Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
Ens kerralla mä otan tyynyn mukaan tai sit -x-:n pitää lihottaa itteensä kymmeniä kiloja kun makasin pää sen sylis sohvalla niin se oli aika kova
kivaa oli, tulihan sitä nähtyy muutama klubituslainenkin!*vink*
18.10 uudestaan*ökkö**ökkö*
noniin torstai eli eka päivä puklassa..
seurasin 2 tapahtumaa tv:tä
1.) musa battle..
samplet oli varmasti loistavia..mutta en tiedä minkätakia ammattilaiset eivät saaneet parempaa tunee aikaiseksi..
ihan onnetonta räpellystä mun mielestä..
2) peli combo.. noniiin kaverit oli taas tulessa...eli tAAtin porukka oli luonut aivan loistavan jatko-osan legendaariseen porrasturvat peliin...oliko se nyt rekkaturvat...jossa oli tarkoitus asettaa nukke ja esteet niin että nukke saa mahd. suuret damaget kun rekka törmää seinään..(sairasta?)
ja toinen oli yhteustyössa toisen tiimin kanssa tehty eturintama.. jossa oli tarkoitus heilutella rintoja niin että ne murskaavat putoavia kuplia..
hauskuus tässä oli tappelupeliparodia..joka ilmeni montakertaa putkeen taputelutujen rintojen comboina ja erikois pisteinä...
pitää vaa sanoo että taitaa olla taas pojilla puhe mistä puute
[q]Slusse:
Pakko myöntää että Zoom3 oli mahrottoman hieno, sekä visuaalisesti että teknisesti. Venäjällä on todella päteviä 3D hemmoja nykyään. Pelintekijöitä alkaa tuleen kuin sieniä sateella, ja niillä on todellakin koodit jne hallussa.
[/q]
Jep, tää AND omisti jo viime vuonna 64k introllaan Squish, ja pisti kaverinsa kanssa paremmaksi tänä vuonna. Venäjältä tosiaan tulee lahjakasta ainesta paljon, kateltiin just assyilla ton tulevan pelin Stalkerin demovideota ja ei voi muuta sanoa että se engine tulee pyyhkii pöytää Half-Life 2:lla. Toivottavasti se viel pyörii suht järkevällä kokoonpanolla... En nyt jaksa etsiä urlia Stalkerin sivuille.. googlettakaa.
Kyllä kannatti lähtee Vantaalta saakka sinne bilettämään... Oli ihan sika hauskaa vaikka olin 1000 promilen humalassa...*iloinen**pelle**nauru*
Elville ja Markolle mega iso kiitos autokyydista Hennan luo. *sydän*
Saa nähä milloin tuun seuraavax taas sinnepäin bilettämään...*pihkassa*
Kiitos säteelle, oli kyllä mukavata *plur**sydän*
joo'o. Tänään vasta saavuin kotiin tuolta pilemaratonilta, ja Unity oli ehdottomasti paras *joo*.
Seurueemme saatiin potkittua liikkeelle ajoissa, joten eipä jonottelemaan hirveästi joutunut, ranneke tuli nopeasti (vois muuten ottaa pois ranteesta jo). Tapsa ja slusnikki rokkas Mieluummin saunoisin kotona enkä piletyskuteet ja meikit päällä tanssilattialla, mut tanssimista rakastavana ei pystynyt pitämään itseään poissakaan tanssilattialta. Mehujää oli kyl todella hyvä juttu, kun sen tanssilattialla sai kouraan. *pihkassa*. Tungos kyllä ärsytti myös, samoiten sade, mutta itselläni oli niin hyvä fiilis, et hyvä maku jäi niistä ja juoman läikyttelyistä (no onneksi ei sentää kahta tuopillista) huolimatta.
Ainakin kun itse kävin ulkona välillä viilentymässä jopa sadettakin uhmaten, ja tulin takaisin sisään, niin kukaan ei ollut tarkistamassa rannekkeita tms. eli ihan kuka vaan olisi periaattessa vain voinut kävellä sinne..
Narikkajonoista ei pysty sanomaan mitään, kun ei ollut narikkaan asiaa. Lopussa se vähän harmitti, kun tihkusateessa värjötteli pilevaatteissa...
[q]Disco Stu:
syyskylmäsynkkäkostea ilma on oikeassa seurassa tosin aika
[/q]
oli kyllä.
Whii kivaa oli niinkun aina säteessä on Hyvää musiikkia oli paljon ja ihmisiä oli ihanan paljon Paljon oli ihania ihmisiä paikalla ja tulipa sitä taas tutustuttua uusiin ihmisiin... No nyt pitää lähtee hakee systerii lentokentält mutta huomenna uusiks
I *sydän* SäDe *sydän*
[q]Howdy:
Keissihän on miehen mitta ... alipainoset on kakaroita *iloinen**piis*
[muokattu 9.8.2003 18:33]
[/q]
Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa, tosimiehet eläintarhavaa'alla
Tosi Ihanaista oli ja musiikki oli aivan loistavaa, oli kiva nähä taas ihkui kavereit ja bladelle viel kerran paljon onnea! mutta nyt jotain pikku purtavaa ja nuqqumaan Öitä *sydän* nii tosiaan kuvia saa kuhan tästä koneelle ne saan yhellä sanalla sanoen bileet oli tosi hyvät *joo**iloinen**plur* mut nyt
Katrina:[q]
Saitko Taika saattajan?[/q]
Ihan yssikseni köpöttelin sen puol kilsaa kotiin eikä kukaan vastaantulija edes kettuillut mun vaatetuksesta koko matkan aikana mikä on ihme..*voiei*
Mut kiitos huolenpidosta*hymy*Ja hyvästä seurasta..*hymy*
Mulle jäi kanssa hieman laiska fiilis noista bileistä. Johtuu kai siitä että edellisenä yönä tuli nukuttua liian vähän ja jalka ei tuntunut nousevan hyvään tahtiin. Ilta Gloriassa kului hieman koomaa muistuttavassa tilassa. Loppu kyllä sai karisemaan viimeisetkin unihiekan jyvät silmistä ja tunnin dösän odottelu kylmässä. Sinäänsä jäi paha maku suuhun kun odotti niin paljon tältä wendiltä ja pe meni sairastellessa ja la sitten laiskuuden ynnä muun merkeissä. No katsotaan jos ens viikon loppuna raahautuis Inkvisition bibbaloihin..
illut olivat loistavat. vaikka jalat olivatkin jumis. tuli ns.paikallaan sitten fiilisteltyä.
hyviä settejä kaikil ja fiilis oli muutenkin loistava.*sydän**sydän**sydän*
tuli nähtyä jonkin verran vanhoja tuttuja ja tutustus paljon uusiin. *iloinen**hymy* oikein mukavaa.
seuraaviin illuihin on pakko saapua taas.
Kivaa oli tosin aamuinen herätys 2 tunnin yöunien jälkeen oli tuskaa
Ja bladelle vielä kerran onneva
sen ajan kun olin oli kyllä kivaa *sydän*
Uih....iihanat bileet ja hyvää musaa Ne punaset riippumatot oli aivan ihanat kans, niis tuli loikoiltua ja puhalleltua saippuakuplia ja taisin pyörähtää hienosti ympäriki siin tuloksena kauhee jomotus päässä ja väsymys...Sori Taika et lähettii aikasee pois mut ens kerral vedetää serenaadi pilleillä,eiks vaa?
Kiitos miun mussukoille ihanasta illasta!
Tänne uudestaa
Ainut miinus oli se hajonnut tuoppi siellä.. josta sit meni lasin siru kengän läpi mun jalkaan *ding**nyyh*.. mut sit sen sai kyllä pois, mut kiitos niille ihanille ihmisille ketkä haki paperia et sai veret pyyhittyä pois ja näki et ei jääny lasia jalkaa.. kiitos!! *iloinen**pihkassa**iloinen*
Joku koitti kyllä sanoa tyyliin älä enää mene tanssii.. toi sun jalka, mut hei.. eihän me pienistä lannistuta heitin sukan täyteen paperia ja biletys jatkui
Oli aika siistii ku käveli 2 metriä niin joku tuli aina ONNEEE *vink*.
Uusia ihmisiä näki ja kuuli paljon.. kivaa oli kyllä.
Fakiiri, kiits kiits.. sä joit sen mun synttäri paukun *iloinen**iloinen* mut se olikin aika kauheeta, ruskean väristä kirpeän imelää ja vaahtoa pinnassa *täh**justjoo* baari tytsy tais ottaa sen ties mistä
[muokattu 16.6.2003 16:00]
Olipa mukavat kemut, vaikka olotila koko pvän kestäneen juopottelun seurauksena ei ollutkaan bileissä kaikkein edustavin....mauttomin ehkä kylläkin
[muokattu 18.8.2003 15:25]
[q]positiivi:
Monoja ei valitettavasti tule... [/q]
Mutku mä haluuuun.
Sininen L&M