q]Jone:
Laitetaan tää nyt tännekin ettei kukaan vahingossakaan missaa:
http://www.flammabul.com/rave_on/rsss.mpg
[/q]
Myös hietsussa osattiin ;)
http://www.antenniosasto.net/kuvat/hietsu2003/100-0022_MVI.AVI
http://www.antenniosasto.net/kuvat/hietsu2003/100-0023_MVI.AVI
aluks näytti että ei bileistä tuu mitään...
mutta kun andy aloitti niin kyllä ihmisten ilmeet muuttu....ainoot miinukset tuli oikeestaan pa:sta mut vanha nyt on tilanakin mitä on....
mutta suur kiitos andylle...*sydän*....tulipahan taas tanssittua...*hymy*
[q]nenna:
..tosiaan, pari hassuu kuvaa..
[/q]
*super*kuvat
Todella mukavaa oli ja ihmisiä oli paljon enemmän kuin aluksi kuvittelin. Ensimmäiset metsäbileet missä olen ollut ja hyvä maku jäi suuhun. Joskus täytyy ottaa uudestaan. Toivottavasti ensikerralla kuitenkin on hieman selkeämpi sää, sillä meinasin jättää paikalle ilmestymisen kokonaan väliin. Minä hölmö kun kuvittelin että alkaa kuitenkin satamaan.*justjoo*
Nääääääääääääin paljon kiitoksia BL:lle hyvistä kemuista *plur**nauru*
Meininki oli kyllä eri jees,mutta kuumuus oli vähän liikaa...Ja todellakin,ihana nähdä bileissä paljon ihmisiä myös Tampereen ulkopuolelta :)
[q]Jone:
---
olivia:
Voisihan sitä valittaa ummet ja lammet että se homma kusi ja se ja sitte vielä sato ja siinä missä Mä tm tanssin oli kauheesti rikottuja mukeja ja kun menin tiskille lensi mun päälle yksi tippa siideriä OU NOU!!!!!.........
..........pliis hei. Se kenellä on pokkaa valittaa jos tollaisessa tungoksessa saa vähän tai vaikka vähän enemmänkin juomaa päällensä niin ehkä on ansainnutkin hieman viilennystä.
---
Pliis hei STFU, mkay?
Eli sun mielestäsi mun valitukseni siitä että saatuani 2 kokonaista juomaa päälleni kumpikaan ne kaataneista ei tehnyt minkäänlaista anteeksipyytävää elettä on kohtuutonta? Tai ylipäätään bileiden epäonnistuneiden kohtien kritisointi tuntuu olevan mielestäsi jotenkin paha juttu? Vastineeksi mä olen sitä mieltä että sun kirjoituksesi on asiaton ja että se ei anna juuri mitään lisäarvoa koko tähän threadiin.
Et PLUR vaan ja silleen.
PS. Mark saat sitten juomasi jossain muualla, en löytänyt sua tungoksesta mitenkään.
[muokattu 11.8.2003 16:42]
[/q]
Omasta mielestä ja kokemuksesta voisin tosiaankin sanoa, että Jonella on aihetta valittaa. Itse kerkesin onneks ajoissa sisään ettei tullut kauheita ongelmia sinänsä, mutta esim. toi 30min odottaminen ylipaskassa säässä on suoraan sanottuna persiistä, koska itsekin joutunut aikaisemmin tuollaisen uhriksi, ja vielä se, että narikassa ei ollut ketään. oli mulle aika yllätys, ihan hyvin olisi voinut jättää ne johkin lojumaan.
ps. tollanen ihq, kaiki on plur -meininki. hei haloo, jokaisella kolikolla on kääntöpuolensa ja aina tulee olemaan.*dissaa*
hävettää sisarkansalaisten puolesta, en ollu todistamassa tapahtumaa, mutta aina kun joku tapetaan typerän tappelun johdosta saa vähän ihmettelemään... varsinkin jos uutiseen on uskomista et noin vanha henkilö vielä on kyseessä
ei ymmärrä
hallut oli ihan "jees" vaikka suurinosa aika meni vain pousailessa...
Aika hassua kun toi oli lisätty 5 päivää ennen noit bileit *täh*
Demot, musat ja kuvat voi kaik hakee täältä:
ftp://ftp.scene.org/pub/parties/2003/assembly03/
Pakko myöntää että Zoom3 oli mahrottoman hieno, sekä visuaalisesti että teknisesti. Venäjällä on todella päteviä 3D hemmoja nykyään. Pelintekijöitä alkaa tuleen kuin sieniä sateella, ja niillä on todellakin koodit jne hallussa.
Das Boot *sydän*
hiHU. mullakin oli kivaa. joo kiitti moi.
Wert:[q]kuulin huhuja että ois ollu nihkee loppusetti ;), poistuin jo paikalta ennen sitä.... *nauraa*[/q]
nihkeä? loppua kohden rokkasi kuin hirvi
[q]Dorka:
---
hallucinogen:
En ole aamuissa koskaan käynyt mutta jos jaksaisin viideltä mennä niin kyllä haluaisin et kunnon kiksu tai jokin muu hyvä alkaisi heti eikä tulisi sitten jotain hmmm.... paskaa, tosin en tiedä mitä se monien puhuma paska on ollut
---
No en nyt tuota paskaksi luokittelisi, vaikka itse siitä en pidäkkään. Mut jos tanssimaan haluaa tulla niin onko niin vaikeata tulla sitten vasta siinä 9 aikoihin tai tietysti jos on joku himo tanssija joka vetää putkeen 5-12 niin minä vaikenen
[/q]
viime vuonna kun olin ni joka ikinen kerta 5-12 ja sit siitä jonnekki.... en henkilökohtaisesti näe mitään järkeä maksaa melkein sataa mummonmarkkaa parin tunnin tanssahtelusta
[muokattu 28.7.2003 14:55]
Toi 64k (yllättävä =) voittaja Zoom3 oli kyl jotain sellasta mitä ei oo hetkeen nähny.. ihan v*tun siistiä jälkeä. Hakkas designillaan mun mielestä kaikki demotkin mennen tullen. Efektit oli nättejä ja saatu uskomattomasti ahdettua 64 kiloon. Oli kyllä hauska katella ku tää tekijä selittelee sekavia ja on muutenkin kuin 7. taivaassa siellä stagella palkintoaan pokkaamassa.
Yap oli kahdet tosi jees bailut vaikka rupeskin Divessä jo vähän väsyttään aikasemmat polkkailut viikolla
Sininen L&M