Virallinen "olen krapulassa"-topic
Hitto tiiä enää et mikä täsä on että onko tämä lämpö nykyään ihan normaalia mun rapulassa vai tuleeko se tosta kiiffelistä vai onko mulla taas joku pöpö pääl ku oon päättäny ottaa kuppiva. Ihan vitusta ku selkää ja niveliä kolottaa, käsiä kuumottaa eikä edes safkat imeydy kunnolla joka johtaa siihen että pittee mennä pulauttaa pönttöön 12h aikasemmin juodut boolin jämät.
viis päivää juotu ja hellekkin vaan pahenee, olo on kun nyljetyllä ja pitäs viel kirjanpitooki väsäillä
siis miten mie osaankin :D "tutustuin" yöbussissa johonkin tyyppiin ja sen exään ja menin vuosaareen dokaa kasikymppistä käytännössä tuntemattomien kaa.
heräsin iltapäivällä sieltä sit lattialta, lasi kädessä. en oo viel ees aamuröökii uskaltanu polttaa kun saattaa lentää taas laatta :DD olipahan perjantai, today i love my home <3
En tiedä voiko tätä enää edes krapulaks sanoa, lähinnä on tuntunut tänään siltä, että en oo enää ees hengissä.*hih* Eipähän tarvii taas ihan hetkeen lähteä 2 päivänä juhlimaan, jatkoista puhumattakaan.*poks* Eikä kukaan oo ees tänään ollut mua täällä hoitamassa ja palvelemassa, prkl.*igor* On mullakin kaverit, miehestä puhumattakaan...*nauru*
Join viisi 0,3l tuoppia olutta viimeiltana.
Vittu mikä darra....
En enää koskaan juo!
Oikeasti.
[q]Zenni, 19.10.2008 21:32:
Voi hyvät hyssykät.. kyllä voi ihminen olla pahassa koomassa..
[/q]
sooo fresh! vähän katoin aluks, et onks zennijennin lauantai-ilta venyny sunnuntai-iltaan, ku tulit keissi sylis vastaan:D
Ei hyvää päivää, heräsin sitten nyt.
Eli, kaveri, se laiska kakkapää toi apteekista mulle buranaa koska mun kämpässä ei särkylääkkeitä ole (koskaan ollutkaan). Odottelin tunnin ja soitin tuskissani, vastaus: "oon vast suihkussa!" kesti 2h ennenkuin se runq tuli buranapaketin kanssa, silläaikaa purjo lensi iloisesti prkl.
Vedin napin hetulaan ja vajosin koomaan olohuoneen sohvalle.
Herään nyt.
VOI PERSE. Ja pitäs 4h päästä olla töissä ::SSSSSS;SS meni koko sunnuntai suurinpiirtein tässä.
Jos koittais vielä vähän nukkua tai jotain...
Hikoon niin paljon, että sormet luisuu näppäimiltä ja oli pakko ottaa paita pois vaik tääl on viilee. En ees juonut enää eilen ja viime yönäkin tuli nukuttua. Olo on onnistunuttakin onnistuneempi, varsinkin kun heräsin eilen jostain vitun Riihimäeltä ilman rahaa tai hajuakaan, missä oon. En voinu ees liftata kun ei ollut mitään käsitystä, missä päin on Helsinki.
Ens viikonlopun duunipaikan risteilyä odotellessa. Taidan keskittyä vaan syömiseen siellä.
[q]alphamagic, 21.2.2009 22:11:
olipahan perjantai.
[/q]
Haha, bunkkerikännit roxxor :D
hirvee jyskytys päässä... piti taas eilen kutsua kaverit meille grillaan... ei hyvä
pari tuntia ni on väkevät pippurit
no huh huh. kohta se varmaan iskee kunnolla. taitaa olla tasurin paikka.
Omituinen viikonloppu kun ei ole darraa. :I
Kahen päivän festariputki ei enää sovi mulle, tai ainakaan talvisin. Kesällähän on ihan eri meno :D
Mutta joo, oloni on hirveä. Kolmas pvä putkeen jää toteutumatta.
tais olla tämän vuoden absinttikokeilut tässä x_x
Neljäs alkoholiton viikko - neljäs krapulaton viikonloppu. On tää perkeleen hienoa!
Sori. Tää on muistutukseksi itselleni sitten kun on taas oikeeta asiaa tähän topicciin.
Tämä on itseaiheutettua, ei saa valittaa.
Pitäis muistaa lopettaa se juominen ajoissa, eikä yrittää uutta nousuhumalaa enää jatkoilla. Enkä edes ollut kotona yötä, huoh. Unirytmi sekaisin ja tästä on taas hyvä lähteä uuteen viikkoon.
Ihan ku laivalla olis ku heiluu niin paljon. Onneks kylmä suihku piristää -->
ssup sluts?