Virallinen "olen krapulassa"-topic
[q]MissKoo, 31.12.2007 09:49:
Olen alkoholisti. Viime viikolla dokasin 5 päivää seitsemästä.
[/q]
Myönnän saman, ja määrä oli kyl ihan liikaa. Toisaalta jouluna vetää helposti vahinkokännejä, kun glögiä ja punkkua tuppaa juomaan joka aterialla.
[q]Luojan kiitos nää juhlapyhät loppuu tähän päivään.
[/q]
Amen to that!
[q]Ben Moroder, 17.8.2008 16:11:
Flowdarra.
[/q]
Täällä kans x(
[q]Ober, 28.10.2008 14:18:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810288501830_ul.shtml :D
Zeitschel joutui vielä lääkitsemään kunnon kankkusesta kärsineitä siilipoloja ja juotti näille teetä, jonka joukkoon hän oli sekoittanut aspiriinia.
- Toinen siili nukkui yönsä huonosti ja oksenteli, kuten känniset ihmisetkin tekevät.
[/q]
Siis ei saatana, en oo varmaan eläissäni lukenu mitää näi hauskaa :DDD
Olo on ku Niirasen ämmän vaimon siskon kultakalan mutsin broidilla.
Mä en lähe Koleran kans enää koskaa mihinkä.
ikinä.
Hyi stana...
:(
Taidan. Olla.
4 päivää Pietarissa joka ilta päissäni kuin apina, paluumatkan dösäreissu viime yönä venähti renkaan puhjettua koko yön mittaisiksi bussibileiksi Karhulan Prisman parkkipaikalla. Siitä samoilla silmillä töihin ja yhä vieläkin sillä reissulla. Tämä on jo todellista krapuloiden huippuvuosikertaa.
[q]noena, 27.5.2010 12:30:
Aivan nappiin meni, kohdevastaava soitti aamul että aatteliks töihin tulla :D
Eli siis pommiin nukkuminen ja tukka vähän kipee, ei sinäänsä huono olo ollenkaan (...tai ainakaan vielä :'D) , mut tuntee kyllä giniä ja vana tallinnaa naukkailleensa yömyöhään
[/q]
No pitihän se arvata et miks nukuit pommiin
Minä oleen ihmisraunioooooo...
ohhoh..
[q]Timce, 17.5.2009 14:09:
No juu. En muista viime yöstä yhtään mitään. Ei näin.
[/q]
Muistutanko?
Kyl kylmä kokis on sitte joinain aamuina hyvää
Kirjoitan tähän nyt näin etukäteen. Oon menossa tänään laivalle (älkää edes kysykö minkä takia, jo ajatus ahdistaa :D) ja kokemuksesta tiedän lääkitykseni aiheuttavan hirvittävän päänsäryn jo ennen laskuhumalaa, ja ison pahoinvoinnin laskuhumalan jälkeen. Pelottaa. Juomattakaan ei voi olla - oletko koskaan yrittänyt olla ruotsinlaivalla selvinpäin? x)
Apua.
Jotenkuten vielä klaaraisin kankkusen tasaisella maalla, mutta vesillä, HRRRRRRR. Koko purkki rytisee ja heiluu, kaikkialla haisee tupakka ja se ihana ruotsinlaivan ominaiskatku, eikä maihin pääse ennen kuin illalla. KÄRSI.
Aiemmin olen selviytynyt laivareissuista näiden yksinkertaisten vinkkien avulla:
a) älä nuku, ainakaan kahta tuntia enempää
b) mene 8 euron meriaamiaiselle
c) älä lopeta juomista.
Tällä kertaa ongelmana tosiaan on se, että krapula tulee juon sitten vähän tai paljon, jatkanko iltapäivään vai lopetanko puoliltaöin.
:D Mihin hittoon oon taas lupautunut? Kyllä ihminen on tyhmä eläin, siitä on koko tämä topikki osoituksena.
Nyt ei ole krapulaa kyl.. mut tää vois kuvata aika hyvin edellistä iltaa sekä seuraavaa aamua.. kun on tullut oltua 'viihteel'. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=cdFPK0017hY&feature=related
- jussi
valkoviini ja aamujatkot teki tehtävänsä...
s**tana. ja lisää. kiitos.
jos on todellinen krapula ei tänne pysty kirjottelemaan, joten ilmotan huomisesta krapulasta jo tänään...
uihhhhuihh...ku on kaamee olo *hikoil**nuha**sars**justjoo*
Moi tulin just yrjöltä (2 kertaa)
ei mul muuta moi.
aika muikee olo9 on
*poks**poks* ja