Virallinen "olen krapulassa"-topic
Kyllä. Mutta enää ei nukuttanu vaik on vapaapäivä - päätin siis keittää kahvit ja lähtee kouluun maalaamaan
o/
Kämppä ryöstettiin, ei jätetty paljoo muita vaihtoehtoja kun vetää naamat.
Byöööörgghh. Ei ole hyväksi ihmiselle tämä vappu. Kaks päivää dokaamista joiden jäljiltä tosi huterat muistikuvat. Laukku hävis eilen mutta onneksi tänään soitettiin yhdestä ravintolasta että sieltä löytyy. Eilen otetun kuvan perusteella oon ottanu välikuolemaa kaivarissa.
Niin joo ja kuulin just että olin sammunut kuselle illan pääätteeksi. Kotona onneksi, mutta meillä oli vieraita jotka pääsi todistamaan tätä epäilemättä viehättävää näkyä.
Hävettää. Ja oksettaa.
:(
Nyt on kylla vuosisadan karsein olo. :/
Tosin en oo kylla aivan varma oonkohan viela jopa humalassa kun ei jalat meinaa kantaa... Pahinta tassa on se, etta 7 tunnin paasta olisi pakottauduttava uuteen nousuun. Voi jarkky.
Ah, huomenta :)
Mä taidan käydä hakee buranan. Ihanan vittumainen olo.
no morjes *pökr**eiei*
Ja kamalin morkkis ikinä kaupanpäälle
On kyl vielä vähän heikko olo viikonlopun jäljiltä, onneks mul on töissä nykyään optio tehdä paperihommia, ettei tarvi olla koko aikaa ainakaan puhelinpäivystyksessä...
pitäsköhän enää juhlia vaan 2 päivää viikonlopussa...sitä ois sitte tiistaisin jo normaali.. =)
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810288501830_ul.shtml :D
Zeitschel joutui vielä lääkitsemään kunnon kankkusesta kärsineitä siilipoloja ja juotti näille teetä, jonka joukkoon hän oli sekoittanut aspiriinia.
- Toinen siili nukkui yönsä huonosti ja oksenteli, kuten känniset ihmisetkin tekevät.
Kummaa... Tuli dokailtua suunnilleen aamukasiin (ja aika roimasti), mutta ei rapulaa... Ainoastaan normi väsytys ja tietty semmonen seko olo...
aika mordor olo vaikka join vain neljä siideriä eilen
*pökr* nouuu
[q]Kriss G, 24.5.2007 11:01:
Rakas taivaan isä, jos et anna mulle enää ikinä darraa kolmesta tuopista mä lupaan etten enää ikinä naura kääpiöille.
[/q]
oma olo koheni tuosta rutkasti
Puuuuuh kyllä
Tulipahan sponssattua Kallion juottoloita oikein kunnolla :D
[q]noena, 18.12.2008 08:06:
Oho, mites nyt näin pääs käymään pientä päänsärkyä huomattavissa, ehkä ne vodka napanderit olis voinu jättää juomatta :D
[/q]
Ehkä otin, ehkä en - so not kunhan hyppy kulkee!
Itsehän jätin onneksi eilen terävät juomatta, niin olo on ihan omenainen. Tuntuu myös vähän siltä, että jos illalla on ihan superkivaa, niin ei se seuraava päiväkään voi olla niin paha. Jos taas vähän vastentahtoisesti hengaa "tottumuksesta" jossain, niin ei ole mukava seuraavana päivänä myöskään olla töissä.
Otin matsis eilen kolme bisseä ja olo on ku rekan alle jäänyt..
Ahahahaa, firman bileet check!
Muistikuvat melko hämärät check!
Oli kyl absurdia menoa, harvemmin sitä on torstaina päivällä ennen kello kolmea juomassa punkkua ja samaan aikaan lavalla on puolialastomat miehet tekemässä ninjatemppuja. Sit tuli kyl aikamoisii kissoi, alusasumuotinäytöksen merkeissä.
Ja nyt on olo ihan vitun ankee. Ja tuli oksuiltuakin aamulla, jeii! Voitto!
[q]Zenni, 10.1.2009 13:39:
[/q]
Haha, mulla on vähän sama vika. Jos otan muutaman (alle viis), niin aamulla on ihan jäätävä olo. Jos taas vedän kunnolla perseet olalle, niin aamulla ei tunnu missään. Sen takia juonkin nykyään aina riittävästi
[q]Zenni, 10.1.2009 13:39:
[/q]
Osuuks nyt pilkka omaan nilkkaan :DD
Joo vähän ois semmonen hutera olo ton eilisen 15 tunnin afterworkin jäljiltä